Stel je persoonlijke vraag #42

Haha dit doet me denken aan een vriendin die altijd volhield dat ze niet “kon” afvalscheiden. Geef dan gewoon toe dat je er geen zin in hebt

1 like

Ah ja true

2 likes

Ik heb nog nooit in een woning gewoond die C of hoger heeft. En dat waren/zijn geen krakkemikkige huizen, gewoon oud.

9 likes

Nou ja jam, jam, ik luisterde het af en toe en vond het wel leuk

11 likes

Ik vond ze echt vet en ga denk ik maar weer eens een playlist maken.

Ging ook een x naar een festival omdat ze daar optraden, dat was echt kansloos slecht :joy:

1 like

Soep

• Jaaa soep geweldig zo lekker give me all the soep
  • Meh soep

0 stemmers

Ik vind soep dus echt niets aan. Ik lust het wel, maar mensen doen altijd alsof soep helemaal geweldig is en iedereen dat fantastisch moet vinden. Zeker als er daarna nog gewoon eten komt, sla ik liever over omdat ik anders vol zit van het weglepelen zo’n kommetje warme nattigheid.
En nee de soep van je moeder/oma/achteroom gaat me niet op andere gedachten brengen.

15 likes

Ik heb ze gezien in de Melkweg (in 2010 🫥 omg waar blijft de tijd) en dat was wel prima.

1 like

Ik vind soep ook saai. Vult ook maar voor eventjes. Na 3 lepels ben ik het zat.

3 likes

Heb jij wel eens een uur (of langer) in de rij gestaan voor eten (bijvoorbeeld een speciaal broodje, koek of croissant)?

• Ja, meerdere keren
  • Ja, een keer
  • Nee, nog nooit

0 stemmers

2 likes

Op een aantal festivals helaas. Overal stonden rijen, dus je moest wel.

5 likes

Ja precies dat inderdaad, ik ben het ook na 3 lepels zat en dan zit je nog met zo’n hele kom die je tegen heug en meug moet wegslurpen.
En mensen accepteren bij soep gewoon niet dat je er niet zo weg van bent, ‘neem gewoon een beetje, het is zo lekker’ Nein danke, ik weet zelf heel goed wat ik ervan vind.

4 likes

omg can’t relate ik HOU van soep

13 likes

haha dit heb ik dus bij thee. vind ik zo niks aan

13 likes

oh ja dat is ook zoiets! ik drink tegenwoordig wel vaak (kruiden)thee maar dat is voornamelijk omdat ik niet zo goed weet wat ik anders moet drinken als ik niet de hele dag koffie wil :joy:

3 likes

Vind wel dat deze poll onderscheid had moeten maken in soep en maaltijdsoep. Gewoon soep nah, maar goede minestrone, ramen, pho, saoto, soto ajam mag je me echt voor wakker maken.

23 likes

Wel een keer voor een lunchroom, we moesten een uur wachten dus toen zijn we wat winkeltjes ingegaan. Maar we zijn toen niet actief in de rij gebleven

1 like

Ja, voor een gewone soep mag je me niet wakker maken, maar voor laksa bijv :drooling_face:

6 likes

Als er mensen in je huis aan het werk zijn (loodgieter etc) bied je ze dan wat te drinken aan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Deze poll is echt gister Ofzo nog geweest

27 likes

Ah excuus! Heb ik niet gezien.

2 likes