Stel je persoonlijke vraag #42

wenkbrauwen verven!

10 likes

Haar knippen.

Het is altijd kut. Het gaat altijd fout. Maar ik leer er niks van want ik heb minstens 4 keer per jaar een overmoedige bui waar in ik denk dat het een goed idee is om mijn haar te knippen.

2 likes

Hebben jullie wel eens mĂŒllermilk gedronken?

• Ja, was lekker
  • Ja, was mwoah
  • Ja, was niet lekker
  • Nee en hoef ik ook niet
  • Nee maar wel benieuwd naar

0 stemmers

Ik mis de optie “wat?”

16 likes

The moo you can’t resist!

1 like

Hahha ja twijfelde of ik er een plaatje bij moest doen. Soort milkshake achtig drankje, ik denk heel zoet. Merk dat het heel populair is onder scholieren

3 likes

Te chemisch voor mijn smaak. Vriend vindt de pistache variant wel lekker, rest ook niet.

1 like

Het ziet eruit als een soort yogo yogo.

3 likes

Ja ik kan Optimel wel waarderen maar dit was toch wel echt heerlijk. Zo jammer dat het niet meer bestaat.

1 like

Die chocolade is mn fave (60 cent in duitsland 10 euro hierzo
) maar die hebben ze hier niet meer alleen die andere smaakjes.

5 likes

Ja dat stel ik me er ook wel bij voor, chemisch smaakje

2 likes

Zo deze was echt lekker ja! Helemaal vergeten

3 likes

Ik ben echt de DIY queen als het om verzorging gaat, alleen knippen doe ik niet zelf maar wel gelnagels, haar verven (highlights met wat hulp) maar ook wimperlift en waxen doe ik allemaal gewoon zelf. Ik bestel dan vaak wel professionele spullen alleen omdat ik geen prof ben gaat het niet altijd even goed :face_with_peeking_eye:

3 likes

Ik versta op de radio altijd murdermilk en dat vind ik grappig, omdat ik alle dierenmelk murdermilk vind.

12 likes

Ik merkte hierin een groot verschil toen ik verhuisde vanuit de stad (waar er niemand oogcontact maakt, tenzij je hardloopt en de ander ook) naar een dorp (waar er veel meer oogcontact wordt gemaakt, inclusief groeten). En dan ook extreem veel groeten in het bos, tijdens een wandeling

1 like

Herkenbaar ik woonde in een grote stad en woon nu in het oosten van Nederland klein dorpje en hier groet iedereen en zegt iedereen gedag. Moest er ook erg aan wennen omdat ik steeds dacht ik ken jullie toch niet? Nu is het 2e natuur :sweat_smile:

3 likes

Ik denk echt dat het naar deze troep smaakt die we op schoolkamp kregen.

1201236997
Vroeger dronk ik vaak milk&fruit. Nu haal ik alleen heel soms optimel limoen.

Fristi:

• Bah
  • Lekker
  • Mwah het gaat

0 stemmers

1 like

Wat versta je onder ‘uit’

2 likes

Ik denk dat ik al genoeg ben uitgegaan voor 3 lifetimes. Van 17-31 was ik ieder weekend weg en nu ben ik uitgeput. Ga over 2 weken trouwens wel voor het eerst in tijdennn naar een feestje en heb er echt zin in.

1 like

Ik ga niet meer elk weekend stappen is, maar wel een paar keer per jaar een festival of grotere feesten en concerten.

3 likes