Ik ben echt de DIY queen als het om verzorging gaat, alleen knippen doe ik niet zelf maar wel gelnagels, haar verven (highlights met wat hulp) maar ook wimperlift en waxen doe ik allemaal gewoon zelf. Ik bestel dan vaak wel professionele spullen alleen omdat ik geen prof ben gaat het niet altijd even goed ![]()
Ik versta op de radio altijd murdermilk en dat vind ik grappig, omdat ik alle dierenmelk murdermilk vind.
Ik merkte hierin een groot verschil toen ik verhuisde vanuit de stad (waar er niemand oogcontact maakt, tenzij je hardloopt en de ander ook) naar een dorp (waar er veel meer oogcontact wordt gemaakt, inclusief groeten). En dan ook extreem veel groeten in het bos, tijdens een wandeling
Herkenbaar ik woonde in een grote stad en woon nu in het oosten van Nederland klein dorpje en hier groet iedereen en zegt iedereen gedag. Moest er ook erg aan wennen omdat ik steeds dacht ik ken jullie toch niet? Nu is het 2e natuur ![]()
Ik denk echt dat het naar deze troep smaakt die we op schoolkamp kregen.

Vroeger dronk ik vaak milk&fruit. Nu haal ik alleen heel soms optimel limoen.
Fristi:
- Bah
- Lekker
- Mwah het gaat
0 stemmers
Ik denk dat ik al genoeg ben uitgegaan voor 3 lifetimes. Van 17-31 was ik ieder weekend weg en nu ben ik uitgeput. Ga over 2 weken trouwens wel voor het eerst in tijdennn naar een feestje en heb er echt zin in.
Ik ga niet meer elk weekend stappen is, maar wel een paar keer per jaar een festival of grotere feesten en concerten.
Ik dacht eigenlijk meer aan tot 6 uur 's ochtends in een club staan.
Wat is over het algemeen jouw humeur op maandagochtend?
- Grafstemming
- Een beetje chagrijnig/moe/geen zin in de week
- Neutraal
- Goed, wel zin in de week
- Feeststemming
0 stemmers
āHeb ik echt een baan nodigā-mood
Hier in het dorp zegt zoān beetje iedereen elkaar gedag in het voorbij gaan op straat. Hier moest ik echt even aan wennen toen ik vanuit een stadje hier kwam wonen ![]()
Mijn vriend deed dat ook bij ons in de winkelstraat en ik vond dat zo raar
nu gewend om het bij ons in het dorp te doen maar verder doe ik dat nergens.
Maar merk wel dat er steeds minder leeftijdsgenoten (of personen die wat ouder zijn dan ik) zijn, waardoor ik de ouwe taart ben. ![]()
Ja t blijft ook steeds een beetje een ding om plekken te vinden waar niet iedereen 10 jaar jonger is ![]()
Ik ging een tijd terug mee uit met een vriendin in haar woonplaats. Bleek het een 16+ feest te zijn. Ik heb in geen tijden zoveel kots zien rondvliegen ![]()
Doe mij maar een 25+ feest.
Er was ooit een kroeg hier en die noemde ik altijd het alimentatiecafĆ© want alleen maar āoudeā mensen. Geloof dat ik daar inmiddels prima zou passen ![]()
Haha nou idd! In mijn woonplaats zitten nou niet enorn veel uitgaansdingen, maar vroeger was er altijd 1 kroeg waar ik sowieso niet heen ging. Want dat was een āoude mensen kroegā nu ben ik dus inmiddels zelf op die leeftijd en kan ik daar prima terecht. Ga er ook meestal heen. Maar laatst was ik er op vrijdag en zaterdag en beide dagen stond het vol 20 jarigen ![]()
![]()
en toen dacht ik ja hallo jullie kunnen bij alle andere kroegen terecht, waarom hier??
Om een sugar daddy of mommy te scoren
Of voor het leedvermaak van oude mensen op stap ![]()
Ik heb net mullermilk gekocht
en dan ook nog eens banaansmaak en ik heb een hekel aan banaan. Maar wel lekker in shakes dus wie weet. ![]()