Stel je persoonlijke vraag #42

Ik probeer altijd zoveel mogelijk positieve of neutrale dingen te denken over m’n lichaam als ik het in de spiegel zie, dus niet: ‘oh teveel vet daar/putjes/etc etc’ maar juist: ‘mooie sterke armen/zachte huid/fijne rondingen’. Merk echt dat dat helpt in lekkerder in m’n vel zitten en minder kritisch zijn op mezelf

7 likes

Nou ik denk iets van deze dingen: 1. ze weten niet waar ze heen moeten 2. ze zijn alvast aan het voorsorteren (maar veel te vroeg omdat ze bang zijn om verkeerd te rijden/niet meer te kunnen invoegen) 3. de snelheid niet willen overtreden maar wel willen inhalen 4. ze waren bezig met een inhaalmanoeuvre maar durven niet meer naar rechts 5. zijn gewoon heel oud (sorry maar dit is wel vaak zo! en dan voel ik me schuldig als ik me aan het ergeren was en dan later zie dat er zo’n lief oud opaatje voorovergebogen over het stuur zit)

2 likes

Ik heb ook echt last van road rage in de vorm van hardop schelden en soms schreeuwen. Vind het echt kinderachtig van mezelf maar lucht zo lekker op :upside_down_face:. Ga er zelf niet van bumperkleven of weet ik het dus ik probeer het niet af te reageren op andere weggebruikers.

Mensen die als volslagen klapharken rijden (en dat vind ik vooral bumperkleven, als een imbeciel aan komen rijden en súper last minute pas remmen, break checken) mogen van mij allemaal tegen een boom rijden, auto helemaal naar de tering, hopen op geen all risk verzekering, en zelf intact/gezond blijven maar dan met de hoop dat ze een les geleerd hebben.

4 likes

Ik was zo blij dat ik toen ik mijn rijbewijs hadik eindelijk niet meer verplicht de maximumsnelheid hoefde te rijden.

Mensen die op hun telefoon zitten en daardoor al deze dingen doen.

9 likes

Ik vind dat in dit geval outen mag :joy:

2 likes

Mensen die bang zijn voor de spitsstrook, maar wel onder het maximum willen rijden😭

10 likes

Ik snap t niet? En hoezo mag outen @Hippe_kikker

1 like

Achter een tractor oid rijden is toch wel het ergste ooit
Of zo’n mestwagen met van die mega spiesen

4 likes

Nee ik snap gewoon niet helemaal waar het vandaan komt maar dm me maar hoor, nu ben ik wel benieuwd wie het is ook

2 likes

Een mestwagen liever niet nee, maar achter een tractor vind ik nooit zo erg. Iemand die zonder reden langzaam rijdt word ik opgefokt van, maar een tractor kan nu eenmaal niet sneller, ik kan er niet voorbij, niets aan te doen, adem in adem uit en chill

1 like

Mijn schoonfamilie bestaat voor een deel uit beroepschauffeurs en ik leer zoveel van ze. Ze raken niet opgefokt en rijden heel consistent en comfortabel. Zoveel beter dan bij iemand in de auto zitten die opgefokt zit te skreeuwen of knipperen. Mijn theorie is ook dat als je echt goed kan rijden, je je niet ergert aan dat anderen slechter rijden dan jij.

17 likes

Woon jij in een dorp of stad?

2 likes

Ja pfff moven van die middelste baan naar de rechter. Dan kan ik op de middelste baan gewoon de maximum snelheid rijden en kan iedereen mij gewoon op linkerbaan inhalen. Vaak is die rechterbaan (spitsstrook) helemaal leeg en rijdt iedereen onnodig op de middelste. Nu al zin in morgen weer die ergernis :tada:

4 likes

i feel attacked lol ik vind dat ik goed kan rijden maar eigenlijk ben ik vet opgefokt en leid ik mezelf daarmee alleen maar af hahahaha dus oke ja ik ga hierop letten

2 likes

Nog eentje dan!

Autobahn zonder limiet, hoe hard rijdt je maximaal?
  • Nog nooit (zelf) daar gereden
  • Ik heb geen rijbewijs/voertuig maar wil wel stemmen
  • 100-130
  • 140-160
  • harder dan 160

0 stemmers

Ligt aan het tijdstip. Overdag gewoon 130-140 maar snachts knalde ik met 190 naar huis want dan was er toch niemand🙈

5 likes

Ik krijg al angst als ik dit lees :cry:

14 likes

Moet wel zeggen dat nu ik ouder word ik er meer moeite mee krijg.

1 like

Hahaha goede vraag :joy:

Ik woon in een stad, maar als ik rijd is het meestal voor werk en dat is vaak in/rond dorpen. Maar snap helemaal als je dit dagelijks hebt het toch iets minder chill wordt :sweat_smile:

2 likes