Mijn uitgeleende boek ligt al ruim 15 jaar bij iemand anders en ik weet niet precies bij wie, want ik had m destijds uitgeleend aan iemand en als hij hem uit had, zou die hem weer doorgeven aan anderen die het ook wilden lezen. Ene kant jammer want het was een leuk boek. Andere kant niet jammer genoeg dat ik er ooit nog naar gevraagd heb
Mijn ene uitgeleende boek ligt bij een oude scharrel die ik zelf geghost heb dus beetje awkward om dat boek terug te vragen heb t opnieuw gekocht want was m’n lievelingsboek
Hahaha wat grappig. Maar nee bij mij was het een ander boek en uitgeleend aan een vriend
Ik heb zelf zo’n ding. Wel een beetje vergelijkbaar.
Gebruik het in periodes, soms vaak, dan een tijdje niet.
Communiceert, mag dat ook? Als ik mijn nederige excuses voor mijn late reactie aanbied?
Zou ik daar ook laten liggen
Ik vraag me wel af waar mijn “Vrouwen verdienen minder” van Sophie van Gool is, maar ik denk dat ie op de ‘ongelezen’ stapel van mijn vriend ligt. Hij geeft mij wel altijd boeken van Anja Meulenbelt dus ik vergeef hem dat ie ‘m nog niet heeft gelezen
Ik moest dit lezen voor mijn boekenclub, wat een walgelijk boek.
Stel, jij organiseert een etentje of een lunch/borrel/whatever bij jou. Vind je het dan kunnen om daar een eindtijd aan te hangen? Dat je dit van te voren aangeeft.
- Ja vind ik kunnen
- Nee vind ik nogal vreemd
- Ik weet niet wat ik hier van vind
- Anders,
0 stemmers
Heb jij vrienden/familie die altijd te lang blijven hangen bij jou thuis?
- Een enkeling
- Nee geen last van
- Ja meerdere
0 stemmers
Idk als het doordeweeks is en de volgende dag er verplichtingen zijn vind ik het niet heel gek, maar aan de andere kant lijkt het me dan weer niet nodig omdat iedereen dan sowieso uit zichzelf waarschijnlijk redelijk bijtijds vertrekt?
In het weekend vind ik het ronduit ongezellig.
Jouw huis, jouw regels
Ik vind het niet stom en niet iets wat ik doe, maar ik ben wel comfortabel genoeg bij mijn gasten dat ik zeg “jongens het was leuk maar ik wil naar bed” en dat is dan gewoon oké.
Eindtijd zou ik niet doen. Maar wij geven soms wel aan dat het tijd is om naar huis te gaan.
Het is wel altijd gezellig te lang blijven hangen. Er zijn gewoon een aantal vrienden die standaard nog 2-3 uur blijven als iedereen al naar huis is, maar bij hun feestjes doe ik dat ook.
Jaa vind ik ook altijd leuk. Vooral bij het ontbijt ook altijd gezellig iedereen brak in een pyjama en dan het feestje doornemen
Ik hecht echt te veel waarde aan mijn avond en ochtend routine om logeren chill te vinden.
Maar ik woon best ver van sommige mensen vandaan, dus ga komende week weer een keer bij een vriendin logeren
En misschien tmi, maar het helpt ook niet dat ik bij andere niet fijn naar de wc kan
Zeker bij kersverse ouders is het gewoon asociaal om lang te blijven plakken, het spreekt lijkt mij voor zich dat zulke gelegenheden niet te lang duren.
Ik had dat vroeger altijd wel omdat ik dan meeging in het ritme van andere mensen enzo. De dag erna zo’n vervelend gevoel en nooit een frisse start van de dag. Maar nu doe ik gewoon mn ding, voor het slapen douchen, mn skincare enz en dan voel ik me alweer veel beter
Laat jij je tijdschrift liggen in de trein voor een andere reiziger als je deze uit hebt?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Ik zie het soms wel liggen, maar zou het zelf niet snel doen.