Stel je persoonlijke vraag #42

Eh ja. Ik kan momenteel alleen te dure koffiemachines kopen, dus als het opeens kan dan inkoppen die handel toch.

1 like

Een keer in Albaniƫ maar dat wist ik pas achteraf want ze spraken geen Engels en het was eigenlijk ook geen restaurant, dus ik at gewoon alles op wat ze me gaven.

Uiteindelijk in heel beroerd Italiaans gecommuniceerd wat het was en toen schreven ze het op en heb ik het opgezocht achteraf. Was best lekker! Had ook hersenen op, maar weet niet van welk dier dat was.

1 like

Beetje sponzig? Het zat wel in een saus met ook andere dingen maar het was vrij zacht iig.

Niet onprettig verder. Alles was lekker wat ik kreeg, maar zou het niet per se zelf bestellen ofzo, dit was meer ā€œwat de pot schafteā€.

4 likes

Nee, wel lamstong, eendenmaagjes etc etc. Allebei echt heel lekker. Sowieso is veel, mits goed klaargemaakt, ook gewoon echt lekker.

Maar snap het wel als mensen zich laten afschrikken door de naam/ zicht. Ik denk dat ik bijna alles zou eten, maar ook ik zou zo een dikke vette groene rups aan me voorbij laten gaan.

3 likes

Nee, wel een keer nietsvermoedend een vacuüm verpakte koeientong uit de koelkast gepakt toen ik op de vleeswarenafdeling van de supermarkt werkte en we aan het schoonmaken waren :sob:

4 likes

Ben je vrij vandaag?

• Ja, bedrijf is dicht
  • Ja, zelf vrij genomen
  • Nee hoor gewoon aan de bak vandaag
  • Ik zou überhaupt niet hoeven werken vandaag

0 stemmers

1 like

Ik werk in het onderwijs en daar is goede vrijdag een vrije dag. Alleen heb ik er niet veel aan, omdat ik corona heb en er best ziek van ben. Hopelijk heb ik meer aan de vrije maandag

Ziek gemeld :pensive: dus ja maar ook nee denk ik?

1 like

Bij ons hebben ze er vandaag een studiedag van gemaakt :sob: lig moed te verzamelen om uit bed te gaan, echt geen zin. Beterschap voor jou, hopelijk kun je van het paasweekend genieten!

1 like

Normaal heb ik vrijdag mijn opleidingsdag, maar scholen zijn dicht dus ik heb echt een lang weekend :partying_face:

Extra hard werken zelfs want maandag dicht is een dag verlies draaien

1 like

Ik heb ook eigenlijk veel te veel te doen om maandag vrij te hebben. Dus ik moet even doorwerken vandaag.

1 like

Succes, je kan het! :star_struck:

1 like

Ik zou sowieso vrij zijn maar het bedrijf is ook dicht.

1 like

Wij zijn ~ een halve dag dicht ~ haha waar dat nou weer vandaan komt??

1 like

Ik niet :sob:

Basisonderwijs heeft geen vrij :sleepy:

Ligt dan denk ik aan jouw school. Hier wel.

2 likes

Heb jij op school of een andere plek gehoord over de plakband metafoor en seks?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee te lang geleden

0 stemmers

Tijdens een gastles laten de voorlichters, docenten van een externe organisatie (van wie de naam Thomas zich niet meer kan herinneren), een stukje plakband langs iedereens kleding gaan. Het stukje plakband wordt steeds een beetje viezer en verliest uiteindelijk zijn plakkracht. ā€˜ā€˜Kijk hoe vies jullie zijn’’, zeggen de voorlichters, wijzend op het stoffige stukje plakband. ā€˜ā€˜Als je zoent in een club of seks hebt, zelfs als je al een schouder aanraakt, ben je vies. Net als dit plakbandje.’’

What the fuck

15 likes