Stel je persoonlijke vraag #42

Ik vier het en ben fan van (het ongemakkelijke) Koningshuis. Hierin ben ik heel hypocriet, want het hele concept slaat natuurlijk nergens op. Maar het doet mij te weinig er actief tegen te zijn.

2 likes

Ik vind de vraagstelling nog anders. Ik denk als de vraagstelling nu precies hetzelfde geformuleerd was, meer mensen op neutraal klikken dan afschaffen.

1 like

Ik vond het altijd wel prima maar vind Willem echt een afknapper. Zag laatst een stukje voorvertoning van een podcast met hem ofzo en dacht echt nee gatver wat een kneus

3 likes

Op een van de middelbare scholen waar ik zat was er een lampje. Als deze groen werd riep iedereen ā€œLAMPIEEERā€ en geen een leerkracht kon daar tegenop :joy:

Mwa vieren. Ik zou het ook vieren als het stoeptegels-zijn-grijs dag was geweest en ik er vrij voor zou krijgen. Vier die dag niet specifiek de koning

22 likes

Ik wil een graag een nieuwe zomerjas maar graag in een trechcoatmodel die wel lang valt. Alles wat ik heb gepast, staat niet :joy:. Omg, en ik heb al zovaak van dat soort jassen gehad. Zelfs als kind wtf.

Draag jij uberhaupt zomerjassen?

• Ja natuurlijk
  • Wat zijn de regels van een zomerjas uberhaubt
  • Ik draag van die tussenjassen het hele jaar door
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Heb een paar van object en vila, wat langere en dunnere soort trench maar minder flappen

Nou mijn moeder en zo’n verkoopster moesten heel erg lachen toen ik zei dat ik me er zo’n c.ock detective in voelde. Hoe heette dat ook alweer. Jeetje heb echt lang gezocht BAANTJER. Heb zit elke keer als een zak om me heen gvd.

1 like

Ik snap het niet helemaal maar in deze jas voel ik me geen detective iig. Erg dun maar wel fijn voor zomeravonden op de fiets ofzo. Vind bomberjacks ook leuk en fijn in de zomer maar die vind ik niet mooi op een jurk of rokje.

https://www.zalando.nl/object-objannlee-short-trenchcoat-fossil-ob121g02r-o13.html?size=38

2 likes

Exact deze is ook mijn zomerjas. De lichtere taupe versie. Al 5 jaar en still going strong.

1 like

denken jullie ook dat amalia mogelijk de troon aan zich voorbij laat gaan?

• ja
  • nee
  • hmmm

0 stemmers

Heeft ze niet een keer laten doorschemeren dat het voor haar niet hoeft als het volk er ook geen zin in heeft?
Zal ze vast niet letterlijk zo gezegd hebben maar staat me wel iets van bij.

2 likes

Kunnen we eindelijk bevrijdingsdag upgraden naar een echte vrije dag voor iedereen.

9 likes

Hahah ja ik voel me altijd zo’n B100 met zo’n jas maar draag m wel gewoon hahah

4 likes

Ah, patient zero.

Haha maar als ik Charles zie dan heb ik dat nu ook wel
Ik denk dat het ook een beetje de tijd van nu is, alle leden van alle koningshuizen zijn gewoon memes en niemand kijkt er echt nog tegenop.
Ik denk dat bij Wilhelmina en Juliana er nog wel een soort mystiek omheen was (en een hoop intriges) maar geen idee of dat ook echt zo is.

2 likes

Oh ik wil wel graag over de knieen. Sowieso niet erboven. Maar achja nog genoeg tijd.

1 like

ā€œaiā€

• lees ik meestal als afkorting voor artificial intelligence
  • lees ik meestal als uiting van pijn of teleurstelling
  • lees ik meestal als ad interim (tijdelijk)

0 stemmers

2 likes

Eigenlijk is mijn zomerjas gewoon een spijkerjasje :heart_eyes:

3 likes

Ligt wel aan de zin, appjes van vriendinnen: teleurstelling. Teksten op mn werk: kunstmatige intelligentie.

5 likes