Stel je persoonlijke vraag #42

Ja ik vind het juist heel veel verschil maken om het even te laten bijwerken. Het wapperhaar is dan gelijk een stuk minder en het lijkt weer wat. Ook bij meisjes die nog baby haar hebben kun je een leuk kort kapsel laten knippen.
Maarja als iemand anders het weer zonde van z’n geldt vindt, vooral niet doen natuurlijk

1 like

Maar waarom is iemand die niet gevaccineerd is nu minder erg dan een jaar geleden dan? Want een jaar geleden waren die personen ook anti-vax en niet gevaccineerd en toen was het allemaal wel heel erg. Dus als je je wil vasthouden aan je eigen principes en daar nog steeds achter staat zou je diegene toch nog steeds moeten/willen skippen?

7 likes

Tja, het product aan haar verkopen, sure I guess, dat is wat jouw bedrijf aanbiedt dus mensen mogen dat kopen. Je kan ook zijdelings of rechtuit vrolijk over abortuszorg praten en zien of ze in discussie wil en je product niet meer wil :grin:

Haar inhuren om reclame voor jou te maken: nee!

2 likes

Ohh huh ik heb hier per ongeluk op gestemd sorry :sweat_smile:

1 like

Als je op stemmen tonen klikt, kan je je antwoord wijzigen

2 likes

Maar dat hoor ik dan weer niemand uitspreken. Van oh misschien hield ik me er toen wel te streng aan vast, misschien was ik te streng voor mensen, ik snap het nu wel.

1 like

Wie zegt dit dan?

1 like

Ja daar zeg je wel wat inderdaad. Ik zit nog veel te veel aan de ‘ouderwetse’ manier van roken te denken. Aka ik begin oud te worden blijkbaar😅

Ik zeg dit ook met in gedachte een poll die een tijdje geleden hier was geplaatst met de vraag of bij een volgende pandemie mensen zich net zo strict aan de regels zouden houden en alles opvolgen en er was toch een groot deel die dat niet zou doen. Oké, was waarschijnlijk niet van toepassing op wel of niet vaccineren nu ik het zo opschrijf… maar dat vond ik een beetje gek gezien mensen die de avondklok bijvoorbeeld verbroken, of die meer mensen zagen dan mocht van de overheid, daar werd hier wel op neergekeken.
Nogmaals, heeft dus niet echt betrekking op wel/niet vaccineren merk ik nu ik het zo opschrijf. Maar wel op het volgen van de regels in het algemeen.

2 likes

Ik hoef in principe niet alleen contact met kopieën van mezelf want dat lijkt me verschrikkelijk maar als er een wereld was waarin ik elke FVD’er of andersoortige fascist zou kunnen vermijden zou ik dat echt dikke prima vinden.

5 likes

Ik probeer de babypark al te ontwijken door hun christelijke visie. Op zondag de webshop dicht en je kan de prijzen niet eens bekijken. En alle vrouwelijke medewerkers in een rok. En vind het ook gewoon een afschuwelijke winkel, maar dat ligt meer aan dat er gedaan wordt of een baby voor 1 miljoen aan spullen nodig heeft.

17 likes

Dit lijkt me een beetje overdreven. In de vraag wordt o.a. extreemrechts gedachtengoed genoemd. Dat is nogal heftig. Het gaat er hier niet om dat je als SP-stemmer niet wilt winkelen bij een ondernemer die D66 promoot ofzo.

2 likes

Ze kan natuurlijk in de toekomt weer meer gaan delen erover. Dus nee zou ik niet willen.

Ik koop zelf geen studio noos /artipoppe.
Oke nooit een artipoppe gehad maar zou ik niet kopen.

4 likes

Als ik iedereen moet vermijden met domme ideeen dan heb ik geen leven meer hoor. Echt toxische figuren vermijd ik liever ja, maar groot gedeelte van de mensen heeft allerlei gare meningen en die slaan nog geen deuk in een pak boter

6 likes

Kwestie van een bloempot erop zetten en daarlangs te knippen met een veel te botte keukenschaar

1 like

Zou jij ‘:+1:t3:’ als reactiemogelijkheid hier willen verwijderen als je dat kon?

• Ja vind ze zwaar irritant
  • Nee ik houd ervan om die te geven en/of krijgen
  • Nee maakt me niks uit

0 stemmers

1 like

Die zou ik minder irritant vinden dan :+1:t3: eigenlijk

5 likes

Ik ben redelijk nieuw en dacht in het begin dat de duim positief was alsin we hebben elkaar begrepen/het is oke. Begreep later dat ik duidelijk nog wat te leren had😅

17 likes

Deze OG EGF is leuker eigenlijk: :thumbsup:

Zo ook: :eek: en :rolleyes:

36 likes

Ik filter begin december altijd de lokale bedrijven waar ik daarna nog kom. Als je in deze tijd nog een zwarte pieten etalage maakt is je mening duidelijk en kom ik niet meer. Boerenbandana’s en ondersteboven vlaggen in etalages hetzelfde. Verder merk je dit minder denk ik.

4 likes