Stel je persoonlijke vraag #42

Ben je dokter?

26 likes

Ik vind dit nog leesbaar. Maar ben je toevallig een huisarts of tandarts?

2 likes

Omscholen maar. Er is een huisartsen tekort

4 likes

Hier was ik bij als 16-jarige in Rome, wel indrukwekkend om tussen zo veel mensen te staan

1 like

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-5-deel-1/15102/654?u=henk

:sweat_smile::sweat_smile:

23 likes

Damn Henk, how are you still alive.

7 likes

Ik weet nie, ik had een paar biertjes op en de nood was hoog :smiling_face_with_tear:

6 likes

Heb je een goede band met je moeder?

• Ja heel goed
  • Eerder wel niet dan niet, maar ook niet fantastisch
  • Eerder niet dan wel
  • Nee
  • Dit verschilt heel erg
  • Mijn moeder is overleden
  • Anders

0 stemmers

1 like

heb jij ook het idee dat veel forummers onderschatten/downplayen hoeveel het forum betekent voor ze/invloed heeft op dagelijks leven?

• ja
  • neutraal
  • nee
  • anders

0 stemmers

kerststemming

Hahahaha :joy: nou als je het echt wil weten. Hij heeft gekookt voor ons, bulgur met tomatensausje met wat groenten. Geen soep helaas.

10 likes

Ik denk dat het slaat op mensen die geen (groot sociaal) leven hebben

3 likes

Ligt aan welke forummers

4 likes

Ja of advies aannemen van hier en toepassen in dagelijks leven?

1 like

Oh ja dat kan ook wel!

Ik ben echt verslaafd aan het forum en ik zit hier al meer dan de helft van m’n leven :grimacing: echt erg eigenlijk

9 likes

Irritainment all day, every day.

17 likes

Herken je dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Op vakantie met vrienden, dan is iedereen bec (maar eigenlijk ben ik het)

5 likes

Op sociaal gebied omdat ik een aantal vriendinnen heb die ik via het forum ken. Als ik hier (en vroeger op ellegirl) niet zou zitten dan zou ik die vriendschappen ook niet hebben en zou m’n leven er op sociaal gebied wel anders uit zien. Wel benieuwd of dat ik dan alleen mijn vrienden zou hebben die ik offline heb leren kennen of dat mijn forum vriendinnen in een parallel universum waarin ik niet op het forum zat gewoon vervangen zouden zijn door andere offline vrienden haha.

9 likes

Er waren wel eens docenten die stug probeerden door te praten maar meestal zonder succes.

8 likes