Mijn fanatisme wint het dan toch echt van de lieve vrede. Sorry not sorry
ja diegene die zich dus extreem hard aan het opvreten is nu. Ik kan er opzich vrede mee hebben dat we dit jaar niet winnen, maar dat moet het wel op een eerlijke manier gaan. Maar het aangeven bij de organisatie voelt ook als verklikken?
Ik zou er een grapje over maken bij dat team
Voelt misschien best kinderachtig aan ja, maar ik vind valsspelen ook super kinderachtig. Kom op zeg, als je niet eerlijk kan winnen dan niet hoor. Onverdiend
Ik voel me helemaal niet aangevallen hoor, vind het gewoon opmerkelijk.
Ja jij vindt mij altijd irritant volgens mij dus daar heb ik geen boodschap aan hoor.
Ik denk dat het voor mij van de prijs af zou hangen! Stel de prijs is iets wat minstens €250 p.p.(waard) is, dan zou ik er wel iets mee doen. Dat zou ik teveel vinden om te laten schieten als ik weet dat ik zou winnen als het andere team niet vals had gespeeld.
Maar gaat het om iets dat €50 p.p. (waard) is, dan zou ik mezelf van binnen opvreten om de goede vrede te bewaren.
Omg lol ok ik kan iemands post gewoon irritant of dom vinden zonder dat dat iets aan mij persoonlijk raakt ok? Meer is het niet
Volgens mij begon jij er hier over tegen mij dus ik snap niet zo goed wat ik mezelf hier moet uitleggen maar oké zo is t wel klaar
Omdat het de enige stad in Nederland is, de rest zijn allemaal omhooggevallen dorpen.
@Evenveel Knokke/Heist ben ik vroeger regelmatig geweest en lijkt me best prima om daar als rijke gepensioneerde je oude dag door te brengen. Moet ook zeggen dat ik buiten dat en Antwerpen België helemaal niet goed ken (ja het platteland van de Kempen omdat mijn familie daar woont, maar dan zou ik bijna nog liever in Amsterdam wonen), dus misschien zijn er nog genoeg andere leuke plaatsen om te wonen. Leuven en Brussel iig alvast niet, die vond ik beide echt verschrikkelijk.
Ik neem geen enkel persona serieus op dit forum
Hahah ja @Jumpsuit je vond duitsland toch heel saai met hele saaie natuur waar niks te beleven was ofzo? wat betekent dit dan voor België…
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat @Jumpsuit ervan vindt dat haar persoonlijkheid eens per maand ontleed wordt in dit topic
- Ik ben Jumpsuit niet
- Neutraal, lig er niet wakker van
- Leuk toch. Aandacht!
- Bizar. Zo speciaal ben ik toch niet?
- Logisch, hoort erbij als je niet saai bent
- Vervelend. Ik kan het nooit goed doen
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Haha het was eigenlijk de bedoeling dat alle niet-Jumpsuits op de bovenste stemden maar dit is eigenlijk ook wel grappig. Nog iets verder ontleden
Als ik in dit topic een poll maak
- Houd ik de uitslag nauwlettend in de gaten
- Ga ik verder met m’n leven en vraag ik me af wat ik eigenlijk met de uitslag moet
- Ga ik verder met m’n leven en bekijk ik de uitslag uren of dagen later
0 stemmers
Bij mij is het een beetje een combi van alledrie maar heb best vaak dat ik heel enthousiast ben over een vraag, met veel plezier de poll maak en er dan achter kom dat de uitslag me eigenlijk totaal niet interesseert
ik vind jumpsuit ff’s main icoon
Iedereen heeft een beetje jumpsuit in zich
Ik vraag me niet eens af wat ik met de uitslag moet. Ik vergeet het gewoon. Net zoals likes. Ik krijg daar geen meldingen van dus ik zie zeer zelden wat mensen reageren tenzij ze echt een reactie posten.
Ik ga helemaal stuk hierom.