Stel je persoonlijke vraag #42

Plus een deel doorslikken en dan weer uit je keel trekken

6 likes

afbeelding

57 likes

Lekker gevoel man

4 likes

U oke bro?

3 likes

Met spaghetti kan het ook!
Maar goed, vroeger deed ik dit als kind.

2 likes

Dus je bent een vrij unieke tafelgenoot

7 likes

Dus eigenlijk zeg je “No im not oke”. Ik wou vragen of je erover wilt praten maar ik weet niet of ik het aan kan om hierover te praten.

1 like

Neuh is niet nodig

2 likes

Hoe zou jij deze pannenset noemen?

• Driedelig
  • Zesdelig

0 stemmers

image

Samenvatting

De verkoper noemt het zesdelig en telt de deksels dan mee ofzo

4 likes

Leeeuk dit wil ik nu

2 likes

Heb ze hier gekocht! genialo Emaille pannenset 'Pastel', 6-delig online kopen | Huis & Comfort

Heb ze nog niet binnen, dus kan niks zeggen over de kwaliteit.

8 likes

Op zich snap ik het wel, want vaak heb je bij pannensets inderdaad niet altijd een deksel bij elke pan (dan past bijv 1 deksel op 2 pannen).

4 likes

48h protection op normale deo’s

• Onzin, na een dag ruik ik me wel hoor
  • Bij mij werkt dat

0 stemmers

3 likes

Ik gebruik die Rexona maximum protect en die zegt zelfs 96h. Kan me niet voorstellen dat ik zo lang niet zou douchen, maar ruik echt nooittttttt meer naar zweet tov deo’s die 48h beloven.

5 likes

Blijkbaar is de hond er ook eentje. Duizenden schapen bijten ze dood.

2 likes

Haha de Amerikaanse deo’s werken wel echt super goed, maar ik wil liever niet nadenken wat voor ingrediënten daarin zitten en gebruik ze ook alleen wanneer het echt warm is :rofl:

1 like

Heb je ooit deelgenomen aan een klimaatprotest?

• Ja, wel vaker
  • Ja, weleens
  • Nee, zou het wel willen
  • Nee, geen behoefte aan

0 stemmers

Overweeg je op 27 mei de A12 te blokkeren met Extinction Rebellion?

• Ja
  • Twijfel
  • Nee

0 stemmers

Ik ben eens een weekendje weg geweest en de persoon die het boekte dacht dat het een los huisje zou zijn op een vakantiepark. Nou dat is dus helemaal mis gegaan want we kwamen in een woonwijk aan en op de bank zat de eigenaar zo op ons te wachten : :slightly_smiling_face:

Het bleek dat we daar de ZOLDER hadden gehuurd, waar ze een studio van hadden gemaakt. Was echt vreselijk :sob: Het was ook nog eens in Vlissingen en we hadden bedacht om op zondag te gaan shoppen. Ja niet dus want alles was dicht

23 likes

Nog als aanvulling

Maak je je zorgen over het klimaat?

• Ja, heel erg
  • Gewoon ja
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het erg fijn om iig iets te doen, en te protesteren. Kan het allemaal echt niet meer aanzien.

3 likes