Stel je persoonlijke vraag #42

Holy shit, had nog niet op de link geklikt, wat afschuwelijk!

2 likes

Ben door meerdere geblokt. Maar mn favo is dat Angel mij geblokt heeft toen ik alleen zei “Afrika is geen land.”
Als je dat al niet kan hebben moet je echt van de socials af

17 likes

Ja stom he! Het deed mij gelukkig weinig, want ik had al wel vaker soortgelijke situaties meegemaakt (quad rijden in het buitenland en een grote helm nodig hebben, in de v&d met vriendinnen hoeden passen en niks past). Dus ik was wel wat gewend haha.

Aw, zo’n roze helm met kikker valt dan ook gelijk zo op haha.

2 likes

Gekke mensen heb je overal. Ik kan mij nog herinneren dat iemand expres toetjes vergiftigde. Volgens mij is dit het:

https://www.rtvutrecht.nl/amp/nieuws/68956/afperser-campina-krijgt-10-jaar-cel

1 like

Kan jij met je niet dominante hand een leesbare zin schrijven?

• Ja dat kan ik
  • Nee dat kan ik niet
  • Dat zou ik moeten proberen
  • Ik heb geen dominante hand

0 stemmers

2 likes

Het is wel in kleuterschrift, maar leesbaar

1 like

Foto graag

1 like

Ik kan niet eens met mn dominante hand iets leesbaars schrijven.

8 likes

Ik was dit in de lucht aan het oefenen en ik dacht “dat gaat me echt goed af. Maar waarom klagen linkshandigen altijd over inkt op hun hand, dat gebeurt toch niet?” was ik gewoon met m’n dominante hand aan het oefenen :joy:

3 likes

LOL hier ook kleuter handschrift

19 likes

Die Kut is wel het lelijkste denk ik, maar wel redelijk leesbaar in het geheel? Ik merk vooral dat ik enorm tril met links, met rechts helemaal niet.

52 likes

Overigens kon ik in groep 3 probleemloos met beide handen schrijven (ik had geen voorkeur) , maar moest ik kiezen van de juf… Nu voelt links wel heel wiebelig

2 likes

Tuurlijk schat

handschrift

Spoiler ze zijn beide onleesbaar

10 likes

Ik vind het vooral knap dat je helemaal geen inktvlekken hebt! Het lijkt nml op een gel/vulpen?
Of wacht, tril je juist met je dominante hand?

1 like

Toch???

10 likes

Haha ja ik denk omdat ik niet zoals linkshandige mensen netjes de pen vasthou en de goeie schrijfhouding aannam, maar ‘m in m’n knuistje* gedrukt had en vooral van onder af kwam ipv vanaf links.

Nee ik tril met links en ben rechts!

Zo ziet mijn schoonschrift er altijd uit

2 likes

Dit is netter dan ik met rechts (dominante hand) schrijf :clap:t3::clap:t3:

Die van jou is ook netjes @Schaakmat

4 likes

Ik ben niet ontevreden

23 likes

Ik las automatisch knuistje en dat staat er niet maar dat bedoel je (hopelijk) wel en knuistje is zo’n lief woord🥺

4 likes