Als tiener was ik erg verdrietig dat m’n hoofd niet paste in het one size fits all petje van Rise Against terwijl op de productfoto een volwassen man stond
Volgens mij heeft die Birgit echt hele lange tenen. Tenminste ze komt altijd heel beledigt over wanneer ze ergens op wordt aangesproken
Mijn achterhoofd is groot en rond. Ooit ging ik met de familie van mijn ex karten. We kregen natuurlijk zo’n helm op en die mensen hadden allemaal erg kleine hoofden. Zij hadden dus maat S of M nodig. Één van hen zei toen: ‘Haha je zou maar L of XL nodig hebben.’ Nou ik voelde de bui al hangen dus ik zei dat ik wel een L nodig heb. Half lachend pakte ik die en zette hem op, maar hij paste niet . Ik had dus echt een XL nodig
Door Sanneke op twitter, omdat ik reageerde op een post over wat een leuke dingen ze bij Primark hadden voor weinig dat je beter bij de kringloop kon gaan winkelen als je weinig te besteden had ivm kinderarbeid. Was ze het blijkbaar niet mee eens
Ik ga ook nooit samen veel teveel herrie, te groot scherm en gedwongen houding. Laat mij maar op mijn bank chillen
Haha ik zou je hier ook zeker om blokkeren
sanne op twitter lang geleden (wie niet) en monica op insta toen ze met drank op ging rijden en iedereen daarover ging commenten
Wat stom, alsof een groot/groter hoofd hebben ook iets ergs is?
Ik had ongeveer het omgekeerde, ik moest een keer voor een teamuitje met werk iets doen waarvoor we allemaal een helm op moesten, en iedereen kreeg gewoon een grijze volwassenen helm op maar ik moest een roze kinderhelm met een kikker erop op
Erg leuk op de foto’s ook
Tja, ik ben nou eenmaal niet zo’n fan van influencers die kinderarbeid promoten. Genoeg alternatieven te vinden voor Primark en consorten
Misschien is Sylvia Witteman dan meer iets voor jou, die legt ook graag uit aan arme mensen dat zij beter zou zijn in arm zijn
Door die vriendin van Serena (Angel). Volgensmij toen ze vrouwen op het schoolplein aan het afzeiken was omdat ze jurkjes en laarsjes droegen en ze alleen zichzelf er waanzinnig uit vond zien. Toen had ik daar op gereageerd en blokkeerde ze me.
Er zijn genoeg duurdere winkels die minder “transparant” over hun doelen en productieketen zijn.
En waarom zouden arme mensen/mensen met een kleiner budget niet eens in de zoveel tijd wat nieuws mogen?
Joe.
Ja, en ook die zou je imo als influencer niet moeten promoten aan je duizenden volgers.
Dat zeg ik nergens?
Maar je kan wel beter naar de kringloop ipv een Primark? Een kringloop, waar je afhankelijk bent van wat er die dag geleverd is? En waar tegenwoordig veel wordt gekocht om door te verkopen?
Ja, natuurlijk kun je beter naar de kringloop dan naar de Primark als je liever geen kinderarbeid wilt ondersteunen, snap niet wat daar zo raar aan is?
En het gaat me er meer om dat ik vind dat influencers het niet zouden moeten promoten. Dat je er heel af en toe als je per se iets nodig hebt en echt geen tijd of geld hebt om een beter alternatief te zoeken iets koopt is een ding, maar om actief te gaan zeggen “product x / product y is bij de primark (of een willekeurige andere fastfashion winkel/site) echt heel goedkoop, dikke aanrader” tegen je duizenden volgers vind ik niet ok.
Verschrikkelijk, maar het verbaast mij niet dat een man helaas eraan is overleden. Vrouwen worden al permanent gewaarschuwd om op hun drankje te letten. Laat staan het drinken van een vreemd drankje.
Maar als het een drankje in de kroeg is waar iemand iets in doet snap ik nog soort van dat het een doel heeft (hoe naar ook), maar dit? Extreem giftige drankjes in bidons achterlaten op een station? Wat wil je daarmee bereiken?
Holy shit, had nog niet op de link geklikt, wat afschuwelijk!