OH nee ik ben niet getrouwd heb ondertussen wel een kind!
Trouwen staat niet hoog op mijn prioriteiten lijst haha
Wow zoveel mensen die best wel stemmen, wilden jullie dan zulke normale dingen als kind of zien jullie vroeger als een andere periode? Ik zou echt een failure zijn in de ogen van mezelf als kind haha ik ben niet rijk, niet beroemd, geen villa, was niet moeder op mijn 20e, heb geen inloopkast, geen stylist en kan zo wel even doorgaan
Ik vind een aantal Duitse plekken prachtig! Zou als ik er woonde wel wat moeite hebben met het trage invoeren van technologische innovatie (zoals overal fatsoenlijk kunnen pinnen haha). Maar misschien wen je daaraan.
Waar komt al die haat naar Jumpsuit de laatste tijd ineens vandaan? Echt onnodig. Maar oke ik kwam hier voor een poll:
Vind je Frans een mooie taal?
- Ja
- Mwah
- Nee
0 stemmers
Ik vind het echt ergerlijk en SUPER lelijk snap echt niet waarom mensen t mooi vinden.
Ik heb hetzelfde met Spaans, met name als vrouwen het spreken. 1 grote Roggel.
Spaans mooi?
- Ja
- Nee
- Medium
0 stemmers
Ik speel vaak vals en dat is er met de paplepel ingegoten door mân pa die dat ook doet. Maakt
Me geen zak uit of er een prijs of niet tegenover staat. Eeuwige roem is ook winst. 1 seconde roem ook.
Edit: moet van mân pa rectificeren dat hij niet vals speelt, voor hem gelden gewoon andere regels
Zou jij naar een Elfstedentocht musical gaan?:
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Naar wat voor soort musical zou je liever willen gaan?:
- Elfstedentocht musical
- Koekhappen musical
- Kring verjaardag musical
- Stamppot eten musical
- Koningsdag musical
0 stemmers
Je vergeet Soldaat van Oranje! Of is dat geen musical
Dat heeft tenminste nog een beetje een verhaal. En die musical is niet gebaseerd op traditie
Mensen lachen me nu ongetwijfeld uit, maar ik kom uit Friesland en hou van schaatsen en musicals. Dus ja. Als de productie goed is ga ik wel.
Dat zijn de meeste toch niet. Maar als je gaat, wil ik uitgebreid verslag daarvan
Kom goed ik doe er uitgebreid verslag van haha. Ik ben ook benieuwd of ze Fries gaat praten.
Spaans uit Spanje vind ik lelijk, andere landen valt mee
Dit idd, net als Portugees uit Portugal, dat is echt lelijk, terwijl Braziliaans Portugees best mooi is
Van welk merk heb je iets (kleding/schoenen/accessoires) in je garderobe?
- Dsquared2
- Gucci
- Louis Vuitton
- Longchamp
- Hermes
- Canada Goose
- Parajumpers
- Dior
- Under Armour
- Moncler
- YEEZY
- Niks van dit alles
0 stemmers
Kijk jij graag films over zware onderwerpen, oorlog etc?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En biopics, films over bestaande mensen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik slaap echt super slecht en ik doe daar altijd heel dramatisch over in mijn hoofd en vraag me altijd af waarom ik dat nou zo vaak heb. Dus ik vroeg me af, hoe dat nou bij anderen is. Ervan uit gaande dat 5 uur slapen door de meeste mensen denk ik wel als weinig wordt beschouwd.
Hoe vaak per week slaap je 5 uur of minder per nacht?
- Elke dag.
- Bijna elke dag.
- 3x per week.
- 2x per week.
- 1x per week.
- Minder dan 1x per week, maar het komt wel voor.
- Ik slaap altijd goed.
0 stemmers
Bijna elke dag, maar ik slaap wel altijd goed. Ik ben echt een avondmens en ik ga gewoon nooit voor een uur of 3 slapen. Ook als mijn wekker om 7 uur gaat. Volgens mij heb ik niet zo veel slaap nodig want ik functioneer altijd prima, alleen als ik echt uit kan slapen slaap ik soms 8 uur. Ik haat ochtenden ook sowieso ongeacht hoe lang ik heb geslapen.
Bij een kringverjaardag kan je als schrijver tenminste creatief doen. Dus dan verwacht ik wel iets meer dan Koningslied 2.0 waar Wimpie 2 uur lang met wcpotten gooit
Koningsdag de musical met een doorgesnoven Willie die met Dixieâs gooit. Dat lijkt me wel wat.
Bij een kring verjaardag musical zie ik een soort zingend familie diner voor me. Dat wordt sowieso een familieruzie over het verkeerde merk cola wat ze dan moeten oplossen.
Een musical over Koude Pannenkoeken met Conny lijkt me ook leuk. Met een episch gevecht tussen warme en koude pannenkoeken⊠wie zou er winnen ?!