Stel je persoonlijke vraag #42

Ja het vereist echt 3 stappen meer dedication.

Maar worth it soms, ik vind :mad: ook echt een andere woede uitdrukken dan :rage:

17 likes

Deze :mad: doet me altijd denken aan Rollercoaster tycoon op het moment dat mensen fucking woedend zijn en het park uitwillen maar dat gaat niet want je hebt ze op een doodlopend pad neergezet
Dan krijgen ze ook zon hoofd

62 likes

Hahah vorige week heb ik het zelf geprobeerd te knippen en het ziet er niet uit :rofl: Mijn arme kind. Volgende keer dus gewoon naar de kapper.

1 like

Vind jij zwarte Piet racisme?
Anoniem

• Ja, ik boycot ZP ook en spreek me actief uit (in het echt, social media of demonstraties etc)
  • Ja, ik boycot ZP maar laat me er niet openlijk over uit
  • Ja, eigenlijk wel, maar ik boycot ZP niet
  • Nee, misschien dat het ontstaan is uit racistische karikatuur maar inmiddels is het gewoon een traditie die daar los van staat
  • Nee, ZP is nooit racistisch geweest
  • Nee, ik ben actief pro-ZP en spreek me actief uit (in het echt, op social media of via demonstraties etc)

0 stemmers

Niet anoniem

• Ja, ik boycot ZP ook en spreek me actief uit (in het echt, social media of demonstraties etc)
  • Ja, ik boycot ZP maar laat me er niet openlijk over uit
  • Ja, eigenlijk wel, maar ik boycot ZP niet
  • Nee, misschien dat het ontstaan is uit racistische karikatuur maar inmiddels is het gewoon een traditie die daar los van staat
  • Nee, ZP is nooit racistisch geweest, maar ik laat me er niet openlijk over uit
  • Nee, ik ben actief pro-ZP en spreek me actief uit (in het echt, op social media of via demonstraties etc)

0 stemmers

1 like

Ik heb geen kinderen en kom er weinig mee in aanraking. Face to face ga ik wel de discussie aan als het toevallig eens ter sprake komt maar ik zoek het niet op. Ik rapporteer wel actief foto’s die ik op FB oid tegenkom.

15 likes

Hahaha ja mij ook en dan altijd die random teksten “ik wil naar huis” “ik heb geen honger” “achtbaan 1 is waar voor je geld”

18 likes

hahahaha ja “ik kan de uitgang niet vinden”
image

37 likes

ik verdronk zulke mensen altijd haha optyfen uit mijn park met je negatieve gezeik

27 likes

Ik spreek me er wel openlijk over uit in mijn omgeving. Maar ik post niks op social media erover of sta nergens te protesteren.

4 likes

Ik doe sowieso 0,0 met Sinterklaas, maar het woord boycot vind ik er dan niet bij passen?

2 likes

Wow kon je mensen laten verdrinken in Rollercoaster Tycoon

3 likes

ja wat deed jij dan met boze gasten en mensen die in je park kotsen??? pakken met dat tangetje en in het meer gooien

12 likes

Er zijn geen nee-stemmers nog toch? Of hebben die hun stem weer veranderd?

Ik had ooit 2 maanden de Facebook pagina Pietietie (pro-zwarte Piet) geliked omdat ik aanvankelijk niet snapte dat het tyfus racistisch is.

Heb er wel van geleerd maar ik was zeker niet automatisch magisch aan de goeie kant, dat kan ik zeker wel toegeven.

11 likes

ik zat bij de historische foute wissel van sven kramer in het stadion #blessed

32 likes

Nice, dat wist ik echt niet haha. Ik speelde altijd alleen rollercoaster tycoon om attracties te bouwen en er vervolgens zelf in te gaan. Fuck die bezoekers

2 likes

Ik was toen de demonstraties op het Taksimplein waren in Istanbul en in een van de aangrenzende straten waar ook traangas gegooid werd etc.
Edit: ik zeg rellen maar demonstraties is denk ik een beter woord

1 like

ik wist niet dat dat kon?? ik speelde altijd die oude misschien was het wel een andere versie

3 likes

Ik doe altijd :pray:

Ja precies, dit heb ik ook.

Ze komen vanuit de Sinterklaascommissie hier wel eens collecteren en dan vraag ik altijd wat voor pieten ze hebben. 2 jaar geleden waren het nog zwarte pieten en heb ik niks gegeven. Uiteindelijk denk (hoop) ik dat er meer waren die zo dachten want het jaar daarna waren het roetveegpieten.

4 likes