Stel je persoonlijke vraag #42

Waarom zou je dat doen? hahaha

omdat het kan :face_in_clouds:

Haha ik opende mijn mail na dit gedaan te hebben en… zag ƩƩn email binnenkomen… maar het was natuurlijk weer new york fucking pizza (wel direct voor afgemeld, eindelijk)

28 likes

je ziet dat er opeens een heleboel posts zijn bijgekomen in de volgende topics, en je gaat ervanuit dat er drama is geweest. welk topic open je als eerste?

• mommyblogger/beutyblog/influencer topic
  • zwanger en kinderen topic
  • leed dat relatie/daten heet
  • forumergernissen
  • een ander topic:

0 stemmers

oh sorry mn andere favoriet

• schoonfamilie

0 stemmers

1 like

pollmakerprivilege

2 likes

wordt er te veel geklaagd op het forum?

• ja, te veel geklaag
  • prima hoeveelheid geklaag
  • te weinig geklaag

0 stemmers

je hebt een eerste date, 's avonds om 21 u in een hippe cocktail/wijnbar. je date bestelt een verse muntthee:

• groene vlag
  • neutraal
  • afknapper

0 stemmers

1 like

Als je iemand wil daten die net zoals jij een alcoholist is misschien

5 likes

nouja zo het persoonlijk wel saai vinden als je een samen een bijzondere bar hebt uitgekozen en iemand gaat voor verse muntthee

16 likes

Ik zou me wel afvragen waarom je dan in een cocktailbar afspreekt, maar niet direct een afknapper

15 likes

Is hij met de auto?

1 like

Dit, bestel dan op z’n minst een beetje een leuke mocktail.

24 likes

is gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een vriendin die dit echt een dealbreaker vond hahaha

4 likes

Heel saai, op je gezondheid letten en je hersencellen niet laten afsterven.
Ik dacht dat we wel klaar waren met het idee dat niet drinken saai is. Jij kan dan toch lekker je bijzondere drankje bestellen?

11 likes

Ja oke dat zou ik dan ook eerder doen. Maar een afknapper?? :joy:

3 likes

sorry ik had een disclaimer erbij moeten zetten dat er ook leuke/spannende non-alcoholische drankjes zijn

2 likes

Hahaha doe ff rustig

29 likes

Mwah, als het echt zo een beige persoon is die niet van lekker eten en leuke drankjes houdt zou ik dat idd een afknapper vinden. Is toch wel een grote hobby van mij. Een x muntthee doet daar mss niks aan af, maar als je dat altijd doet want je bent van het doe maar lekker normaal en ik lust niks leuks dan passen wij niet bij elkaar.

O, en mensen die gelijk beginnen met termen als alcoholist en gezond doen als ik wel een cocktail neem zou ik ook op afknappen.

38 likes

Ik snap dat gevoel wel een beetje hoor! Alleen ik denk dan, er kunnen zooveel redenen zijn dat iemand even geen cocktail neemt, misschien is ie hartstikke brak van de vorige dag, misschien doet ie even een alcoholvrije maand, misschien heeft hij vandaag gewoon geen zin in drinken, weet ik veel! Maar ik denk dat dat misschien dan vanzelf wel ter sprake zou komen, zou het iig niet gelijk een afknapper vinden. Maar dan naar een bar gaan die specifiek voor lekkere cocktails is is dan wel weer een beetje lame haha

4 likes