Ik slaap niet vaak meer dan 5 uur achter elkaar door, maar alles bij elkaar slaap ik vaak wel 7 - 8 uur. Ben meestal wel moe als ik wakker word in de ochtend, maar als ik dan gewoon besluit toch uit bed te stappen direct trekt dat eigenlijk best snel bij. Kan er wel voor kiezen dan gewoon niet moe te zijn ofzo.
Ik vind 5 uur slaap niet weinig opzich. Ik slaap sowieso nooit door en wordt hoe dan ook en waar dan ook altijd rond 6 uur/half 7 weer wakker. In de nacht vaak nog 4 keer. Ik krijg juist hoofdpijn als ik lang slaap.
Ben jij een avond of een ochtendmens?
- Een avondmens
- Een ochtendmens
- Ik heb geen idee/anders
0 stemmers
Ik ken zelf maar 1 avondmens. Een vriendin die na 22 uur pas een beetje opbloeit.
Echt? ik ken juist meer avondmensen.
Zelf ben ik een ochtendmens, maar lang niet zo extreem als mijn vriend. Als ik hem niet tegenhoud dan plant hij gerust afspraken in om half 9 's ochtends op de zaterdag. Laatst ging hij wandelen met vrienden om 7 uur 's ochtends??? En hij deed alsof dat doodnormaal was
Een na 10u ochtend mens haha. Maar avond ook weer niet tot middennacht.
Ja natuurlijk ben ik ook ooit een avond/nachtmens geweest toen ik nog supervaak uitging en praktisch elke nacht in een club stond. Ik merk dat ik 's ochtends veel meer doe en alles ook leuker vind om te doen.
Lijkt me wel heerlijk om te wandelen om 7 uur 's ochtends eigenlijk (nee ik vind lopen niet echt leuk bedenk ik me nu). Toen ik nog in Amsterdam woonde ging ik regelmatig rond 6 uur 's ochtends een rondje fietsen omdat de stad dan zo rustig en fris aanvoelde.
Volgens mij ben ik geen van beiden. Ik hou ās avonds en ās ochtends van slapen
Ja ik zeg altijd dat ik een middag mens ben. Of een 10 tot 10 mens.
Haha ik haat de middag juist, alsof ik niet weet waar ik aan toe ben, dan krijg ik juist een inkakker.
Nou deze dan, ik ben een:
- Avondmens
- Ochtendmens
- Middagmens
- Beide niet/geen idee/anders
0 stemmers
Ik heb wel fases van slecht slapen en word sowieso al mān hele leven ong 2x per nacht wakker om te plassen, dat ben ik wel gewend. Maar nu slaapt mān dochter ook vrij slecht waardoor ik vaak meerdere keren per week onder de 5 uur slaap. Ik trek dat echt slecht en word er helemaal labiel van, jank om alles en heb heel veel medelijden met mezelf (ja ik heb er zelf voor gekozen I know maar toch het is kut)
Was jij die tiener waar je bleef logeren en die dan tot 11 uur 's ochtends nog sliep? Ik werd altijd helemaal loco van vriendinnetjes die zoooo lang sliepen in de ochtend
Tip: het spel āvalse mottenā. Moet je ongezien je kaarten laten verdwijnen haha, is echt hilarisch
Zou je liever een wandeling maken om 8 uur 's ochtends of om 8 uur 's avonds?
- 'S avonds
- 'S ochtends
0 stemmers
Is de forum 1 april grap van dit jaar misschien dat @Jumpsuit de hele dag zoveel mogelijk polls over hetzelfde onderwerp plaatst? (Nu al 3 over avond-/ochtend mens binnen een uur)
Dat klopt idd
Ben je er tevreden mee?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Daar heb je helemaal gelijk in!
Je kunt gewoon in je eentje squashen. Dat je de gedachte alleen al kunt produceren om haar alles te laten betalen. Omg
Lees jij topics op dit forum waar jij eigenlijk niks te zoeken hebt (mommytopics, terwijl je geen kinderen hebt etc.)
- Ja en soms reageer ik ook
- Ja vaak, maar reageer niet
- Ja sporadisch
- Nee, maar ik wil stiekem wel meelezen
- Nee, wat mot ik daar
- Ik ben mod en ik ben helaas verplicht om alles te lezen (halp!)
0 stemmers
Ik vraag me af hoe vaak het voorkomt dat koppels hetzelfde werk doen. In mijn omgeving komt dat namelijk best vaak voor
Hebben jij en je partner een soortgelijke baan?
- Exact hetzelfde
- Dezelfde richting, maar iets anders
- We doen iets anders
- Compleet anders
- Anders, namelijk
0 stemmers
In de bios zit ik graag
- Zo ver mogelijk van het scherm vandaan
- In het midden
- Dichtbij het scherm
0 stemmers