Je kunt gewoon in je eentje squashen. Dat je de gedachte alleen al kunt produceren om haar alles te laten betalen. Omg
Lees jij topics op dit forum waar jij eigenlijk niks te zoeken hebt (mommytopics, terwijl je geen kinderen hebt etc.)
- Ja en soms reageer ik ook
- Ja vaak, maar reageer niet
- Ja sporadisch
- Nee, maar ik wil stiekem wel meelezen
- Nee, wat mot ik daar
- Ik ben mod en ik ben helaas verplicht om alles te lezen (halp!)
0 stemmers
Ik vraag me af hoe vaak het voorkomt dat koppels hetzelfde werk doen. In mijn omgeving komt dat namelijk best vaak voor
Hebben jij en je partner een soortgelijke baan?
- Exact hetzelfde
- Dezelfde richting, maar iets anders
- We doen iets anders
- Compleet anders
- Anders, namelijk
0 stemmers
In de bios zit ik graag
- Zo ver mogelijk van het scherm vandaan
- In het midden
- Dichtbij het scherm
0 stemmers
Een half jaar geleden hadden we dezelfde functie bij dezelfde organisatie (andere locaties). Vond het echt kut want we spraken thuis te veel en te inhoudelijk over werk.
Hij studeert nog, een studie die heel erg op de mijne lijkt en soms heb ik het idee dat hij mijn baan interessanter vind dan ik zelf doe.
Verder doen mijn vrienden en familie allemaal totaal wat anders, dus vind het wel prettig zo.
Niet hetzelfde werk, wel dezelfde werkgever
We zijn collegaās tot 12 jaar geleden hadden we exact dezelfde functie (constructie tekenaar bouw11 jaar lang) nu doe ik binnen hetzelfde bedrijf de financiĆ«le afdeling.
Dus we hebben wel beide de MTS gedaan. Het kletst wel makkelijk hoor als we het over het werk hebben. Behalve als ik financiƫle termen erin gooi.
We hebben allebei een focus op duurzaamheid in ons (toekomstig) werk, wel allebei op een totaal andere manier. Hij op technisch gebied, ik meer beleidsmatig. Dat is wel super fijn, want we hebben dezelfde idealen.
Heb je wel eens in zoān massagestoel gezeten?
- Ja en voor herhaling vatbaar
- Ja maar hoeft niet meer voor mij
- Nee wil ik wel
- Nee hoef ik ook niet
0 stemmers
Ik heb sinds deze maand een PREMIUM abonnement bij de basic fit en dan kun je dus onbeperkt van die stoelmassages gebruikmaken. Vandaag voor het eerst gedaan en het is best wel ff lekker. Normaal ga ik ook wel eens in zon stoel op Schiphol.
Bij die van de basic fit denk ik alleen maar aan alle mensen die met hun lekker zweterige kleding in die stoelen zitten
Wij hadden er 1 op mn werk staan en ik heb regelmatig mn 10min pauze in die stoel doorgebracht
Haha nog niet eens aan gedacht, lekker glibberen
ik kan wel genieten van de grappige kindertopics, en de x-leed topics
Yes standaard op Schiphol eerst een halve liter bier en dan in zoān ding
Ik stemde eigenlijk autmatisch op nee omdat ik voor mijn gevoel niet echt āgeslaagdā ben in het leven. Als in: ik heb geen spetterende carriĆØre, ben niet getrouwd, heb geen koopwoning.
Maar toen ging ik eens even nadenken waar ik als meisje nou eigenlijk van droomde en (ik denk deels vanwege mn thuissituatie vroeger) eigenlijk fantaseerde ik altijd gewoon over dat ik alleen in een huis woonde en een leuk sociaal leven had etc. Ik heb nooit gedroomd van een huwelijk met 2 kinderen en een labrador en een huis met een wit hek om mān tuin.
Ik ben nu 31 en heb vanaf mijn 21e samen gewoond (eerst met 1 ex en daarna met een andere ex). Nu woon ik weer lekker alleen in een leuk huurhuis, zonder iemands stoffige zoon die me kopzorgen geeft en ik vind het heerlijk.
Dus om een lang verhaal kort te maken: thanks voor deze vraag want hierdoor heb ik me echt even gerealiseerd dat ik momenteel wel degelijk het leven leid waar ik als puber al van droomde en dat voelt best goed.
Ik weet niet of het nu nog kan, maar in het begin kon je ook de bonuskaart hiervoor gebruiken
oh ik wist niet dat de appie eigenaar was van basic fit, wel een rare kruispromotie
Ligt er op dit moment nog een van jou geleend boek bij iemand anders?
- Ja, een
- Ja, meerdere
- Nee
- Misschien
0 stemmers
En heb jij een geleend boek in de kast staan?
- Ja, een
- Ja, meerdere
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Leen je graag boeken uit? (Wat het meest van toepassing is)
- Ja, als ik ze maar terug krijg!
- Ja, eigenlijk ook wel okƩ als ik ze nooit meer zie
- Nee, ik doe het wel maar vind het niet chill
- Nee en ik doe daar dus ook niet aan
0 stemmers