Stel je persoonlijke vraag #42

Hoe serieus neem jij de posts van @Jumpsuit?

• Bloedserieus
  • Redelijk serieus
  • Wie is Jumpsuit?
  • Met een kilootje zout
  • Geloof er geen zak van

0 stemmers

4 likes

Hahaha the drama

4 likes

Hahaha @anon81378386 ik moest net zo lachen om jouw antwoord.

3 likes

Ik ben altijd serieus. Ik versta geen vlamingen.

2 likes

Grappig is het anders ook niet.

3 likes

Jij woont toch al in Duitsland bij je vriend?

1 like

Haha ok ik meende me te herinneren dat @Jumpsuit ooit juist heel erg op Duitsland aan het haten was. En ja.

3 likes

Welk land verdient meer haat?:

• Duitsland
  • Nederland
  • België
  • Luxemburg

0 stemmers

2 likes

SOWIESO Luxemburg, kijk ze daar allemaal rijk wezen met hun gratis openbaar vervoer like they own the place!! :triumph::triumph:

11 likes

Ja idd om deze reden zou ik ook naar Duitsland emigreren haha (als het echt zou moeten).

1 like

Hahaha jij bent altijd zo lief.
Ik denk dat ik mijn voorkeur als ik moest kiezen echt van mijn ouders heb. Het is natuurlijk een eeeeenorm veel groter land dan Belgie. Mijn vader klaagde altijd over de wegen in Belgie als we op vakantie gingen naar Italie. En toen startte het geklaag. En hoeveel beter Duitsland was. Maar ze haatten ook Frankijk. Ze vinden Duitsland dan wel schoon en fijn qua wegen om door te reizen en mn vader spreekt Duits vanwege een verleden in defensie en zodra je duits in Duitsland praat als buitenlander zijn ze al helemaal happy ofzo.

2 likes

Ik vind Duitsers (en de taal ook) echt geil.

17 likes

Zo geweldig zijn de wegen in Duitsland nou ook weer niet.

Bunny Nee

26 likes

Nederlands geil of Duits geil? Want er zit een verschil tussen

6 likes

Ik heb dit dus met Vlamingen, vind het echt heel aantrekkelijk

8 likes

Ik vind Belgen altijd een beetje intimiderend haha.

Ik pas daar gewoon heel erg niet heb ik het gevoel maar ik vind het wel een leuk land, mooie steden, leuke humor etc etc maar ik denk dat ik daar echt nooit zou blenden. Ga er wel graag heen hoor.

In Duitsland heb je dan nog Berlijn waar iedereen wel een beetje past zeg maar, zie mezelf ook niet in een provinciestadje in Duitsland goed aarden. Maar Berlijn is wel prima.

7 likes

Ja heb het ook met Fransen, maar dat is wat meer geaccepteerd. Heeft denk ik ook een beetje met de lifestyle te maken, wat losser, chille eetcultuur. Franse hiphop vind ik ook sexy. Geen idee of ze gewoon hun boodschappenlijstje boos oplezen maar vind t wel lekker klinken.

Wel trouwens de steden Duitsers, niet de provincie Duitsers. Om een of andere reden zijn dat vaak een soort jaren ‘80 communes.

7 likes

Oh gelukkig, ik vroeg me al af hoe je opgewonden kon raken van wollen sokken in sandalen

4 likes

Nee dat doe ik niet :joy: jij wel? Je hoeft geen antwoord te geven.

1 like