Stel je persoonlijke vraag #42

Nee. Dit klinkt meer als iets voor Brabo’s.

1 like

Hey Hey Hey hou ons hierbuiten alsjeblieft

3 likes

Ja ze gaan mij sowieso ook niet leuk vinden haha.

Heb dat ook met Japanners en Konijnen, van die stille diepe gronden waar je geen directe feedback van krijgt.

9 likes

Ben al naar Duitsland geëmigreerd, maar zou ook best in Antwerpen kunnen wonen. Of omgeving Knokke/Heist als ik geld had. Beter dan 98% van Nederland (enige plek waar ik in NL nog zou willen/kunnen wonen is Rotterdam, maar zou ook alleen zijn als ik om wat voor reden dan ook echt terug zou moeten)

Ja, raar volkje, die Konijnen

9 likes

Oké Claire Lucia! Ga jij lekker in Knokke/Heist zitten.

9 likes

Knokke/Heist beter dan 98% van Nederland… kijk in Rotterdam kan ik je volgen maar dit moet je echt even uitleggen

8 likes

Ew why?!?!?!

4 likes

Ja en de enige associatie die ik zelf heb is dat daar heel veel rijke en arrogante Belgen rondlopen

3 likes

Je werk organiseert een wedstrijd, voor in de vrije tijd. Niet heel serieus, maar jij doet altijd graag mee en bent bloedjefanatiek. Je komt erachter dat het winnende team regelmatig vals heeft gespeeld. Wat doe je? De valsspelende collega’s werk je veel mee samen en mag je doorgaans graag. Je kunt trouwens wel echt een leuke prijs winnen!

• Aangeven bij de organisatie met screenshots van bewijs, koppen zullen er rollen
  • Je laat het gaan, het is allemaal niet zo serieus en zo blijft de lieve vrede bewaard
  • Je brengt het misschien nog eens ter loops op (goh dat mocht eigenlijk niet he), maar laat het verder gaan
  • iets anders

0 stemmers

Ach en Noordwijk heeft de Meilandjes toch? Same same

1 like

Ik zou zelf de leider zijn van het valsspelende team :joy:

19 likes

Ik zou er niks mee doen maar zou me van binnen opvreten :rage::rage::rage:

Wie ben jij in deze situatie?

4 likes

Mijn fanatisme wint het dan toch echt van de lieve vrede. Sorry not sorry

11 likes

ja diegene die zich dus extreem hard aan het opvreten is nu. Ik kan er opzich vrede mee hebben dat we dit jaar niet winnen, maar dat moet het wel op een eerlijke manier gaan. Maar het aangeven bij de organisatie voelt ook als verklikken?

1 like

Ik zou er een grapje over maken bij dat team

5 likes

Voelt misschien best kinderachtig aan ja, maar ik vind valsspelen ook super kinderachtig. Kom op zeg, als je niet eerlijk kan winnen dan niet hoor. Onverdiend

7 likes

Ik voel me helemaal niet aangevallen hoor, vind het gewoon opmerkelijk.

2 likes

Ja jij vindt mij altijd irritant volgens mij dus daar heb ik geen boodschap aan hoor.

5 likes

Ik denk dat het voor mij van de prijs af zou hangen! Stel de prijs is iets wat minstens €250 p.p.(waard) is, dan zou ik er wel iets mee doen. Dat zou ik teveel vinden om te laten schieten als ik weet dat ik zou winnen als het andere team niet vals had gespeeld.

Maar gaat het om iets dat €50 p.p. (waard) is, dan zou ik mezelf van binnen opvreten om de goede vrede te bewaren.

3 likes

Omg lol ok ik kan iemands post gewoon irritant of dom vinden zonder dat dat iets aan mij persoonlijk raakt ok? Meer is het niet :joy:

Volgens mij begon jij er hier over tegen mij dus ik snap niet zo goed wat ik mezelf hier moet uitleggen maar oké zo is t wel klaar :joy:

1 like