Volgens mij ben ik geen van beiden. Ik hou ‘s avonds en ‘s ochtends van slapen
Ja ik zeg altijd dat ik een middag mens ben. Of een 10 tot 10 mens.
Haha ik haat de middag juist, alsof ik niet weet waar ik aan toe ben, dan krijg ik juist een inkakker.
Nou deze dan, ik ben een:
- Avondmens
- Ochtendmens
- Middagmens
- Beide niet/geen idee/anders
0 stemmers
Ik heb wel fases van slecht slapen en word sowieso al m’n hele leven ong 2x per nacht wakker om te plassen, dat ben ik wel gewend. Maar nu slaapt m’n dochter ook vrij slecht waardoor ik vaak meerdere keren per week onder de 5 uur slaap. Ik trek dat echt slecht en word er helemaal labiel van, jank om alles en heb heel veel medelijden met mezelf (ja ik heb er zelf voor gekozen I know maar toch het is kut)
Was jij die tiener waar je bleef logeren en die dan tot 11 uur 's ochtends nog sliep? Ik werd altijd helemaal loco van vriendinnetjes die zoooo lang sliepen in de ochtend ![]()
Zou je liever een wandeling maken om 8 uur 's ochtends of om 8 uur 's avonds?
- 'S avonds
- 'S ochtends
0 stemmers
Is de forum 1 april grap van dit jaar misschien dat @Jumpsuit de hele dag zoveel mogelijk polls over hetzelfde onderwerp plaatst? (Nu al 3 over avond-/ochtend mens binnen een uur)
Dat klopt idd
Ben je er tevreden mee?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Daar heb je helemaal gelijk in!
Je kunt gewoon in je eentje squashen. Dat je de gedachte alleen al kunt produceren om haar alles te laten betalen. Omg
Lees jij topics op dit forum waar jij eigenlijk niks te zoeken hebt (mommytopics, terwijl je geen kinderen hebt etc.)
- Ja en soms reageer ik ook
- Ja vaak, maar reageer niet
- Ja sporadisch
- Nee, maar ik wil stiekem wel meelezen
- Nee, wat mot ik daar
- Ik ben mod en ik ben helaas verplicht om alles te lezen (halp!)
0 stemmers
Ik vraag me af hoe vaak het voorkomt dat koppels hetzelfde werk doen. In mijn omgeving komt dat namelijk best vaak voor
Hebben jij en je partner een soortgelijke baan?
- Exact hetzelfde
- Dezelfde richting, maar iets anders
- We doen iets anders
- Compleet anders
- Anders, namelijk
0 stemmers
In de bios zit ik graag
- Zo ver mogelijk van het scherm vandaan
- In het midden
- Dichtbij het scherm
0 stemmers
Een half jaar geleden hadden we dezelfde functie bij dezelfde organisatie (andere locaties). Vond het echt kut want we spraken thuis te veel en te inhoudelijk over werk.
Hij studeert nog, een studie die heel erg op de mijne lijkt en soms heb ik het idee dat hij mijn baan interessanter vind dan ik zelf doe.
Verder doen mijn vrienden en familie allemaal totaal wat anders, dus vind het wel prettig zo.
Niet hetzelfde werk, wel dezelfde werkgever
We zijn collega’s tot 12 jaar geleden hadden we exact dezelfde functie (constructie tekenaar bouw11 jaar lang) nu doe ik binnen hetzelfde bedrijf de financiële afdeling.
Dus we hebben wel beide de MTS gedaan. Het kletst wel makkelijk hoor als we het over het werk hebben. Behalve als ik financiële termen erin gooi.
We hebben allebei een focus op duurzaamheid in ons (toekomstig) werk, wel allebei op een totaal andere manier. Hij op technisch gebied, ik meer beleidsmatig. Dat is wel super fijn, want we hebben dezelfde idealen.
Heb je wel eens in zo’n massagestoel gezeten?
- Ja en voor herhaling vatbaar
- Ja maar hoeft niet meer voor mij
- Nee wil ik wel
- Nee hoef ik ook niet
0 stemmers
Ik heb sinds deze maand een PREMIUM abonnement bij de basic fit en dan kun je dus onbeperkt van die stoelmassages gebruikmaken. Vandaag voor het eerst gedaan en het is best wel ff lekker. Normaal ga ik ook wel eens in zon stoel op Schiphol.
Bij die van de basic fit denk ik alleen maar aan alle mensen die met hun lekker zweterige kleding in die stoelen zitten ![]()