Ja dat had ik wel verwacht, Karen-light.
Als jij ooit een beugel hebt gehad en voor daarna een nachtbeugel kreeg, droeg je die nachtbeugel dan netjes elke nacht?
- Ja, elke nacht in gehad
- Wel een tijdje gedaan, maar uiteindelijk gestopt
- Ik heb hem (bijna) nooit ingehad
- Ik heb geen (nacht)beugel gehad maar wil toch stemmen
0 stemmers
Als er geen rij staat bij de infobalie zou ik even snel zeggen āhey de verpakking klopt niet meerā maar als er een rij staat loop ik weg. En ik hoef ook geen geld terug.
HEMA
- vroeger beter
- nog steeds goed
- altijd slecht geweest
0 stemmers
Ik heb er een maar doe hem niet dagelijks in. Soms lig in in bed en ben ik te lui om uit bed te gaan en weer in te doen!
Always the goat
Hahahaha ik heb hier zo hard om moeten lachen āheel open hahaā alsof t een soort interieurconcept/levensstijlkeuze van open minded mensen is waarbij in een studio iedereen naast de wc slaapt Ook met die iconische naaktkat foto op de pot in gedachte. En dat snachts poepen verhaal ik kan niet meer.
Dit is inderdaad wel waar, het is allemaal wat minder degelijke kwaliteit heb ik het idee. Maar sinds ik een baby heb, heb ik ook weer vernieuwde waardering voor de Hema vanwege de fijne babyspullen en -kleren. En ik heb iets van 500 van die 2-voor-8-euro-hemdjes en die gaan echt wel lang mee.
In een jarenlange relatie gebruik maken van WieBetaaltWat om de de onderlinge financiƫn eerlijk te verdelen.
- Wtf
- Ik snap wel dat dat handig kan zijn
- Heb ik zelf ook
0 stemmers
Ahhwww misschien kun je je eigen hand vasthouden vanavond š„¹ dat heeft je vaker geholpen kan ik me herinneren.
En die kat is inderdaad iconisch dat klopt
Ik heb hier echt geen mening over. Hun relatie, moeten ze lekker zelf weten.
Ik haalde er altijd mijn favo strings maar die hebben ze niet meer, nu weet ik niet waar ik ze moet halen
Is dat in Denemarken ook zo?
Bij mijn vorige relatie deed ik dat voor een vakantie niet om daadwerkelijk het bedrag wat de een in de min stond aan de ander te betalen, maar te kijken of het een beetje gelijk op ging. Ik vond het wel handig eigenlijk. We betaalden vaak omstebeurt en dat leek heel eerlijk, maar dan had ik net de kleinere bedragen dus zonder wbw had mān ex veel meer moeten betalen
waarom zo zuur ik vind je een van de leukste forummers met alle iconische verhalen van vechten in basic fit tot je ergenissen
Ja doen mijn vriend en ik ook op vakantie. Dan hoef je niet op te letten dat je het omstebeurt doet. Wij hebben trouwens geen gezamenlijke rekening en wonen niet samen
Maak jij wel eens zelf ijsjes met bijvoorbeeld deze dingen? Een neefje vindt dat dus geweldig als ik er van dat taxi ranja in doe. Althans dat denk ik, hij praat geen Nederlands maar roept dan alleen maar yes yes yes!!!
- Nooit
- Soms
- Regelmatig
- Af en toe
0 stemmers
Sorry āaf en toeā en āsomsā zijn praktisch hetzelfde. Dit moet zelden zijn
Ja als ik in de zomer weer eens denk dat het beter is om gezonder te eten. Om na 1 van die ijsjes toch weer magnums te kopen die wel op gaan.
Ik vind het zelf qua stuctuur ook niet zo als in mijn herinnering waterijs was. Ik roer er vaak wat yoghurt doorheen, is dan wel totaal anders maar vind het dan lekkerder. En anders met alleen water en limonade moet er misschien wat suiker doorheen?
Deze vond ik altijd het lekkerst, ja geen idee of die dan van Plus waren maar iig dit āmodelā lol.
Ik vind bij zelfgemaakt waterijs van bijvoorbeeld limonade dat je het siroop er zo uit zuigt en dan heb je alleen nog water over.