huh kan dat??? Ik laat 'm altijd “met de hand” leeglopen maar dit klinkt toch makkelijker
ja ligt misschien aan de pomp die je hebt, maar ik heb inflate en deflate! echt superhandig want zo krijg je echt alle lucht eruit en past hij weer in de opbergtas!
Ik ga de ovlgende keer eens even kijken als ik 'm gebruik!
Waarom voel je je zo aangevallen?
Ik voel me niet aangevallen?
Ik ben de laatste tijd ben mijn ouders veel aan opruimen. Vooral schoolspul van vroeger boeken,tekeningen etc.
Daarover nu een paar vragen:
- Ja, in mijn eigen huis
- Ja, ligt nog bij mijn ouder(s)
- Ja, ergens anders
- Nee
0 stemmers
Heb je je geboortekaartje nog ergens liggen?
- Ja, ik weet precies waar.
- Ja, hij ligt ergens te verstoffen.
- Ik weet het niet.
- Nee
0 stemmers
Heb je al je verjaardagskaartjes,kerstkaartjes etc. bewaard?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je een herinneringenbox/doos?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoe vaak ruim je op?
- Ik hou van opruimen, dus ruim vaak op.
- Ik ruim eens in de week op.
- Ik ruim eens in de 2 weken op.
- Ik ruim eens in de maand op.
- Ik ruim eens in de 2/3 maanden op.
- Ik heb een huishoudelijke hulp of schoonmaker
0 stemmers
Meestal zijn het 2 patatjes die overblijven. Dat vind ik niet zo bijzonder om in te laten pakken.
Wat versta je onder opruimen? Alle reguliere dagelijkse dingen zijn altijd netjes opgeruimd, maar de dingen waar je het in de polls ervoor over hebt ruim ik nooit op, ook niet eens in de 2/3 maanden.
Ik houd niet per se van opruimen, maar wel van een opgeruimd huis dus ruim vaak op.
En de huishoudelijke hulp is er voor de schoonmaak, niet om op te ruimen.
Ik ben echt een veelvraat dus ik heb eigenlijk nooit wat over
Ja, ik berg de dingen die ik gebruik na gebruik gewoon weer op waar ze horen, maar dat is in mijn ogen geen opruimen. Echt opruimen (door een kast gaan en dingen weggooien bijvoorbeeld) doe ik heel zelden
Acda & De Munnik weer bij elkaar
- Jaaaaa geweldig
- Heb al kaarten voor t concert
- Wil kaarten maar misgegrepen
- Och ja prima toch
- Waren die uit elkaar dan?
- Nee vreselijk
0 stemmers
Vind ik nou echt van die Jeroenen muziek.
Nou ja vreselijk… het boeit me niet, maar leuk voor de mensen die het leuk vinden.
Wie van jullie heeft in Turkije nieuwe tanden laten zetten?
- Ik
- Niet in Turkije, maar ik heb ze wel
- Ik niet en ik overweeg het ook niet
- Ik niet, maar ik overweeg het wel
- Nou meid, ik heb toevallig een afspraak staan. Witte tandjes, here I come
0 stemmers
Is er bij jou wel eens iemand in je dm geslide op het forum met een vreemd verzoek?
- Ja (please elaborate)
- Nee
0 stemmers
Ik snap de verwarring maar bij de laatste vraag bedoelde ik over het algemeen, als je dingen gebruikt hebt, dat je dat weer opruimt.
Ja! Echt een goede beslissing geweest. Nergens last van en mijn onzekerheid over mijn tanden is weg. Het ziet er ook natuurlijk uit. Ik heb het destijds niemand verteld en niemand die het opgevallen is.
Al wel meer dan 10 jaar terug nadat ik als tiener mijn volwassen tanden afgebroken had (ongeluk) waren facings de enige optie. Vind het dan ergens ook jammer als er zo flauw wordt gedaan over afgeslepen tandjes, ik ben blij dat dit een oplossing was
Toch vind ik dat anders? Snap dit helemaal en als ik nu voorover op de stoep knal en m’n eigen tanden kwijtraak reken maar dat ik graag implantaten in de plaats zet.
Maar voor heel veel geld en zonder dringende noodzaak mijn prima gezonde tanden stukslijpen omdat ik een gelijkmatiger en spierwit gebit wil, dat voelt echt heel anders.
Ik snap het verschil wel, en dat mensen zo’n ingreep voor die reden belachelijk vinden, soit. Maar vind dat lacherig doen over die afgeslepen tanden gewoon niet zo nodig? Maar wellicht voelt zo’n grapje gewoon anders als je zelf afgeslepen tanden hebt haha (ook @calypso)