Stel je persoonlijke vraag #42

Wow ik ben dus de enige echte waardige Nederlander hier.

Jij zegt dit is een 1 april grap en dit komt echt.

Edit: goed aangepast maar waar zou je het op of doorheen doen dan? Het lijkt me opzich niet vies maar ook niet lekker bij brood
Ook @anon37686689

2 likes

Ja mijn theorie is wat iemand (sorry weet niet meer wie) eerder zei dat ze het als grapje doen maar tegelijkertijd even peilen wat mensen vinden en als veel mensen enthousiast reageren het er misschien echt komt.

8 likes

Ik hou echt van alle soorten drop maar dit lijkt me heel smerig.

2 likes

Klopt, zoals bestellingen die ik regelmatig bij johnbeerens doe, en douglas (die hebben het product dan niet in de winkel die laatste). Krijg je nog steeds telkens zoā€™n grote doos. Nu vullen ze het voornamelijk op met heel veel zwart papier/karton. Maar het kan makkelijk door de brievenbus.

Waarom doen ze dit? En ja dit is een oprechte vraag van een wereldvreemd persoon op aarde.

2 likes

Ik hoop dat het geen 1 april grap is! Lijkt me heerlijk om te lepelen haha

1 like

Venco is ook met dat smerige chocodrop gekomen dus het zou me niks verbazen als dit geen 1 april grap is.

2 likes

Ik weet het alleen vanuit het laatste bedrijf dat jij noemt, maar ze versturen veel breekbare dingen dus in enveloppen gaat dat sowieso kapot en het is blijkbaar goedkoper om een standaard maat doos te hebben en gebruiken voor bijna alle bestellingen (grotere dingen daargelaten natuurlijk) dan 100 verschillende kleine doosjes te hebben waar je product precies in past.

2 likes

Dat lijkt me dan aan het het bedrijf liggen. Heeeeeeeeeel veel kan wel door de brievenbus. Zoals 1 bestelde mascara. Die verpakkingen zijn zoveel kleiner en ik hoef daar natuurlijk geen bezorger voor. Ik haal het sowieso altijd al op in de winkel omdat ik het zo overdreven vind.

1 like

Zo irritant als dat ding klem zit, vooral omdat je er hier nu voor moet betalen. Heb je betaald om erachter te komen dat dat ding klem zit :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik vind dat echt heel lekker! Ze hadden vorige zomer ook venco-ijs en vooral die krijtijsjes waren fantastisch. Dus die pasta zou ik ook zeker kopen. En dan combineren met vlokken :inlove:

8 likes

Wat vind jij het meest irritante insta/TikTok liedje van het moment (ik heb alleen insta dus sorry als het oud is, en ik ben er waarschijnlijk een hoop vergeten). Ik heb even van alle liedjes de catchphrase genomen ipv de artiest en naam, zodat je meteen ziet (hoort haha) welke het is

  • Dumb ways to die
  • You will be popular
  • Horrified looks from everyone in the room
  • Denial is a river in Egypt
  • All the pretty girls walk like this
  • Im the problem itā€™s me
  • I can buy myself flowers
  • I made you look
  • I have this thing
  • I never wanna see you again
  • Sometimes all I think about is you
  • I wish I was a baller
  • Oh No
  • Een andere namelijk:

0 stemmers

2 likes

im the problem, vooral omdat het taylor swift is

denial is a river in egypt vind ik daarentegen hilarisch

5 likes

Ik ben blij dat Oh, no uitgefaseerd is
All pretty girls walk like this vind ik alleen leuk als het om dieren gaat

2 likes

Oh no die ben ik vergeten!

2 likes

I made you look omdat het Megan Trainor is :cold_face::cold_face::cold_face:

18 likes

Of Iā€™m not your mother. Tot nu toe het kutste nummer van dit jaar

17 likes

oh wow helemaal vergeten ik vind haar echt de allervervelendste muzikant allertijden

7 likes

Hoezo doen niet alle opties een belletje rinkelen bij me. Ik spendeer veel te veel tijd op tiktok maar toch herken ik sommige niet meteen.

Mocht iemand nog een I donā€™t have a problem, I donā€™t have a problem enz tiktok tegenkomen dm m ff naar me, heb t geluid nodig maar kan t niet vinden.

6 likes

IK OOK kan die stem niet uitstaan

1 like