Stel je persoonlijke vraag #42

Ik speel vaak vals en dat is er met de paplepel ingegoten door m’n pa die dat ook doet. Maakt
Me geen zak uit of er een prijs of niet tegenover staat. Eeuwige roem is ook winst. 1 seconde roem ook.

Edit: moet van m’n pa rectificeren dat hij niet vals speelt, voor hem gelden gewoon andere regels :roll_eyes:

12 likes

Zou jij naar een Elfstedentocht musical gaan?:

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Naar wat voor soort musical zou je liever willen gaan?:

• Elfstedentocht musical
  • Koekhappen musical
  • Kring verjaardag musical
  • Stamppot eten musical
  • Koningsdag musical

0 stemmers

1 like

Je vergeet Soldaat van Oranje! Of is dat geen musical :face_with_peeking_eye:

3 likes

Dat heeft tenminste nog een beetje een verhaal. En die musical is niet gebaseerd op traditie

2 likes

Mensen lachen me nu ongetwijfeld uit, maar ik kom uit Friesland en hou van schaatsen en musicals. Dus ja. :smiling_face_with_tear: Als de productie goed is ga ik wel.

8 likes

Dat zijn de meeste toch niet. Maar als je gaat, wil ik uitgebreid verslag daarvan

2 likes

Kom goed ik doe er uitgebreid verslag van haha. Ik ben ook benieuwd of ze Fries gaat praten.

3 likes

Spaans uit Spanje vind ik lelijk, andere landen valt mee

8 likes

Dit idd, net als Portugees uit Portugal, dat is echt lelijk, terwijl Braziliaans Portugees best mooi is

6 likes

Van welk merk heb je iets (kleding/schoenen/accessoires) in je garderobe?

• Dsquared2
  • Gucci
  • Louis Vuitton
  • Longchamp
  • Hermes
  • Canada Goose
  • Parajumpers
  • Dior
  • Under Armour
  • Moncler
  • YEEZY
  • Niks van dit alles

0 stemmers

1 like

Kijk jij graag films over zware onderwerpen, oorlog etc?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En biopics, films over bestaande mensen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik slaap echt super slecht en ik doe daar altijd heel dramatisch over in mijn hoofd en vraag me altijd af waarom ik dat nou zo vaak heb. Dus ik vroeg me af, hoe dat nou bij anderen is. Ervan uit gaande dat 5 uur slapen door de meeste mensen denk ik wel als weinig wordt beschouwd.

Hoe vaak per week slaap je 5 uur of minder per nacht?

• Elke dag.
  • Bijna elke dag.
  • 3x per week.
  • 2x per week.
  • 1x per week.
  • Minder dan 1x per week, maar het komt wel voor.
  • Ik slaap altijd goed.

0 stemmers

2 likes

Bijna elke dag, maar ik slaap wel altijd goed. Ik ben echt een avondmens en ik ga gewoon nooit voor een uur of 3 slapen. Ook als mijn wekker om 7 uur gaat. Volgens mij heb ik niet zo veel slaap nodig want ik functioneer altijd prima, alleen als ik echt uit kan slapen slaap ik soms 8 uur. Ik haat ochtenden ook sowieso ongeacht hoe lang ik heb geslapen.

7 likes

Bij een kringverjaardag kan je als schrijver tenminste creatief doen. Dus dan verwacht ik wel iets meer dan Koningslied 2.0 waar Wimpie 2 uur lang met wcpotten gooit

2 likes

Koningsdag de musical met een doorgesnoven Willie die met Dixie’s gooit. Dat lijkt me wel wat.

Bij een kring verjaardag musical zie ik een soort zingend familie diner voor me. Dat wordt sowieso een familieruzie over het verkeerde merk cola wat ze dan moeten oplossen.

Een musical over Koude Pannenkoeken met Conny lijkt me ook leuk. Met een episch gevecht tussen warme en koude pannenkoeken… wie zou er winnen :scream:?!

2 likes

Ik ga gewoon liggen en ik slaap, heel erg chill!

@chiren Haha dat doet me denken aan een aflevering van het familiediner die op mijn werk is opgenomen, maar nooit werd uitgezonden want de ruzie werd niet opgelost.

1 like

Ik ben jaloers! Ik haat namelijk ochtenden ook, ongeacht hoe ik heb geslapen. Al slaap ik van 22.00-7.00 uur, ik voel me alsnog een apathische goudvis. Maar dan trekt dat wel na 10.00 uur ofzo weer bij. Als ik minder dan 6 uur slaap dan blijf ik de hele dag een soort zombie en heb ik echt het gevoel dat ik lopend in slaap val.

@George Ja dat lijkt me dus heerlijk! Ik kan het wel als ik vrij ben. Maar zodra er iets van een wekker staat of dat ik weet dat ik wakker moet worden op een bepaald tijdstip lig ik echt uren wakker. Dus het is echt psychisch.

6 likes

Herkenbaar hoor. Ik kan er ook slecht tegen als ik minder dan 6 uur slaap. Ik ben een avondmens en als er druk op ligt van vroeg opstaan, dan lig ik wakker. Heel irritant. Probeer nu toch te oefenen dat meer los te laten en mezelf te overtuigen dat ik ook prima functioneer op 5 uur slaap (vaak gaat het beter dan ik denk), maar ik snap je heel goed.

3 likes

Ik slaap ook slecht en moet iedere avond een offer brengen aan de slaapgoden om weg te mogen doezelen

7 likes

Ik slaap niet vaak meer dan 5 uur achter elkaar door, maar alles bij elkaar slaap ik vaak wel 7 - 8 uur. Ben meestal wel moe als ik wakker word in de ochtend, maar als ik dan gewoon besluit toch uit bed te stappen direct trekt dat eigenlijk best snel bij. Kan er wel voor kiezen dan gewoon niet moe te zijn ofzo.

3 likes