Stel je persoonlijke vraag #42

Ik dacht eigenlijk meer aan tot 6 uur 's ochtends in een club staan.

21 likes

Wat is over het algemeen jouw humeur op maandagochtend?

• Grafstemming
  • Een beetje chagrijnig/moe/geen zin in de week
  • Neutraal
  • Goed, wel zin in de week
  • Feeststemming

0 stemmers

“Heb ik echt een baan nodig”-mood

35 likes

10 likes

Hier in het dorp zegt zo’n beetje iedereen elkaar gedag in het voorbij gaan op straat. Hier moest ik echt even aan wennen toen ik vanuit een stadje hier kwam wonen :sweat_smile:
Mijn vriend deed dat ook bij ons in de winkelstraat en ik vond dat zo raar :joy: nu gewend om het bij ons in het dorp te doen maar verder doe ik dat nergens.

2 likes

Maar merk wel dat er steeds minder leeftijdsgenoten (of personen die wat ouder zijn dan ik) zijn, waardoor ik de ouwe taart ben. :dotted_line_face:

5 likes

Ja t blijft ook steeds een beetje een ding om plekken te vinden waar niet iedereen 10 jaar jonger is :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik ging een tijd terug mee uit met een vriendin in haar woonplaats. Bleek het een 16+ feest te zijn. Ik heb in geen tijden zoveel kots zien rondvliegen :skull:

Doe mij maar een 25+ feest.

7 likes

Er was ooit een kroeg hier en die noemde ik altijd het alimentatiecafĂ© want alleen maar “oude” mensen. Geloof dat ik daar inmiddels prima zou passen :smiling_face_with_tear:

14 likes

Haha nou idd! In mijn woonplaats zitten nou niet enorn veel uitgaansdingen, maar vroeger was er altijd 1 kroeg waar ik sowieso niet heen ging. Want dat was een ‘oude mensen kroeg’ nu ben ik dus inmiddels zelf op die leeftijd en kan ik daar prima terecht. Ga er ook meestal heen. Maar laatst was ik er op vrijdag en zaterdag en beide dagen stond het vol 20 jarigen :sob::sob::sob: en toen dacht ik ja hallo jullie kunnen bij alle andere kroegen terecht, waarom hier??

4 likes

Om een sugar daddy of mommy te scoren

3 likes

Of voor het leedvermaak van oude mensen op stap :clown_face:

2 likes

Ik heb net mullermilk gekocht :joy: en dan ook nog eens banaansmaak en ik heb een hekel aan banaan. Maar wel lekker in shakes dus wie weet. :upside_down_face:

3 likes

Heb jij wel eens in het OV een kind van iemand anders “moeten” vasthouden? Dat jou gevraagd werd door de moeder zelf.

• Ja 1 keer
  • Ja meerdere malen
  • Nee nooit

0 stemmers

N.a.v. een post van @JustinBieber moet ik er nu aan denken dat tijdens die chaos met reizigers vanuit oekraine ik een paar keer zo’n buggywagen naar binnen heb getrokken en meerdere malen een kind ff moeten vasthouden. Dit was natuurlijk wel een uitzonderlijke situatie. Ik zou alleen mijzelf echt niet uitkiezen om iets te helpen dragen ofzo. Als moeder zijnde snap ik dan wel weer dat je liever een onbekende vrouw dat laat doen dan een onbekende man.

3 likes

Ohhh broodje grillworst met een Fristi :drooling_face:

3 likes

Ik heb veel meegemaakt in het ov maar dat gelukkig nog nooit. Zou daat mega ongemakkelijk van worden.

2 likes

Uiteraard bedankt voor de eer. Grimmige sfeer is ook een sfeer hoor daaag.

Wisten jullie dat je deze week de museumjaarkaart van iemand mag lenen en daarmee gratis musea kan binnen gaan? Ze kijken deze week niet naar foto’s dus je kan die van je partner/buren/ouders/vrienden jatten

• Wist ik niet maar boeit me ook nul
  • Wist ik niet maar leuk dat je dat deelt ook al ga ik er niks mee doen
  • Wist niet niet maar ik ga hier iets mee doen!
  • Wist ik al maar ga ik niks mee doen
  • Wist ik al en doe ik wat mee

0 stemmers

3 likes

Oh ik vond het helemaal niet zo erg, wel heel raar. Was in Duitsland trouwens en ik merkte wel dat ze redelijk in paniek waren. Dus als je dan wordt gevraagd te helpen gaat dat denk ik automatisch. Die treinen zaten toen echt bomvol daar. Duitsland had ook nog in juni, juli en augustus voor 9 euro ticket per maand door heel het land met de trein. Overduidelijk achteraf gezien voor de enorme hoeveelheid vluchtelingen die van oekraine kwamen.

1 like

Ja ik ga die van m’n ouders gebruiken :blush:

3 likes