Doet me eraan denken dat ik vermoedde dat er vals werd gespeeld bij de quizzen op het forum en daar kon ik echt niet tegen
Dat was 100% zo.
Spilllllll
Oh dit heb ik niet doorgehad! Ik doel meer op een paar dezelfde mensen die altijd bovenaan stonden, dat kan gewoon niet
Ja het kan op zich wel maar bij deze mensen geloofde ik het niet
ja vooral omdat er ook vaak van die kutquizzen waren met van die obscure benaderingsvragen “hoeveel aardappelen eet een gemiddelde Nederlander in een jaar”
A. 65 B. 69 C. 75 D. 78
sorry maar het KAN NIET dat je daar 19/20 goed op haalt
Vragen of ik erbij mag
Ik speel wel vaker vals maar dat is altijd bij spellen als levend stratego ofzo. De prijs was dan ook niet meer dan eer.
Thank god no
Ik vind vals spelen vaak nog leuker dan het spel zelf. Wel bij bordspellen enzo haha.
Ik speel nooit vals met spelletjes, maar mijn strategie is wel altijd om me meer bezig te houden met anderen dwarsbomen dan het spel echt winnen.
Dit. Monopoly is met een reden een van mijn favoriete spellen. Ik ben de bank en de bank is corrupt
Het is bij mij altijd de vraag hoe lang het duurt want het lot moet mij niet, maar de laatste maanden leef ik echt de beste versie van mijn kinderdromen.
Vroeger dacht ik dat ik ging trouwen op mijn 25ste en kinderen zou hebben voor mijn 30ste. Alles daarvan is niet uitgekomen voor mijn 30ste haha
Ik hoopte als kind op de heel erg standaarddingen (studeren, werken, huisje boompje beestje), is niet gebeurd, maar daar ben ik uiteindelijk heel blij mee, want ik zou daar erg ongelukkig van zijn geworden. Ook qua werk had ik iets heel anders voor ogen, maar na een jaar studeren in die richting kwam ik er ook al snel achter dat dat eigenlijk helemaal niets voor mij was. Waar ik nu ben had ik nooit zien gebeuren, maar ben er eigenlijk best blij mee, heb best een leuk leven (op het hartzeer na, dat had ik graag overgeslagen).
OH nee ik ben niet getrouwd heb ondertussen wel een kind!
Trouwen staat niet hoog op mijn prioriteiten lijst haha
Wow zoveel mensen die best wel stemmen, wilden jullie dan zulke normale dingen als kind of zien jullie vroeger als een andere periode? Ik zou echt een failure zijn in de ogen van mezelf als kind haha ik ben niet rijk, niet beroemd, geen villa, was niet moeder op mijn 20e, heb geen inloopkast, geen stylist en kan zo wel even doorgaan
Ik vind een aantal Duitse plekken prachtig! Zou als ik er woonde wel wat moeite hebben met het trage invoeren van technologische innovatie (zoals overal fatsoenlijk kunnen pinnen haha). Maar misschien wen je daaraan.
Waar komt al die haat naar Jumpsuit de laatste tijd ineens vandaan? Echt onnodig. Maar oke ik kwam hier voor een poll:
Vind je Frans een mooie taal?
- Ja
- Mwah
- Nee
0 stemmers
Ik vind het echt ergerlijk en SUPER lelijk snap echt niet waarom mensen t mooi vinden.
Ik heb hetzelfde met Spaans, met name als vrouwen het spreken. 1 grote Roggel.
Spaans mooi?
- Ja
- Nee
- Medium
0 stemmers