Ik stem wel ja, maar bij ons in de familie rookten denk ik 4 mensen en mijn ouders niet. Dus het was alleen soms met verjaardagen dat er binnen gerookt werd en dan stond het ook niet gelijk blauw ofzo. En verder nooit.
Ik deed wel altijd mijn kamerdeur dicht, want ondanks dat er beneden ook gewoon een dichte deur voor de trap zat, trok die rook altijd wel naar boven
Ik heb dit ingevuld vanuit wat ik zie bij mijn baan. Ik geef les aan o.a. 16- en 17-jarigen en het aantal jongeren dat niet drinkt/uitgaat is minuscuul. Ik heb liever dat mijn kind het dus niet stiekem hoeft te doen en mij vertelt wat hij/zij doet. Het is toch niet tegen te houden.
M’n moeder rookte heel soms onder de afzuigkap als m’n vader niet thuis was maar dat werkte voor geen meter natuurlijk
Ja eens, ik mocht thuis ook echt niet drinken voor m’n 16e en ik deed het dan stiekem wel buitenshuis, maar wel altijd met mate en tot m’n 16e heel voorzichtig omdat ik wíst dat het absoluut niet mocht. Ik denk dat kinderen vooral iets gaan doen terwijl het niet mag als het ontzettend onredelijke regels zijn waar je geen uitleg bij krijgt waarom je het niet mag.
Ik heb wel eens een video gezien van mijn oudste zus en neef in de box (begin jaren '80) en dan zitten al mijn tantes en oma eromheen vrolijk hun rook uit te blazen in het gezicht van die kinderen. Echt bizar. Mijn moeder was wel gestopt met roken tijdens de zwangerschap maar hier dachten ze dan niet bij na ofzo.
Ik loop nu al weg als ik met m’n zoontje op een terras zit en iemand binnen een straal van 5 meter gaat roken :’)
Pfff heb hier echt zoveel ruzie over gehad. Roken in de auto deden ze alleen bij lange afstanden gelukkig, maar ik kreeg altijd te horen dat ik me aanstelde. Overigens denken mijn ouders blijkbaar nog steeds dat het heel erg meevalt hoe erg het stinkt, want ze roken zogenaamd niet meer terwijl ze altijd naar rook ruiken
Echt bizar hoe je dat zelf niet ruikt als je rookt. Op mijn vorige baan moesten mensen wel eens papierwerk inleveren, en daaraan rook je ook meteen als het uit een rokershuis kwam. Ik heb zo vaak een kopie gemaakt zodat ik het orgineel zsm buiten kon weggooien
Uwlch ja mijn ouders die ook bij hoog en laag volhouden dat hun huis niet stinkt en dat je niks ruikt.
Tot m’n vader gestopt was en zegt “het is eigenlijk best heel erg”
ja joh!!! Maar als roker ruik je dat dus echt niet. Zo goor en het zit inderdaad in alles.
Aan de poll te zien ben ik in de minderheid maar ik was mijn vagina ook altijd vanbinnen met water. En helemaal na seks of als ik ongesteld ben. Nooit last van gehad gelukkig. Ik wist eerlijk gezegd niet dat dat niet goed was/kon zijn. Wel dat je het niet met zeep moet doen en dat doe ik ook niet.
geniet jij van drama
- ja
- neutraal
- nee
- anders
0 stemmers
Ik word daar uiterst ongemakkelijk van en dan wil ik weg uit de situatie, ook als ik er niks mee te maken heb
Als iedereen hier weer ontzettend hapt vanwege een of andere trol niet, anders wel. Er is erg juicy drama op mn werk en daar kan ik intens van genieten
mogen we mee genieten?
Oeh ja love dat soort dingen
Haha als ik het zo aanprijs kan dat eigenlijk niet uitblijven he
Er houdt iemand er twee relaties op na en het komt steeds verder uit. Dat veroorzaakt veel drama op onze naastgelegen afdeling. Heel sneu voor degene die bedrogen wordt maar die ken ik verder niet.
De vorige bewoners van ons huis rookten overduidelijk ook heftig. Na meer dan twee jaar en verf in de meeste ruimtes ruik ik het nog steeds als ik na een paar dagen weg thuiskom
Als je een knoflookpers gebruikt, haal je dan het schilletje van de knoflookteen eraf?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Wat doe jij met je wenkbrauwen?
- Epileren
- Borstelen
- Bijtekenen
- Verven
- Wenkbrauwgel erin doen
- Ze laten doen door een prof
- Iets anders
- Niks
0 stemmers
Heb je vandaag in de zon gezeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je ooit muziekles gehad (buiten schooltijd)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je ooit een FWB gehad?
- Wat?
- Ja, vaker
- Ja, weleens
- Nee, nooit
0 stemmers
PMU en ik hars ze zelf. Mn wenkbrauwen, niet de fwb.
Als het eigen bedrijf een abortuskliniek is dan zou ik zeker weigeren. Koekje van eigen deeg.
Ligt eraan wat voor bedrijf je hebt. Boekhouding is iets heel anders dan marketing bijvoorbeeld.