Stel je persoonlijke vraag #42

“En voor mij graag een babyccino met extra veel schuim.”

6 likes

Koffieadem in je gezicht hijgen, brrr :nauseated_face: al zegt decaf koffie wel echt “ik wil binnen nu en 10 min slapen”. Dan nog bijna liever dat hij een redbull achterover klapt om ff energie voor de hele nacht te vergaren :joy:

1 like

Wanneer bij een bedrijf je gegevens worden gestolen heb je weinig aan 1password/wachtwoordmanager. Het enorme voordeel is dat je (waarschijnlijk) dan niet overal hetzelfde password gebruikt, zoals heel veel mensen. Dus dan is het risico dat ze met een gestolen wachtwoord bij nog veel meer gegevens van andere accounts met dat mailadres kunnen komen veel groter. Dat kan dan bij jou waarschijnlijk niet. (Ik weet even niet welke gegevens er precies gelekt zijn
Je zou ook nog op https://haveibeenpwned.com/ kunnen kijken, dan kan je misschien terug vinden via welke site je mailadres gelekt is en daar je wachtwoord van veranderen. En verder kan je er heel weinig aan doen behalve alert zijn en inderdaad een wachtwoordmanager gebruiken zodat je overal een ander moeilijk wachtwoord hebt. En alert blijven.

3 likes

Hahahaha ik weet nog die post van iemand op het egf die op een date was geweest en iets zei van: ’ ik weet nog dat die jongen een fristi bestelde en toen was ik er wel klaar mee’. :joy:

8 likes

Toen ik een jaar of 18 was had ik met een jongen afgesproken. Ik ging drankjes halen en ik dacht dat hij ‘fristi’ zei en toen ik terugkwam met een fristi keek hij me een beetje vreemd aan. Hij had blijkbaar ‘frissie’ gezegd. Hij had een Noord-Hollands accent wat ik amper verstond. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

36 likes

Boeit mij eigenlijk allemaal niet zo. Lekker zallaf wetah. Had toen ik 19 was een date met een jongen die in Groningen studeerde. Hadden een keer in Utrecht ofzo getongd en toen vroeg hij of ik bij hem wilde komen voor een date. We hadden op maandag om 12 uur 's ochtends afgesproken. Echt WHYYY!! Toen gingen we eerst ergens lunchen en hij bestelde direct bier. Je raad het al hij zat bij vindicat :grimacing: later zei hij dat hij verbaasd was dat ik geen alcohol bestelde?! Hahaha wtf. En we hebben daarna nog best een tijdje gedate. Heb zelfs zn mega bekakte ouders ontmoet en hun naaktkat en vice versa. Nog een grotere wtf.

8 likes

Heb jij wel eens met zo’n typische corpsbal gedate?

• Nee!
  • Ja :frowning:
  • Nee maar wel een keer mee getongd/seks gehad

0 stemmers

Ja, ben er zelfs mee getrouwd en heb er een kind mee.

23 likes

Nee, maar ik zat wel een tijdje per ongeluk diep in de ‘scene’ van de rijkeluiskinderen die allemaal ‘particuliere’ opleidingen deden. Minstens even walgelijk.

5 likes

Kracht en wijsheid

33 likes

Ik had een keer gedate met een volendammer (whyyyy) en we hadden afgesproken in een speciaalbier café, maar hij was met de auto. Toen ik aan het begin van de date zei dat het niet zo handig was dat we dan hier heen waren gegaan zei hij: oh, maar 4/5 bier moet wel kunnen hoor.

:sob::sob::sob:

10 likes

Haha jeetje. En het was zijn idee om naar een speciaalbier cafe te gaan?

Haha wat een verhalen heb jij, heerlijk!!

Ik zat zelf ook bij een vereniging en heb toen wel wat afgedate ja. Was leuk hoor! Vind het nu wel leuk om ook hele andere types te daten, eigenlijk beter.

Ohh net goed want er is geen wereld waarin “frissie” een acceptabel woord is.

“Doe maar iets fris” trouwens ook niet zég gewoon wat je wilt!

19 likes

Hahaha mijn zwager is ook zo’n bierfanaat/korpsballerig of dat was iig ooit onderdeel van zijn identiteit. En nu krijgt hij dus elke kerst, verjaardag, Sinterklaas etc. wel iets bier -gerelateerds van mij en mijn moeder. Het is echt om te huilen eigenlijk haha. Vorige keer zag ik serieus bier douchegel voorbij komen tijdens het zoeken naar kerstcadeautjes hahaha. Nog net niet gekocht want het was echt te erg ook al ging ik er helemaal stuk om :joy:

Ginger ale!

• Ja lekker
  • Mwa
  • Nee niet lekker

0 stemmers

2 likes

Lekker! En ginger beer ook lekker

Ginger beer

• Lekker
  • Mwah
  • Vies

0 stemmers