Stel je persoonlijke vraag #42

Ik weet nog goed dat een leraar bij mij op school eens een koeientong cadeau kreeg. Was van een slagerskind. Echt fascinerend hoe dat er uit zag. Vet groot ook zo’n tong. Ik wil het nog wel een keer proberen.

4 likes

Hier was het een andere versie, iets met een glas drinken dat ranzig werd. Weet het niet meer precies maar was niet oké.

6 likes

Ik kan mij nog wel vaag iets herinneren met glazen, waar in bepaalde een spul zat (dat moest een soa zijn) en dat dan iedereen die ‘het met elkaar gedaan had/water had gemengd’ uiteindelijk ook de soa had

5 likes

Ik heb alle purity culture metaforen voorbij horen komen. Plankjes die je op elkaar lijmt, een roos waar blaadjes worden afgeplukt, kauwgom door meerdere mensen gekauwd etc.

Echt een hele beschadigende cultuur en ik begin nu pas te leren hoeveel schade het mij persoonlijk heeft aangedaan. Ik vrees voor jonge familieleden die nu nog steeds hierin worden opgevoed.

4 likes

Haha ja, dit hadden wij ook. Je kon dan veilige seks hebben (alleen proosten) of onveilig (scheutje uit elkaars beker erbij doen). Aan het eind van het experiment kreeg iedereen dan een druppel in zn beker wat die “soa-vloeistof” zichtbaar maakte en toen was de hele klas besmet haha

3 likes

Ja precies!

2 likes

Mijn klas heeft van een juf (katholieke school) geleerd hoe het heet als je met x personen seks hebt. Van solo tot gangbang. Zijn allemaal prima geëindigd trouwens.

6 likes

Weet jij wat Goede Vrijdag precies betekent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En Pasen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Mijn leraar duits vertelde ons dat alle homo’s met meer dan 3000 mannen seks hebben in hun leven. Geen idee meer wat de aanleiding was want met duits had het weinig te maken. Zo schadelijk.

1 like

hahaha 3000 mannen. dat is tussen je 20e en je 70e elke 6 dagen een nieuwe man (heb ik ff snel uitgerekend)

10 likes

Wij zijn al sinds gisteren vrij. Wel een christelijke basisschool, dus ik weet niet of dat een verschil is.

Oh wat fijn! Lekker lang weekend!
Blijkbaar alle middelbare en hogescholen vrij maar basisscholen mochten een keuze maken. Ik geloof dat er hier iets gedaan is met een studiedag oid.

Ik noem het meer berging maar goed ja weet niet of dat misschien ook als kelder beschouwd kan worden. Het is in ieder geval wel de kelder van t gebouw.

2 likes
Waar in huis hebben jullie handzeep staan?
  • In de badkamer(s)
  • In de (losse) wc
  • In de keuken
  • Anders (bijkeuken, washok, etc)
  • Ik gebruik geen handzeep

0 stemmers

Mijn schoonouders hebben dus nooit zeep in de keuken staan en ik vind het zo irritant dat ik dan naar de badkamer moet om mijn handen te wassen. Wij hebben zowel in de keuken als in de badkamer zeep staan (hebben geen losse wc maar anders had ik daar ook een zeep neergezet)

2 likes

ik vind het ook altijd zo vreemd (en onhandig) als mensen geen zeep in de wc hebben staan?

12 likes

Sommige mensen doen dat niet omdat je in de keuken met eten werkt en je daar dus niet je handen wast als je van het toilet bent gekomen

Maar je wast daar wel je handen als je 1) de keuken hebt schoongemaakt 2) plakkerige handen hebt gekregen van het koken 3) etc.

Maar bij sommige mensen moet je dan afwasmiddel gebruiken om je handen te wassen. Wat wel werkt maar is wat minder prettig.

4 likes

Ik was ook mn handen voor het koken/eten, of als ik thuis kom, of als ik luier van mijn kind verschoond heb, of als ik zit te snotteren ofzo!

Gerelateerde ergernis trouwens - van die losse wc’s met zo’n klein wasbakje dat je er niet goed je handen kunt wassen (of niet zonder jezelf onder te spetteren).

2 likes

Ik ben niet in de juiste head space vandaag om met de Nederlandse smeerpijperij te dealen.

13 likes

Zij doen dat dan dus in de badkamer. Ik heb dit gezien op tiktok bij een vrouw uit een ander land (weet niet meer waar) dus misschien is het een cultureel dingetje

Dus geen nederlandse smeerpijperij haha @Bunnyslippers