Stel je persoonlijke vraag #42

De discussie over zaken doen met extreem rechts gedachtegoed doet me denken aan dit nazi bar verhaal:

7 likes

Oh ja, same. Ik krijg nog elk jaar zo’n reminder van facebook dat ik had gepost over dat de VN zich er toen ook over had uitgesproken (in 2013) dat ze zich beter met belangrijkere dingen bezig konden houden… Inmiddels weet ik gelukkig beter. Sinterklaas wordt waar ik woon überhaupt niet gevierd, maar ik post er elk jaar sowieso wel over op mijn social media en spreek familieleden/bekenden er ook op aan als ze foto’s met zwarte piet posten oid (vrienden niet, want mijn vrienden doen dat gelukkig niet).

Wat zou je liever je hele leven drinken (en niks anders):

• Karnemelk
  • Hele zoete aanmaaklimonade

0 stemmers

En wat is beter voor je lijf, denk je?

• Karnemelk
  • Zoete aanmaaklimo

0 stemmers

1 like

Hier was ik ook bij, maar dit wilde ik graag vergeten :sob: :sob: :sob:

Als het over Ajax gaat was ik bij meer nieuwswaardige evenementen. De kansloos verloren wedstrijd tegen Madrid in 2010 waarna Cruijff ingreep, 3e ster pakken in 2011, Europa League finale 2017, met molotovcocktails bekogeld worden in Athene 2018

3 likes

Kan mij alleen herinneren dat er opeens super veel graffiti erover was

Ik weet eigenlijk vooral dat die man die dat bedacht had toen zelf helemaal door draaide en naakt over straat rende en toen werd opgepakt.

4 likes

De ā€˜of’ in die zin is dat je kan kiezen tussen actief uitspreken in het echt en die andere 2. Bedoelde vooral of je in het echt je stil houdt of dat anderen het op de een of andere manier wel van je weten als het ter sprake komt ook.

2 likes

vast wel gereblogged op tumblr

5 likes

Kun je dat eigenlijk nog spelen, op een MacBook? Not asking for a friend :smile:

1 like

Ik lees net dat hij is heengegaan :sob:

Maar wat moet dat eng zijn geweest zeg!

3 likes

Heb jij een groot hoofd in vergelijking met je lichaam?

• Ik ben denk ik proportioneel
  • Ik heb denk ik een klein hoofd
  • Ik heb denk ik een groot hoofd
  • Ik weet zeker dat ik proportioneel ben
  • Ik weet zeker ik een groot hoofd heb
  • Ik weet zeker dat ik een klein hoofd heb

0 stemmers

Edit: Jezus 8 keer bewerkt, ben niet helemaal :100:

En je partner

• Die bestaat niet
  • Die heeft een grote kop
  • Die heeft een kleine kop
  • Die heeft een proportionele kop
  • Dat is een vrouw met een klein hoofd
  • Dat is een vrouw met een groot hoofd
  • Dat is een vrouw met een proportioneel hoofd

0 stemmers

1 like

in seoul gingen meerdere keren random oude vrouwen in de metro aan mn gezicht zitten omdat die blijkbaar (proportioneel) klein was :sob:

zie het zelf verder niet echt haha maar dit is mn bewijs

5 likes

Waarschijnlijk iets raars om aantrekkelijk te vinden maar goed. Mijn man heeft een vrij smal gezicht en ik vind dat zo mooi. Ik vind dat hij er daardoor verfijnd en stijlvol uitziet haha. Ik vind dat veel mannen een groot / pafferig / lomp hoofd hebben, vooral in Nederland.

5 likes

ja is echt zo hoor

5 likes

Meer een brede kop. Door gebrek aan achterhoofd pas ik alsnog wel kleine/ normale petjes en hoeden.

2 likes

Hahah pas jij van die stoffen haarbanden die zo om je hele hoofd gaan? Mn beste vriendin heeft een super plat achterhoofd, loopt zo over in haar nek en die kan dat dus niet dragen.

Voor haar wist ik niet dat dat überhaupt kon, je ziet het ook helemaal niet natuurlijk.

2 likes

Nee! Baal ik echt van. Waren al die vette haarbanden in met steentjes in en zo, glijdt gewoon omhoog tot het als een soort kroon op m’n hoofd zit. Ik heb nog een old school elastieken haarband van Swarovski die ik eens in de zoveel tijd thuis pas om dan vervolgens achterhoofd implantaten te googelen.

2 likes

Hahahaha cute

Wel echt het beste ā€œgebrekā€ om te hebben, je kan iemand 30 jaar kennen en dat nog nooit gezien hebben.

2 likes

geen idee ik heb geen macbook :sob: