Stel je persoonlijke vraag #42

Love the fitness marshall! Ik doe ook graag de nummers van beyonce en pussy cat cat dolls enzo. Ik bak er niet veel van, maar het is wel heerlijk haha. Ook echt fijn dat er altijd een danser bij is die een wat makkelijkere versie van de dansjes doet.

3 likes

Ja ik heb nu soms last van mijn knieën en ik vermoed dat dat komt doordat ik 10 jaar geleden meerdere keren Insanity op blote voeten in mijn studentenkamer heb gedaan.

4 likes

Ja in New York drie uur voor een speciale pizzeria die geen reserveringen aannam (Lucali). Was wel erg lekker, maar ik zou er niet nog een keer heen gaan haha.

2 likes

Jillian Michaels is nog steeds mijn holy grail workout haha. Ik doe dan 30 day shred of haar total body/fat boost metabolism workouts

7 likes

Lucy Wyndham met haar 7 minutes workouts

3 likes

Insanity, de volle 60 dagen volgehouden en ook mooi resultaat. Maar wow dat was afzien!

5 likes

Naughty girl fitness van Janelle Ginestra hahah
Klinkt heel fout maar is super leuk bijv kort stukje:

3 likes

Ik zie dan voor me dat die gast van jouw ava die workouts doet.

2 likes

15 likes

Me too van Megan Trainor is mijn favevan the fitness marshall. Haha echt love him

2 likes

Eens met @Shaaar, een kom tomaten- of willekeurige groentensoep als ‘voorgerecht’: no thank you. Soto ajam (mijn lievelingseten sinds ik me kan herinneren), bouillabaisse, ramen, pho, de pompoensoep die ik een keer per jaar maak en bijna meer puree is dan soep: yes please

5 likes

Ah, die TikTok-scam.

2 likes

Rebecca Louise! Zij sporte altijd samen met haar hondje en maakte legit grapjes tussendoor, leuk mens was dat, geen idee of ze nog steeds filmpjes maakt eigenlijk.

Oja en Optimavita had vroeger goede workout filmpjes, maar die kijk ik nu uit principe niet meer na haar Suz-worship-fase

4 likes

Ik ben zelfs gecertificeerd om les te geven in het programma van Blogilates haha

13 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

Als je een lijst zou kunnen zien van iedereen die gemasturbeerd heeft denkende aan je, zou je die dan willen zien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is erger;

• Weten wie erop staan
  • Weten wie er niet op staan

0 stemmers

4 likes

Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe hetero mannen dit in zouden vullen (t.o.v. andere groepen)

4 likes

Gebruik jij deze :innocent: emoji?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Zou je hier het recept van willen delen? Ik ben ook benieuwd hoe je de tomaatjes en champignons uit de oven maakt (maar dat is misschien gewoon olie, zout en peper en grillen maar?).

3 likes

ik vind dat denk ik de ergste emoji samen met :wink:

4 likes