Stel je persoonlijke vraag #42

Wij zijn al sinds gisteren vrij. Wel een christelijke basisschool, dus ik weet niet of dat een verschil is.

Oh wat fijn! Lekker lang weekend!
Blijkbaar alle middelbare en hogescholen vrij maar basisscholen mochten een keuze maken. Ik geloof dat er hier iets gedaan is met een studiedag oid.

Ik noem het meer berging maar goed ja weet niet of dat misschien ook als kelder beschouwd kan worden. Het is in ieder geval wel de kelder van t gebouw.

2 likes
Waar in huis hebben jullie handzeep staan?
  • In de badkamer(s)
  • In de (losse) wc
  • In de keuken
  • Anders (bijkeuken, washok, etc)
  • Ik gebruik geen handzeep

0 stemmers

Mijn schoonouders hebben dus nooit zeep in de keuken staan en ik vind het zo irritant dat ik dan naar de badkamer moet om mijn handen te wassen. Wij hebben zowel in de keuken als in de badkamer zeep staan (hebben geen losse wc maar anders had ik daar ook een zeep neergezet)

2 likes

ik vind het ook altijd zo vreemd (en onhandig) als mensen geen zeep in de wc hebben staan?

12 likes

Sommige mensen doen dat niet omdat je in de keuken met eten werkt en je daar dus niet je handen wast als je van het toilet bent gekomen

Maar je wast daar wel je handen als je 1) de keuken hebt schoongemaakt 2) plakkerige handen hebt gekregen van het koken 3) etc.

Maar bij sommige mensen moet je dan afwasmiddel gebruiken om je handen te wassen. Wat wel werkt maar is wat minder prettig.

4 likes

Ik was ook mn handen voor het koken/eten, of als ik thuis kom, of als ik luier van mijn kind verschoond heb, of als ik zit te snotteren ofzo!

Gerelateerde ergernis trouwens - van die losse wc’s met zo’n klein wasbakje dat je er niet goed je handen kunt wassen (of niet zonder jezelf onder te spetteren).

2 likes

Ik ben niet in de juiste head space vandaag om met de Nederlandse smeerpijperij te dealen.

13 likes

Zij doen dat dan dus in de badkamer. Ik heb dit gezien op tiktok bij een vrouw uit een ander land (weet niet meer waar) dus misschien is het een cultureel dingetje

Dus geen nederlandse smeerpijperij haha @Bunnyslippers

Vooral als je daar met anderen bent en vervolgens de helft niet zijn handen daarna in de keuken/badkamer wast :cry: laat mij in onwetendheid

4 likes

Heb jij gecheckt of jouw inloggevens en mogelijk bankgegevens verkocht zijn?

• Ja
  • Nee, ga ik ook niet doen
  • Nee, maar ga ik wel doen

0 stemmers

1 like

In onze houten vloer zitten wat zaag snedes en dat is dus een luik naar onze kelder. Een gat van 50x50cm naar een betonnen bak van 3x2m
We doen er echt helemaal niets mee, omdat het ook zo lastig bereikbaar is.

Voor de mensen die dit niet gaan doen, waarom niet?

4 likes

Krijg nog steeds de rillingen als ik hier aan denk. :face_vomiting:

2 likes

Ik vond die 5 minuten wel heel spannend, maar gelukkig :raised_hands:

6 likes

Je ontvangt alleen bericht als je e-mailadres is gevonden in de dataset. Als het e-mailadres niet is aangetroffen dan wordt er géén bericht gestuurd.

dit is irritant man haha

15 likes

Ja vooral omdat ik natuurlijk weer eens niet gekeken heb hoe laat die 5 minuten begonnen bij mij :woman_facepalming:

4 likes

Waarom is die kans zo groot dan?

Dit is niet één van de zoveelste facebook/lastfm/Adobe hacks waarbij echt ontzettend veel normale gebruikers zijn geraakt, dit is het overnemen van je gehele digitale identiteit.

Je bent best wel fucked als dat zo is en de politie wil ook graag aangiftes verzamelen van gedupeerden.

4 likes

Gebruik je wel eens een website (bijv iganony) om iemands instagram story’s anoniem te bekijken? (anoniem)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes