Maar maakt zelf inzien dat je kut bent (doet zou ik zeggen ) je niet inherent minder kut?
Echte kutte mensen hebben meestal geen zelfinzicht
Maar maakt zelf inzien dat je kut bent (doet zou ik zeggen ) je niet inherent minder kut?
Echte kutte mensen hebben meestal geen zelfinzicht
Het is vooral het nonchalante en onverschillige aan je reactie wat misplaatst/raar is, wat mij betreft
Dit en dan denk ik ook nog eens: kijk mij eens volwassen sorry zeggen dan
Hahaha dit ‘wow kijk mij the bigger person zijn’
Ja, misschien wel.
Ik doe het niet bewust uit koppigheid en omdat ik gemeen wil doen ofzo, dat is wel minder kut inderdaad.
Het was idd snel geschreven, maar het is niet iets wat me koud laat. Onwetendheid, ja dat klopt. Ik heb er idd niet voor geleerd.
Is er ook echt 10% voor het oog om oog, tand om tand principe: jij hebt leed toegebracht dus nu mag je zelf (onnodig) lijden? Vind dat echt heftig.
Je bent verhuurder en je wilt een huis/kamer aanbieden met een energielabel lager dan C
0 stemmers
Valt me echt op hoeveel huizen nu met een E label te huur staan
Ja ik vind het lastig. Je zadelt je huurders over het algemeen toch met hogere kosten op qua stookkosten. In hoeverre is dat de verantwoordelijkheid van de huurder?
Maar ja wat jij zegt snap ik ook wel. Voor de verbouwing van mijn huis was het nog warm door de plintverwarming. Nu heb ik een A label en is het huis niet warm te krijgen.
Maar een huis energiezuinig maken kost ook veel geld. Dat zou je dan ook terug zien in de huurkosten. Rechtsom of linksom draait de huurder er voor op.
Die zijn er nu toch ook? Deels dan. Iig hier in de stad zijn wel veel sociale huurwoningen die gerenoveerd worden met geld van de EU.
Haha dit doet me denken aan een vriendin die altijd volhield dat ze niet “kon” afvalscheiden. Geef dan gewoon toe dat je er geen zin in hebt
Ah ja true
Ik heb nog nooit in een woning gewoond die C of hoger heeft. En dat waren/zijn geen krakkemikkige huizen, gewoon oud.
Nou ja jam, jam, ik luisterde het af en toe en vond het wel leuk
Ik vond ze echt vet en ga denk ik maar weer eens een playlist maken.
Ging ook een x naar een festival omdat ze daar optraden, dat was echt kansloos slecht
Soep
0 stemmers
Ik vind soep dus echt niets aan. Ik lust het wel, maar mensen doen altijd alsof soep helemaal geweldig is en iedereen dat fantastisch moet vinden. Zeker als er daarna nog gewoon eten komt, sla ik liever over omdat ik anders vol zit van het weglepelen zo’n kommetje warme nattigheid.
En nee de soep van je moeder/oma/achteroom gaat me niet op andere gedachten brengen.
Ik heb ze gezien in de Melkweg (in 2010 🫥 omg waar blijft de tijd) en dat was wel prima.
Ik vind soep ook saai. Vult ook maar voor eventjes. Na 3 lepels ben ik het zat.
Heb jij wel eens een uur (of langer) in de rij gestaan voor eten (bijvoorbeeld een speciaal broodje, koek of croissant)?
0 stemmers