Wij hadden er 1 op mn werk staan en ik heb regelmatig mn 10min pauze in die stoel doorgebracht
Haha nog niet eens aan gedacht, lekker glibberen
ik kan wel genieten van de grappige kindertopics, en de x-leed topics
Yes standaard op Schiphol eerst een halve liter bier en dan in zoân ding ![]()
Ik stemde eigenlijk autmatisch op nee omdat ik voor mijn gevoel niet echt âgeslaagdâ ben in het leven. Als in: ik heb geen spetterende carriĂšre, ben niet getrouwd, heb geen koopwoning.
Maar toen ging ik eens even nadenken waar ik als meisje nou eigenlijk van droomde en (ik denk deels vanwege mn thuissituatie vroeger) eigenlijk fantaseerde ik altijd gewoon over dat ik alleen in een huis woonde en een leuk sociaal leven had etc. Ik heb nooit gedroomd van een huwelijk met 2 kinderen en een labrador en een huis met een wit hek om mân tuin.
Ik ben nu 31 en heb vanaf mijn 21e samen gewoond (eerst met 1 ex en daarna met een andere ex). Nu woon ik weer lekker alleen in een leuk huurhuis, zonder iemands stoffige zoon die me kopzorgen geeft en ik vind het heerlijk.
Dus om een lang verhaal kort te maken: thanks voor deze vraag want hierdoor heb ik me echt even gerealiseerd dat ik momenteel wel degelijk het leven leid waar ik als puber al van droomde
en dat voelt best goed.
![]()
Ik weet niet of het nu nog kan, maar in het begin kon je ook de bonuskaart hiervoor gebruiken
oh ik wist niet dat de appie eigenaar was van basic fit, wel een rare kruispromotie
Ligt er op dit moment nog een van jou geleend boek bij iemand anders?
- Ja, een
- Ja, meerdere
- Nee
- Misschien
0 stemmers
En heb jij een geleend boek in de kast staan?
- Ja, een
- Ja, meerdere
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Leen je graag boeken uit? (Wat het meest van toepassing is)
- Ja, als ik ze maar terug krijg!
- Ja, eigenlijk ook wel oké als ik ze nooit meer zie
- Nee, ik doe het wel maar vind het niet chill
- Nee en ik doe daar dus ook niet aan
0 stemmers
Mijn uitgeleende boek ligt al ruim 15 jaar bij iemand anders
en ik weet niet precies bij wie, want ik had m destijds uitgeleend aan iemand en als hij hem uit had, zou die hem weer doorgeven aan anderen die het ook wilden lezen. Ene kant jammer want het was een leuk boek. Andere kant niet jammer genoeg dat ik er ooit nog naar gevraagd heb
Mijn ene uitgeleende boek ligt bij een oude scharrel die ik zelf geghost heb dus beetje awkward om dat boek terug te vragen
heb t opnieuw gekocht want was mân lievelingsboek
Hahaha wat grappig. Maar nee bij mij was het een ander boek en uitgeleend aan een vriend
Ik heb zelf zoân ding. Wel een beetje vergelijkbaar.
Gebruik het in periodes, soms vaak, dan een tijdje niet.
Communiceert, mag dat ook? Als ik mijn nederige excuses voor mijn late reactie aanbied?
Zou ik daar ook laten liggen
Ik vraag me wel af waar mijn âVrouwen verdienen minderâ van Sophie van Gool is, maar ik denk dat ie op de âongelezenâ stapel van mijn vriend ligt. Hij geeft mij wel altijd boeken van Anja Meulenbelt dus ik vergeef hem dat ie âm nog niet heeft gelezen
Ik moest dit lezen voor mijn boekenclub, wat een walgelijk boek.
Stel, jij organiseert een etentje of een lunch/borrel/whatever bij jou. Vind je het dan kunnen om daar een eindtijd aan te hangen? Dat je dit van te voren aangeeft.
- Ja vind ik kunnen
- Nee vind ik nogal vreemd
- Ik weet niet wat ik hier van vind
- Anders,
0 stemmers
Heb jij vrienden/familie die altijd te lang blijven hangen bij jou thuis?
- Een enkeling
- Nee geen last van
- Ja meerdere
0 stemmers
Idk als het doordeweeks is en de volgende dag er verplichtingen zijn vind ik het niet heel gek, maar aan de andere kant lijkt het me dan weer niet nodig omdat iedereen dan sowieso uit zichzelf waarschijnlijk redelijk bijtijds vertrekt?
In het weekend vind ik het ronduit ongezellig.