Omg waar is dit ik moet alles nog boeken in Schotland
Nee maar heb wel altijd moeite met dat t dan opeens zo lang licht is, of in t najaar zo vroeg donker.
Deze is het: https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g186501-d1018342-Reviews-High_Cliff_Guest_House-Oban_Argyll_and_Bute_Scotland.html
Maar ik denk dat het gesloten is, volgens mij kan je er niet meer boeken in ieder geval. Echt jammer! Ik zou zo terug gaan
Edit: en sowieso vond ik B&Bs echt zoveel beter dan hotels daar, dus sowieso wel een aanrader om B&Bs te bekijken
Dan heeeel misschien wel
Kom op. Voor de views!!!
I love b&b’s zelf runnen no way maar heb ook echt goeie ervaringen. Specifiek in Ierland en Italië.
Mijn vriend en ik doen eens in de zoveel tijd een boomerweekendje, vaak naar de zelfde b&b. Heel lekker ontbijt, beetje fietsen over de Posbank, uit eten.
Ik zou dit op zich wel willen mits het me genoeg inkomen oplevert zodat dit gewoon m’n fulltime baan is. Dan is het ook niet zo erg om bijv. niet weg te kunnen want dat kan ook niet tijdens een werkdag. En ik zou het ook alleen willen als je genoeg privacy hebt, dus bijv. op een boerderij en dan een apart huisje ernaast ofzo, niet een kamer in m’n eigen huis. Verder zou ik het gewoon 2 dagen in de week dicht gooien, zodat dat je weekend is en ook een paar weken per jaar dicht zodat je ook gewoon vakantie hebt. Maar goed waarschijnlijk heb ik hiermee zoveel noten op m’n zang dat het niet realistisch is dat ik ooit een winstgevende B&B open.
Een eigen camping openen lijkt me dan wel weer heel leuk, maar dan zou ik vooral zelf minimaal 1 km verderop gaan wonen en er ook personeel voor aannemen.
Nou sorry maar dit huis ziet er van buiten uit alsof je binnen wordt opgewacht door Gunther de huisgeest. Zou geen oog dicht doen
Het weer was ook spookachtig dus wat dat betreft klopte het helemaal haha
Ik ga een paar keer per jaar weg met de hond van mijn zusje en wil dan graag in een B&B zitten. Ik vind het altijd heel leuk, maar ik zoek ook wel de luxere uit. Je hebt trouwens vaak genoeg ook amper contact met de host, maar de keren dat je dat wel heb is het altijd erg leuk en persoonlijk.
Oh en die ontbijtjes die ik heb gehad hotels zijn er niks bij! Ik eet vegan en mensen maken gewoon scones, pannenkoeken, wentelteefjes vegan! 1 keer een heel leuk stel mee gemaakt en die hadden helemaal online blogs afgespeurd naar de beste vegan producten en dat allemaal voor mij in huis gehaald.
Dit klinkt wel echt heel schattig .
- wasbeer
- otter
- das
0 stemmers
Wasberen hebben een zwak voor vlaaien
- Helemaal afrollen en op het einde nog splitsen
- Alleen afrollen
- Gewoon happen
- Heb ik nooit gehad
0 stemmers
Happen enkelvoud
En dan balen van mijn plakhanden
Barbaar
Niet zo juicy als vreemdgaan. Maar toen ik zwanger raakte was de deal dat we beiden zouden stoppen met roken. Gedurende de (ergens 30 weken) zwangerschap betrapte ik hem erop dat ie rookte, kwam die met een slappe smoes (zou stoppen en pas 5 dagen sinds dat weekend) maar ik was echt woest.
Anyways, ergens met 38 weken kreeg ik het vermoeden dat ie stiekem rookte, maar ik had echt geen zin om met ruzie te moeten bevallen. Dus ik dacht prima, rook maar stiekem als je de hond uit laat.
Na de kraamweek kwam ie met het verhaal: ik ga een pakje sigaretten kopen want ik wil echt weer roken. Dus ik zei: ok, prima maar je rookt al weken stiekem dus wat is dit voor slap gelul.
Was echt niet. Ik weet zeker van wel (want na 3 dagen lagen er al 2 lege pakjes peuken in de kliko en van 8 maanden - 1 week ga je niet van 0 sigaretten per dag na 20. Dus ik weet het eigenlijk wel zeker maar had destijds echt 0 zin in gebekvecht over dit