Stel je persoonlijke vraag #42

Koningen zijn gewoon niet zo goed als koninginnen. Aan Wilhelmina en Juliana had je tenminste wat. Net als die Britten die nu echt met zo’n domper zitten. Wat heb je nou aan Charles?

2 likes

afbeelding

24 likes

ook als adobe illustrator

3 likes

wow timing hahahah

3 likes

Getekend,
Greet Hofmans

22 likes

Heb je wel eens chinois van de supermarkt gegeten? Het is briochebrood gevuld met banketbakkersroom.

• Ja, één keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee, maar lijkt me lekker
  • Nee, hoef het ook niet te proberen

0 stemmers

1 like

Deze is echt goor lekker

7 likes

Everybody makes mistakes :disappointed_relieved:

Wat lijkt je romantisch gezien een “comfortabelere” situatie/afwijzing? Waar ben je sneller overheen?

• Je bent verliefd, maar het is niet wederzijds en je wordt afgewezen
  • De verliefdheid is wederzijds maar er is iets wat “in de weg staat” waardoor het niks wordt

0 stemmers

1 like

Ja ik vind dit echt lekker

1 like

I love goor lekker. Ga het wel halen!

Liever dat eerste joh anders blijf ik rumineren.

3 likes

Er staat een perfecte woning voor je te koop, maar je hoort dat er in dat huis een vreselijke moord is gebeurd.

• Ik koop het
  • Ik koop het alleen als het mijn droomhuis is
  • Ik ga verder zoeken
  • Anders…

0 stemmers

(nee, geen persoonlijk verhaal maar ik lees een boek waarin dit gebeurd haha)

2 likes

Liever die pleister er in één keer af dan de illusie en hoop dat het “misschien toch nog wel goed komt!!”

4 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/wjekw-foto-editie-10/32572/2290?u=leuk123

• Ik heb of had kippen en had daardoor ratten
  • Ik heb of had kippen en had geen ratten
  • Anders namelijk:
  • ik heb of had geen kippen

0 stemmers

Ik wil zoo graag ooit kippen maar ben hier benieuwd naar

1 like

Nou geen ratten hoor, al twee jaar kippen. Maar je moet geen rotte groente laten liggen ofzoiets.

2 likes

Ik was vorige week op een congres waar Maxima een lezing kwam geven. Moest iedereen opstaan en klappen toen ze de zaal in kwam en toen ze wegging ook weer staan en klappen en pas toen zij de zaal uit was mochten wij plebs weg. Dus in Nederland kunnen ze er ook wel wat van :cry:

3 likes

Dit is zo vies lekker… gaat meteen op mn boodschappenlijstje voor de paasbrunch

1 like

Ik vind het idee dat iemand mij niet ziet zitten erger, omdat verliefd zijn al zo “moeilijk” en “eng” is. Heb dan liever dat ik weet dat iemand anders mij ook leuk vindt, maar de situatie er niet naar is

Waarom is dit een dilemma? Nog nooit over gehoord en genoeg mensen hebben bijv toch ook konijnen en dan komen er toch ook geen ratten?

2 likes