Stel je persoonlijke vraag #42

Ik leen de mijne uit aan mijn moeder deze week.

2 likes

Mijn moeder en haar vriend hebben die van mij en mijn vriend deze week. Volgens mij willen ze sowieso 2 musea gaan bezoeken!

2 likes

Als je daar beleid voor wil maken kan het toch veel specifieker :”) in Nederland mochten mensen met een Oekraïens paspoort de eerste maanden ook gratis in de trein.

1 like

Er kan zoveel, doe het maar.

2 likes

Ik zou eigk wel iedere maand uit willen gaan, maar ik vind het naar m’n man en baby toe niet kunnen er dan een avond en nacht niet te zijn (ze slaapt nogal slecht). En eigk ben ik er daarna nog een dag niet want ondanks dat ik niet per se drink ben ik gewoon echt brak de dag erop.

2 likes

Omg mijn hooikoorts! Ik heb dit vorig jaar pas voor het eerst gekregen. Ik merkte het al een aantal weken geleden aan mn traanogen. Verder niks. Nu nies ik als een gek, omg. Ik trek dit niet, ik kwam wel vanuit leeuwarden.

Nou hele klaagzang,

Heb jij last van hooikoorts?

• Nee en nooit gehad
  • Ja
  • Ja een beetje? (Milde klachten)

0 stemmers

1 like

??

26 likes

Fukking allergisch voor Leeuwen

5 likes

Mijn god same!!

2 likes

Na een week werken de hooikoorts tabletten eindelijk. En volgens mij zijn de ergste boompollen al weggewaaid/geregend. Daar heb ik het meeste last van.

4 likes

Omg welke moet ik hebben? Qua tabletten dus.

3 likes

Ik merk wel dat je wel een bodem moet hebben met die pillen, dus het werkt niet direct. Als het echt erg is, zou ik ook een neusspray nemen wanneer nodig

3 likes

Wij wonen in dezelfde stad toch? Is het JP? Als we opties bespreken is dat altijd diegene die omhoog komt, maar ik vermijd het nog steeds omdat het voor mij echt een oude mensen kroeg is :stuck_out_tongue:

2 likes

Op welk moment van de dag nemen jullie dit? Vorig jaar deed ik geloof ik in de avond, is dat handig?

1 like

Wanneer ik het onthoud :sweat_smile:
Ik ben echt waardeloos met consistent pillen slikken

Haha ja klopt!
Vroeger als ik er met lappendag ofzo langsliep leken er echt alleen maar 50+ te staan. En dan overwoog ik eigenlijk nooit of ik er ook heen zou gaan haha
Nu ben ik nog geen 50+, maar sta ik denk ik wel liever met dat publiek dan met 20 jarigen in de kroeg :joy: en precies toen ik laatst met dat jonge publiek daar stond had ik vrienden mee uit een stad hier verder vandaan en die waren wel eens benieuwd naar waar wij altijd heen gaan. Staan we daar tussen de jonkies :joy:

2 likes

Ik heb ook het idee dat de leeftijden in kroegen steeds verschuiven? Misschien is dat ook zo hoor, maar eerst vond ik klinker echt een oude mensen kroeg en nu gaan daar juist veel jonkies heen (al zijn ze natuurlijk wel hipper geworden) en nu dus zelfs met JP :expressionless: ik moet zeggen dat ik ook vaak alleen uitga naar echt feesten of kroegie, maar dan valt het ook altijd tegen.

Ik denk ook wel dat het komt omdat hie ouder je wordt hoe kleiner de uitgaansgroep wordt natuurlijk

1 like

Ja dat laatste is zeker waar. Iig bij mij wel. De klinker kom ik ook nog wel eens idd haha maar weet niet hoe dat vroeger was eigenlijk.

Gebruik je chatGPT?

• Ja gebruik ik vaak
  • Heb ik weleens geprobeerd
  • Nee nog nooit gedaan

0 stemmers

1 like

Het kan mijn werk voor 95% overnemen dus ik raak het maar niet teveel aan voor het management daar achter komt

6 likes