Vooral als je daar met anderen bent en vervolgens de helft niet zijn handen daarna in de keuken/badkamer wast laat mij in onwetendheid
Heb jij gecheckt of jouw inloggevens en mogelijk bankgegevens verkocht zijn?
- Ja
- Nee, ga ik ook niet doen
- Nee, maar ga ik wel doen
0 stemmers
Als ik hoor over geen zeeppompjes in de keuken denk ik: you can’t eat at everybody’s house
In onze houten vloer zitten wat zaag snedes en dat is dus een luik naar onze kelder. Een gat van 50x50cm naar een betonnen bak van 3x2m
We doen er echt helemaal niets mee, omdat het ook zo lastig bereikbaar is.
Voor de mensen die dit niet gaan doen, waarom niet?
Krijg nog steeds de rillingen als ik hier aan denk.
Ik vond die 5 minuten wel heel spannend, maar gelukkig
Je ontvangt alleen bericht als je e-mailadres is gevonden in de dataset. Als het e-mailadres niet is aangetroffen dan wordt er géén bericht gestuurd.
dit is irritant man haha
Ja vooral omdat ik natuurlijk weer eens niet gekeken heb hoe laat die 5 minuten begonnen bij mij
Waarom is die kans zo groot dan?
Dit is niet één van de zoveelste facebook/lastfm/Adobe hacks waarbij echt ontzettend veel normale gebruikers zijn geraakt, dit is het overnemen van je gehele digitale identiteit.
Je bent best wel fucked als dat zo is en de politie wil ook graag aangiftes verzamelen van gedupeerden.
Gebruik je wel eens een website (bijv iganony) om iemands instagram story’s anoniem te bekijken? (anoniem)
- Ja
- Nee
0 stemmers
ja no shame in mijn stalk game
wacht op de dag dat IG accounts niet meer private kunnen zijn
Ik durf het niet eigenlijk
Oke ik heb het toch maar gedaan
5 seconden dapperheid vs je wekenlang nog afvragen of het echt zo is.
Doe het! En dan over 5 minuten kijken en dan ben je er vanaf.
Maar als het wel zo is dan wil ik het liever niet weten ofzo. Ik stond hier ook geen seconde bij stil voordat jij het postte
Voor degenen die de check gedaan hebben, kreeg je een mail?
Anoniem:
- Ja
- Nee
0 stemmers
maar ik zit wel de hele tijd mijn spam te checken en me af te vragen of ik mijn mail wel goed gespeld heb
Ik heb een screenshot gemaakt toen ik m’n mail ingevoerd had zodat ik later nog kan zien of m’n mail wel goed gespeld was
Nog een keer proberen dan maar
heb nu zin om alle emailadressen van iedereen die ik ken in te voeren
beetje raar systeem ook haha, leek me iets logischer als je even moest bevestigen
en wat staat er in de mail die je evt. krijgt? spannend allemaal hoor