Niet op de A12 zelf maar de vorige keer heb ik bij de steun-demonstratie gestaan en dat ben ik dit keer weer van plan te doen. (De mogelijkheid om gearresteerd te worden kan mogelijk problemen opleveren met werk en dat is niet de bedoeling.)
Ik had een Russische ballet docent en zo vaak als ik geen zin heb om te sporten denk ik nog aan die man hoe hij soms tegen ons schreeuwde of met een stok je een tikje gaf als je niet goed stond. Helpt nu alsnog niet altijd om alsnog te gaan sporten
Toen dacht ik echt omg wat doe je raar vent (ik was toen rond de 14/15) maar ik had door hem wel echt mega discipline om alles goed te doen, te oefenen etc.
Ik maak me op zich wel zorgen, maar ik wil geen kinderen en de vrouwen in mijn familie worden doorgaans niet ouder dan 60 dus ik vrees niet enorm voor mezelf zeg maar
In trainingen hard, maar daarbuiten wel begripvol. Dus het sportieve deel wel hard, maar het psychologische deel van de topsport meer begrip en liever.
Oh wat jammer dat hij zulke dingen zei! Die van mij zei niet dingen als ik schaam mij voor jullie of zo. Het was meer schreeuwen van dat je been hoger moest, strekken, kijken/spotten etc dus dat vond ik altijd heel opbouwend.
Als iemand dingen als olifanten en zo zou zeggen zou ik er inderdaad ook snel klaar mee zijn.
Haha wat kut man. Dat je dat als eigenaar ook wilt? Elke keer vreemden ergens op je zolder. Je moest hopelijk niet 's ochtends samen ontbijten?
Nee gelukkig niet, er zat een keukentje in de studio Maarja het was alsnog ongemakkelijk want deze vrouw was een voedingsdeskundige en wij kwamen met allemaal vette troep in onze tassen aan
Als ik iets online bestel bij een winkel en ik krijg dat in een hergebruikte doos toegestuurd, vind ik dat…
- Helemaal oké
- Geen mening
- Beetje stom
- Niet oké
0 stemmers
Ik gebruik dus alleen maar materialen die ik van allerlei buren krijg (Rituals, Kaldi en een café), zoals dozen, plastic bubbels en kranten. Maar ja, dan krijg je soms wel je planten in een koffie doos of zo’n meurende Rituals doos
Edit: Oh godver, weer anoniem gedaan.
Kan me niet voorstellen waarom je hier moeilijk over zou doen. Je bestelt een product. Niet een kartonnen doos.
Nou ja, je kunt het uiteindelijk nooit helemaal goed doen. Want ik las hier ook eens dat een handgeschreven kaartje teveel is omdat het zonde is van het papier. Terwijl ik dat nou juist leuk vind om te doen. Want de verpakking ziet er al zo suf uit. En vergeet ook het legendarische plastic in de bonbondoos niet!
Ik zou het wel fijn vinden om van te voren te weten dat de webshop hergebruikte verzend materialen gebruikt. Anders zou ik in eerste instantie denken dat ik met een oplichter oid te maken heb (voor ik het open maak) of denken dat er iets mis is gegaan. Als ik het van te voren weet zou ik er meteen enthousiast over zijn.
Zolang die doos nog een beetje stevig is en niet compleet gebutst, vind ik het prima.
Lach maar om mijn trauma
Maar als je al gepikeerd bent over een handgeschreven kaartje bij je bestelling dan ben je gewoon een stomme trut. Tijdens corona bestelde ik veel borduurspullen en ik vond het juist leuk dat ze er elke keer een handgeschreven kaartje bij deed. Al moet ik wel zeggen dat ze ook iets persoonlijks dan schreef over het patroon bijv. Ik kan me voorstellen dat veel webshops daar niet eens tijd voor hebben.
Een handgeschreven kaartje bij je bestelling:
- Overbodig
- Leuk
- Neutraal/geen mening
- Stom
0 stemmers
En dan bel je de politie op verdenking van Antrax of oplichting zonder dat je de doos open maakt? Als je 'm open maakt zie je toch dat alles oké is?
Een website waar ik zo nu en dan bestel doet dit ook en ik vind dat helemaal top. Zij maken de dozen dicht met hun eigen tape (zodat @Lidwien weet dat het wel legit is) en hebben op de website en in de orderbevestiging staan dat ze expres dozen hergebruiken.
Oh hahahaha nou dan kan ik van de zomer lekker gaan smeren met m’n Amerikaanse deo’s.
Heb zelf idd reacties op bijvoorbeeld deodorant van Wild (hele oksel onder het eczeem).
Ik heb tot nu toe alleen meegemaakt dat een standaard kaartje werd meegestuurd waar iemand zn naam op heeft gekrabbeld. Ja dat hoeft van mij niet zo.
Een persoonlijk geschreven kaartje zou ik neutraal tegenover staan
Ik doe dit zelf ook, maar overweeg nu op mijn toekomstige website om mensen te laten kiezen (en dan een klein bedrag te rekenen als ze een nieuwe doos willen). Krijg er overwegend positieve reacties op, maar dus wel een enkele keer een negatieve reactie. Heb jij ook overwogen om mensen zelf te laten kiezen? Vind het zelf echt achterlijk om nieuwe dozen ye gebruiken, maar wil ook geen onnodig gezeik haha.
Hahaha zo kreeg ik er ooit 1 via Vinted: Volg mij!
En dan met een hele rits socials. Lieve schat, ik wilde jouw trui, niet jouw TikTok-account