Ligt eraan. Is diegene overleden dan jong. Leeft diegene nog dan oud
Ergens hoop ik het wel want fuck dit kabinet. Maar de kans dat het met een nieuw kabinet alleen maar erger wordt vind ik ook groot.
Rutte who? Caroline!
Als je nu te horen kreeg dat je 75 jaar wordt, zou je daar tevreden mee zijn?
- Nee dat vind ik te jong
- Ja hoor
- Ik weet het niet/twijfel
0 stemmers
Als ik hoor dat ik op m’n 70e ongeneeslijk ziek word, ja dan vind ik het prima. Als ik gezond blijf dan vind ik het wel jong.
VVD heeft het redelijk slecht gedaan bij de provinciale Staten verkiezing, dus misschien is het Rutte teflon effect weg. Ik ga ervan uit dat het kabinet niet uit elkaar valt. Bij nieuwe verkiezingen is de kans groot dat CDA dik verliest. Ik zie Hoekstra geen oppositie voeren en Rutte wilt niet regeren zonder zijn beste maatje.
Alleen Kaag kan ervoor zorgen dat het kabinet valt.
Ik ben docent in het hbo en wij zijn inderdaad heel erg aan het uitzoeken hoe we hiermee om moeten gaan en hoe we het onderwijs hierop inrichten.
Funfact: ik kan chatGPT ook mijn les laten maken haha…
Het is voor mij niet zozeer chatGPT waar ik bang voor ben, maar meer hoe het verder gaat. Ik denk de controlefreak in mij die zich wel afvraagt hebben we hier nog wel (genoeg) controle over? En wat gebeurt er als we geen controle meer hebben?
En over vervangen van docenten. Ik denk dat het menselijke contact heel belangrijk is. Een praatje maken op de gang, zien hoe hoe het gaat met een student etc. Je kan je wel afvragen of robots dat straks niet ook kunnen. Iedere robot zijn eigen karakter.
Nee, vandaar:
Weet je nog de naam van jouw mentor in je examenjaar op de middelbare?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik denk dat ik het vooral weet omdat het een achternaam is met de naam van een dier.
Niemand van de zittende partijen heeft er belang bij om te vallen, dus het gaat niet gebeuren.
Ik hoor dus bij mij in de klas heel veel mensen die dit gebruiken om, bijvoorbeeld, een inleiding voor een beroepsproduct te schrijven. Ik zou denk ik te bang zijn voor plagiaat om dit te gebruiken en daarbij denk ik ook, je moet van het maken van producten toch ook wat leren. En door dan dingen door zo’n prorgramma te laten maken, vraag ik me af of je dat het gewenste doel bereikt.
Is ook allemaal niet belangrijk. Ik snap zelf niet dat ik de meest random dingen nog weet. Zoals de naam van de dochter van de tekenlerares en dat de economie leraar tegen mij zei dat ik minder naar het uiterlijk van jongens moest kijken want ze werden toch allemaal lelijk zodra ze oud werden. Wtf
Heb jij onderzetters voor bekers in huis
- Ja, gebruik ik ook standaard
- Ja, gebruik ik niet
- Nee, moet ik nog hebben
- Nee, hoef ik niet
0 stemmers
Gebruik ik op mijn mooie salontafel wel áltijd, op mijn eettfel van de kringloop die toch al beschadigd was niet.
Bij dure aankopen lieg ik soms wat van de prijs af omdat mijn moeder mij daar niet zo secretly op zou judgen.
En drugsgebruik op festivals hoeft ze ook niet te weten.
Ze hoeven niet te weten welke drugs ik vroeger allemaal heb gedaan op mijn 15e maar that’s it denk ik
Ik ben echt de helft van het jaar afwezig geweest toen want zat mentaal niet goed en iedereen kreeg een afstudeerspeech van zijn mentor maar ik kreeg een heerlijk onpersoonlijke speech van het afdelingshoofd die alleen zo was van toch knap dat je het gehaald hebt ondanks je afwezigheid. Toen dacht ik ook heb ik hier nou zo mijn best voor gedaan om uit bed te komen. Ik kon wel janken op dat podium, omdat ik helemaal geen zin had dat iedereen wist dat ik zoveel afwezig was geweest en het voelde als een oordeel.
Ik dacht ff waarom typ ik dit ook alweer hahahahhaa. Maar daardoor weet ik dus niet wie mijn mentor was want amper contact gehad.
Ik heb twee tattoo’s die semi sexueel getint zijn en tepelpiercings waar mijn ouders niet van op de hoogte zijn. Als ze erachter komen is het prima, maar ik ga het niet vertellen.