Ik doe dat sinds ik zwanger ben / kind heb wel vaker. Merk dat ik ook heel slecht tegen de mensen kan die langer blijven hangen dan ik in m’n hoofd heb qua eindtijd. Voel me wel altijd lullig een eindtijd te communiceren.
Ben jij meer iemand die dingen roept of dingen ook uitvoert?
- Ik roep vooral dingen, maar doe het zelden
- Ik roep alleen wat als ik dingen daarna ook ga doen
0 stemmers
Ken jij mensen die op de foto altijd een bepaalde houding/gezicht/pose aannemen omdat ze duidelijkongemakkelijk zijn om gewoon op de foto te gaan?
- Ja mannen
- Ja vrouwen
- Ik ben dit zelf
- Ja non binair
- Nee
0 stemmers
Bij een etentje sowieso niet, bij een brunch/lunch hooguit als je echt iets gepland hebt erna. Maar verder vind ik dat dat echt moet afhangen van hoe de middag/avond is. Neemt niet weg dat ik heus wel eens mensen mijn huis uitgebonjourd als ik wilde gaan slapen of er gewoon klaar mee was, maar dan niet van tevoren al aangegeven hoe laat het afgelopen zou zijn.
Haha denkt hij dat hij bij de tandarts is ofzo, dit ziet er toch niet uit. Lijkt niet eens op een lach
Omg dit ben ik echt de hele dag door op straat haha wat kut
@Ovenschaal Gatver wie is deze yuppenkwal.
Ligt aan de voorbijganger en of ik indruk wil maken of niet.
Ik vind mensen die hun hoofd voor de foto opzij draaien met zo’n rare side eye sowieso apart.
Sleepaway camp vibes
Ik ben de laatste tijd veel aan het wandelen en het is me echt opgevallen hoeveel mensen je negeren (in een rustig bos dan, ik ben niet de hele stad aan het begroeten). Echt actief mijn blik aan het ontwijken, voelt zo apart. Ik hoef geen hele gesprekken, maar even een knikje ofzo…
Haha dit is echt mijn standaard vakantie foto pose. Echt vreselijk maar ik heb gewoon iets van 10 identieke foto’s van de afgelopen 10 jaar op verschillende vakanties.
Ik ga er vaak te veel over nadenken en dan wordt het ingewikkeld en ongemakkelijk in mn hoofd haha. Als je dan iemand tegemoet ziet komen lopen, dat je ook niet de hele tijd naar diegene kijkt maar wegkijken voelt ook weer gek en dan weer op tijd terugkijken om te groeten eventueel, als de ander dan niet wegkijkt hahaha
Wat doe je wel eens zelf?
- Haar knippen
- Haar verven
- Gel/acrylnagels zetten
- Threaden
- IPL ontharen
- Spraytan
- Zonnebank
- Niks van dit alles heb ik ooit zelf gedaan
- Nog iets anders wat ik graag kwijt wil
0 stemmers
Ja trouwens geen nagels echt zetten. Laatst wel gedaan maar voelde me erg niet mezelf. Wel gelnagellak op eigen nagels maar misschien telt dat niet.
Ja dat bedoelde ik wel in ieder geval
Wel een beetje ongezellig maar prima. Alleen communiceer het wel duidelijk! Ik, en een aantal vrienden, waren een tijd terug uitgenodigd voor een bday lunch bij iemand die een stuk verderop was gaan wonen. Super leuk, wij gingen er vanuit dat we na de lunch nog zouden chillen. Dus eenmaal geïnstalleerd op de bank zei ze “ja over een half uurtje komt een andere vriendengroep voor diner”, werden we eruit geknikkerd .
Wow concurrentie van Bas Smit?
Haha dit vind ik echt niet kunnen. Komt heel ongastvrij over. Zo van, ja we willen alles op 1 dag inplannen dan zijn we van deze sociale verplichting af wtf.
Ben jij wel eens naar huis gestuurd omdat er een volgende groep vrienden aankwam?
- Nou nee
- Ja meerdere malen
- Eenmalig
0 stemmers
Ik zou echt denken krijg de tering.
O ja daarom zou ik het ook liever van te voren aangeven! Want dit is wel wat gek. Bij sommige vind ik het ook lastig om op het moment zelf aan te geven (lees: vooral schoonfamilie).
Wij doen dus een paasbrunch en ik zei tegen mijn vriend: ‘hang er anders een eindtijd aan.’ Omdat ik weinig zin heb om heel de middag de gastvrouw uit te hangen, daarna nog die zooi op te ruimen en dat het dan al avond is en ik meteen naar bed kan. Dit komt ook wel omdat ik nu zwanger ben en snel moe ben (@Kusjessoldaat dus snap jouw reactie helemaal). En ik dus ook het weekend wil chillen. Maar mijn vriend vond het maar gek en ongezellig om het van te voren te zeggen. Maar ik weet ook dat hij op het moment zelf niet gaat zeggen: ‘joe, tijd om te gaan!’ Dus daar moeten we het nog maar een keer over hebben.
Oh wacht, ik ben laatst wel op een kinderverjaardag geweest met tijdsloten. Maar zij waren nog aan het verbouwen en hadden heel weinig plek. Dus ze hadden iedereen opgesplitst zodat het zou passen. Ik mocht van 13.00-16.00 uur Super chill want ik had geen excuus nodig om weg te gaan als ik die kinderen zat was.
Dan kun je op het moment dat je vindt dat het genoeg is toch gewoon aangeven dat je sneller moe bent nu en rust nodig hebt, dat je het leuk vond dat ze er waren, maar dat het tijd is voor ze om af te taaien? En zou ook geen gastvrouw gaan spelen, lekker door je vriend laten doen