Stel je persoonlijke vraag #42

Haha ja dit lijkt me dus echt goor lekker. Terwijl ik eigenlijk niet van zoet eten houd.

Ik had laatst van die ‘Jan poffertjes’ gekocht. Niet voor mezelf maar voor 2 kleine kinderen. Dacht ik flikker die dan makkelijk in de magnetron maar ze moesten in de oven. En met die boter, poedersuiker en schenkstroop heb ik uiteindelijk volgens mij het meeste ervan opgevroten. :face_in_clouds: de volgende ochtend maar gelijk weer gehaald.

Bak jij wel eens pannenkoeken?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden

0 stemmers

1 like

vroeger zat er altijd een mini pakje boter en poedersuiker in (alle poffertjesmerken wel?) en nu niet echt meer volgens mij

allerergste krimpflatie

3 likes

Echt geen geduld voor, wil er dan gewoon het liefs meerdere en ze mislukken blabla

2 likes

Het lijkt me vooral interessant om te zien wat er gebeurt/wat de reacties gaan zijn als ze dat doet. Zou het wel badass vinden.

1 like

Jawel hoor! Er zat een heel schattig blokje boter en een zakje poedersuiker bij. Iig bij dat ‘Jan’ merk. Maar ik ben altijd het meest fan van die Van Gilze schenkstroop erover.

@anon3219017 ?

1 like

3 lades (ook ramvol) in de keuken
En in de schuur nog een extra koel/vriescombi ook met 3 lades vriezer. Daar ligt alleen een fles jagermeister in

1 like

In mijn keuken zit geen vriezer en ook geen ruimte voor een losse vriezer. Ik snap nog steeds niet hoe ze dit huis toen hebben verbouwd.

1 like

Geen aparte vriezer, maar wel een koelkast met vriesvak met 3 lades. Heb heel lang alleen een tafelmodel koelkast gehad met een minivriesvakje dat ook nog eens voor geen meter werkte. Heb deze inmiddels iets van 2 jaar en ben er nog steeds elke dag zo ontzettend blij mee! Heb voor in mijn eentje ook niet meer nodig

2 likes

Snap jij hoe dit werkt?

• Ja duh
  • Ik denk het wel
  • Nee geen idee wat is dit

0 stemmers

2 likes

ai dan ben ik waarschijnlijk al die tijd voor pauperpoffertjes gegaan

2 likes

Haha, de eerste comment die ik zie is ‘bloedgroep: Amerika’ (in het Duits)

3 likes

Nee geen idee als in, hij duwt een magazine tegen een spiegel met een potje kauwgom? Wat is dit?

2 likes

Hahaha, het gaat erom dat deze jongen (en velen met hem) niet snapt hoe je het potje kauwgum ook in de spiegel ziet, want het magazine zit ervoor.

en dan denken ze HUH hoe kan dat potje zichtbaar zijn, want het blaadje zit er toch voor???

2 likes

Hierop inhakend, wie zou een betere koning(in) zijn?

• Amalia
  • Willem Alexander
  • Beide even goed
  • Beide even slecht

0 stemmers

1 like

Full size vriezer met 7 lades. Zitten helemaal vol en dat had ik niet gedacht toen we hier kwamen wonen (vriezer hoort bij de huurwoning). Toen dacht ik nog ‘wat moet je daar nou mee, belachelijk groot’, maar je went er blijkbaar toch aan.

4 likes

Amalia is slimmer en kan beter praten. Ze zet ons iig minder voor schut

6 likes

Mijn oma maakte dit elk jaar met kerst. Hele familie keek er altijd extreeeem naar uit. En ik als kind keek altijd gruwelend toe hoe er zo’n hele tong op een plateau lag. Heb weleens gevoeld (met m’n vinger, no way dat ik het wilde proeven) en weet nog dat het oppervlak (al die papillen haha) heeeel ruw voelde. :nauseated_face:

4 likes

Ik vond het interessant om een keer te eten maar niet per se lekker, de structuur stond me tegen. Ik hou best van wat minder gebruikelijke delen/vlees (zwezerik, bloedworst) maar dit was hem niet helemaal voor mij. Geen koe maar wel interessant was trouwens ooit een hanenkam, dat was gelei-achtig en ook niet bijzonder smakelijk.

1 like

Mijn moeder maakt dit wel eens en zal nooit vergeten dat ik ooit de deksel van een pan haalde om te kijken wat ze aan het maken was en er dus een volledige koeientong in de pan lag, haha.