Zou er een tweepersoonsbed in je badkamer passen?
- Ja en ik woon niet in een studio
- Ja en ik woon in een studio
- Nee en ik woon niet in een studio
- Nee en ik woon in een studio
- Ik ben @Karl_Lagerfeld
0 stemmers
Zou er een tweepersoonsbed in je badkamer passen?
0 stemmers
Ja oké maar dat heeft ook niks te maken met of je in een studio woont of niet??
Ik ben inmiddels wel verhuisd dacht dat dat wel duidelijk was. Ik heb nu alleen heel veel speelgoed in mijn badkamer
Sowieso is zoân grote badkamer vrij uitzonderlijk lijkt me? Nou heb ik zelf echt een minibadkamertje van max 1,5m2, maar ken echt heel weinig mensen die een bed in hun badkamer kwijt zouden kunnen.
Ik heb overigens vaker in studioâs gewoond, is niet per se ideaal, maar het is nou eenmaal niet altijd makkelijk om iets betaalbaars te vinden met meerdere kamers. En het is sowieso beter dan met huisgenoten
0 stemmers
Het zou wel echt heel krap worden en het bed moet dan wel deels onder de wasbak staan hahah maar het zou technisch gezien wel passen denk ik haha
Ik heb 1 vriendin die een absurd grote badkamer heeft. Zou overigens geen tweepersoons bed in passen, maar een 90cm zou makkelijk gaan. Is ook heel inefficiënt, want haar keuken is weer vrij klein, was veel beter en logischer geweest als het andersom was geweest.
Haha dat zou echt niet passen. Het forumbadje past wel exĂĄct in mijn douche!!
0 stemmers
Lijkt me ideaal oa voor de hond en zo. Maar ik weet zeker dat mân ouders gaan zeiken dat het zonde van het water is
geen forumbadje maar wel een tubble en die past perfect in mân douche, zo chill
Lol, dan had je echt je ogen uitgekeken in mijn vorige huis. De douche van mijn studio was letterlijk in mijn kamer, gewoon een bak met een douchegordijn. Er was niet eens een gang, je stond meteen in de studio. De wc was godzijdank wel achter een deur.
Op social media (insta, Facebook etc) ruim jij je lijst volgers of wat je zelf volgt wel eens op (dus verwijderen van mensen die je niet meer boeiend vind of niet echt kent)
0 stemmers
Ik verwijder je pas wanneer je irritant doet
Ik soms ook en vraag me echt af of je het er niet gewoon om doet hier @Jumpsuit, kan het me bijna niet anders voorstellen.
Ja ik zat er aan te denken allemaal mensen te verwijderen van de middelbare die ik echt nooit meer spreek.
Elke week en ik probeer niet meer mensen dan 250 te volgen
Misschien paar keer per jaar een check. Maar ik volg sowieso niet veel mensen en ben er niet erg actief op
Hoe vind je de tubble?
Soms denk ik eraan om mn forumbadje weg te doen en een tubble te nemen.
https://www.forumfeminarum.nl/t/wjekw-foto-editie-10/32572/2203?u=lula
Zou jij hierover klagen bij de supermarkt?
0 stemmers
Even de FF Karenâs identificeren.
Ik ben te pussy om te klagen