Hahahaha in mijn hoofd zou dit echt een slapstick comedy scene kunnen zijn Ik heb dit soort dingen ook. Vroeger gingen mijn ouders ook echt zweten als ik een klein souvernirwinkeltje in liep op vakantie, en mijn vriend noemt me altijd âagent of chaosâ hahaha
Chemische aardbei smaak
Niet perse over de verzorging maar ik heb wel mensen in mân omgeving waarvan ik bijvoorbeeld denk dat een high waist jeans hun beter zou passen. Of kleding die wat meer getailleerd is. Maar zolang zij zich fijn voelen wie ben ik dan om er eigenlijk iets van te vinden haha
Welke van de volgende ontspanningsactiviteiten doe je regelmatig?
- Yoga
- Meditatie
- Ademhalingsoefeningen
- Tai Chi
- Wim Hof-methode
- Regelmatig massage nemen
- Floaten
0 stemmers
- Niks van dat alles
0 stemmers
Het zou goed zijn als ik ademhalingsoefeningen/mindfullness ook regelmatig zou doen
Dagje marineren in de sauna
Floaten wil ik graag proberen, lijkt me heerlijk. Maar ben bang dat het te chill is waardoor ik regelmatig wil gaan en daar is het te duur voor.
Sinds een paar weken op zondagochtend yoga en love it. Het zijn totaal geen moeilijke lessen, meer een soort veredeld stretchen, maar ik ben altijd zo lekker ontspannen na die tijd.
Dacht altijd dat yoga niet echt wat voor me was, maar dit werkt
Ik heb het twee keer gedaan en inderdaad super ontspannen maar te duur om regelmatig te doen
Echt heel suf maar ik word echt heel ontspannen van tarot lezingen die op YouTube, maar nog meer van persoonlijke (dat iemand dan in een video kaarten voor je legt). En 9/10 keer komt het allemaal niet uit maar ik word er helemaal zen van haha.
Weet eigenlijk ook niet waarom ik dit nu reageer want het staat niet in je poll haha.
Heb jij wel eens in een studio gewoond?
- Nee
- Ja 1 keer
- Ja meerdere malen
- Woon ik nu nog
0 stemmers
Je kan daar dus met je bed in de badkamer slapen (volgens mij lol). Ik heb verder nooit vrienden gehad die in een studio woonden, het was juist of op kamers, of dan een klein appartementje enzo. Overigens klinkt het nu net alsof ik er op neer kijk misschien. Absoluut niet. Ik had ooit een vriendje en daar moest je op de gang douchen maar was dus letterlijk alleen een douche in een gang met een douchegordijn. Er zat geen badkamer omheen?
Er zullen vast uitzonderingen zijn maar in de meeste studioâs is de badkamer wel een aparte ruimte (waar ook het toilet is dan).
@Karl_Lagerfeld had haar bed in haar studio in de badkamer. Maar mijn badkamer is daar veel te klein voor. Ik heb nieteens ruimte voor een wasmand ofzo
@Kultakala ja ik wil @Karl_Lagerfeld niet de hele taggen. Al is dat volgens mij de eerste keer . Zij vertelde dat ze haar bed kon schuiven naar de badkamer. Ik was gefascineerd erover. In mijn gedachte is bij een studio alles open toch? Dus dan klopt het wel.
Ze sliep naast de wc. Heel open haha
Nee idd haha een studio is gewoon 1 ruimte waar je bed, woonkamer en keuken zijn. Of wat er allemaal past. En je badkamer is apart
Ik jou ook dus maak je geen zorgen ik red me wel, sorry
Als je in het TMI tpic kijkt kan je precies het zo zien zoals het dus stond.
Ja dat zij haar bed in de badkamer had gezet wil toch niet zeggen dat iedereen dat doet
Dat kan toch in principe in elk huis dan? Zou in mân huidige huis ook best mân bed de badkamer in kunnen schuiven :â)