Stel je persoonlijke vraag #42

Ik vind bij zelfgemaakt waterijs van bijvoorbeeld limonade dat je het siroop er zo uit zuigt en dan heb je alleen nog water over.

30 likes

Haha bedoel je Kalvijn en Nina? Kom het net tegen op tiktok.

2 likes

Nope, want niets komt in de buurt bij deze

58 likes

Danoontje powerrrrr

6 likes

Ben je nou serieus :smile:

5 likes

Nou niet meer nu ze verantwoord en suikerarm zijn, ik wil gewoon de goede oude vette zoete danoontje toetjes terug.
De grote emmers volle fruitkwark van de lidl hebben nog wel die smaak :heart_eyes:

3 likes

Die heb ik standaard in de vriezer. Ik kan alleen al jaren die stokjes/lepeltjes niet meer vinden.

3 likes

Ik.vond dit dus echt goor. Een soort romig krijt

7 likes

Wij hadden vroeger inderdaad ook echt 20 van die stokjes in de bestekla haha, maar doe het nu ook maar met lepeltjes.

De oldskool versie was idd wel lekkerder dan nu

3 likes

Je moet wel het danoontje merk hebben vind ik. Die andere variant heeft idd zo’n krijt achtige structuur. Ik druk er vaak van die tapasprikkers in. En dan even onder kokend water houden en dan gaat dat plastic er zo af.

1 like

Ah bedankt voor deze tips. Ik ga dr niks mee doen.

30 likes

Alleen omdat een vriendin mij nog een appjes stuurde vanochtend. Anders had ik er nooit aangedacht

3 likes

Waarom stemmen zoveel mensen “wtf”? Of hebben jullie allemaal die ene koffie in je hoofd die dan op de wbw wordt geslingerd?

Anyways wij gebruiken het voor grotere uitgaven die we niet van onze gezamenlijke rekening kunnen doen (bv vliegreizen, aankoop van meubels oid) en de tripjes die we maken naar ons thuisland omdat onze gezamenlijke rekening in een andere valuta is. Bij het afrekenen hebben we vaak wel 1000+ euro af te rekenen dus vind het wel logisch dat het zo gebeurt.

2 likes

Nah 1/3e stemt dat het wel handig kan zijn. Is best veel toch.

2 likes

Parttime, m’n zoontje is een paar dagen per week bij mij naar verder voelt het alsof ik alleen woon

2 likes

Bij zo’n grote uitgave stuur ik gewoon een tikkie. Vind wie betaalt wat echt zoiets dat ik 10 jaar geleden als student gebruikte als ik met vriendinnen ging eten enzo :sweat_smile:

1 like

Ja natuurlijk, denk je dat de meerderheid stemt met in het achterhoofd de uitzonderlijke situatie van thuislanden en andere valuta?

20 likes

FF kennende had ik kunnen weten dat er een uitzondering zou volgen

7 likes

sorry kom hier weer om te flexen maar ik ga zo een historisch moment meemaken :sunglasses:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-03-24/greenland-keeps-daylight-saving-time-permanently-changing-its-time-zone

17 likes

ik ben er heel blij mee! je krijgt er een pomp bij, en die blaast 'm echt in max 1.5 minuut op. je moet hem alleen wel echt goed laten drogen aan de binnenkant, dus ik zet hem vaak nog een nachtje in de logeerkamer zodat er geen schimmel in de randjes komt
daarna leegzuigen met de pomp en weer terug in de zak. qua comfort is ie echt heerlijk, er zit een zachte bodem in en verder is het net een luchtbed waar je op hangt zeg maar. en die van mij heeft nog een rits zodat je hem dicht kan doen, dan blijft het water langer warm! heb ik nog nooit gebruikt dus daar kan ik niks over zeggen.

2 likes