Stel je persoonlijke vraag #42

Nou niet ZO direct als in een film maar iedereen ging dan wel spullen pakken en weg ja

4 likes

Mijn middelbare school was een soort jungle, altijd herres

11 likes

Volgens mij hadden wij helemaal geen bel?? Of ik ben dat compleet vergeten

2 likes

Volgens mijn herinnering stopten onze docenten er zelf ook gelijk mee zodra de bel ging.

2 likes

Nouja de docent kan nog wel z’n laatste zinnen afmaken maar als de bel ging klapte je in elk geval meteen je boek dicht en deed je je etui in je tas, zo snel mogelijk in de startblokken

8 likes

Ik was dit een beetje

3 likes

Voor de bel ging had ik m’n shit al ingepakt en een been uitgestoken van onder de tafel om ‘m meteen te kunnen peren :tipping_hand_woman:

2 likes

Als je je broodje probeerde te eten?

12 likes

Nou, eindstand, organisatie is erachter gekomen, valsspelende team is tweede en ik zit in het winnende team. Beetje bitterzoet, want zoveel is er ook weer niet vals gespeeld, maar ben wel heel blij nu.

27 likes

Kijk jij op je mobiel in de bios?

• Ja natuurlijk
  • Heel soms
  • Nee
  • WTF is dit voor kutvraag. Natuurlijk niet.

0 stemmers

2 likes

Het koningshuis:

• Doorgaan, is van waarde voor Nederland
  • Doorgaan, is niet per se van waarde maar is nou eenmaal zo
  • Kappen

0 stemmers

2 likes

En dan ook van alle privileges strippen. Van de hele familie.

8 likes

Ja al die achtelijke acties tijdens die periode verdienen zeker geen schoonheidsprijs.
Maar zeker die opmerking van Maxima over die speedboot liet wel zien dat ze niet weten hoe het met de gewone mens gaat. Iig voor mij dan.

2 likes

Ik vind het grappig want ik heb ooit eerder zo’n poll gemaakt en toen was het de minderheid die kappen zei (heb hem denk ik verwijderd want ik kan het niet terugvinden)
Het sentiment is echt wel veranderd ja, ook over het algemeen @anon50301661

7 likes

:grimacing:

3 likes

Haha ja precies! Ironisch ook dat ik hier op neutraal heb gestemd blijkbaar. Die poll die ik heb gemaakt was weer een jaar later zo te zien (poll staat er niet meer maar: Stel je persoonlijke vraag #24 - #5031 door Violoncello)

2 likes

Is wel een beter argument dan maar dan hebben we geen Koningsdag meer en dat is toch jammer.

Die heb ik daadwerkelijk een keertje gehoord

1 like
  • Ik ben voor afschaffing van 't koningshuis, maar vier koningsdag wel gewoon
  • Ik ben voor afschaffing van 't koningshuis en vier koningsdag niet
  • Ik ben sowieso niet voor het afschaffen van het koningshuis

0 stemmers

1 like

Niet meer, heb het vroeger wel altijd gevierd maar nu niet

1 like

Ik “vier” het voor mijn kind, als in we doen wat kinderactiviteiten die het dorp heeft georganiseerd.

7 likes