Dan snap ik het idd al meer, zou wel denken ‘huh echt?’ maar nog steeds niet echt een afknapper.
Ik stemde op neutraal, maar na jouw antwoord vind ik het toch een afknapper.
je hebt een ochtenddate - het plan is om een koffietje te doen om 10 u 's ochtends. je date bestelt een irish coffee:
- groene vlag
- neutraal
- afknapper
- ligt aan de dag van de week
0 stemmers
Mijn grootste groene vlag is iemand die lekker doet wat ie zelf wil
10 uur ‘s ochtends aan de alcohol zitten gaat mij een stap te ver.
Het hele idee van een ochtenddate zou wel de grootste afknapper zijn.
Wie de fuck gaat er om 10 uur ‘s ochtends daten?
De vriend van @d12baby voordat ie een relatie had
(Dat was toch de man die om 7 uur sochtends met vrienden afsprak?)
Echt het meest seksloze drankje ooit. In elke setting en bij iedereen een rode vlag. Als je warm tandpasta water voor je plezier drinkt kun je niet normaal zijn
Ik die dat elke avond drinkt
Maar niet in een cocktailbar, daar ga ik voor een mojito.
Ok nee sorry niet grappig
Ja loveeee daydrinking
Ik vind dit wel een beetje een droge opmerking. Natuurlijk willen we dat, iemand moet ook zichzelf zijn. Hoeft diegene nog niet bij je te passen.
Als iemand houdt van kamperen in de wildernis en elke weekend een triatlon houdt you do you, vooral doen en gelukkig zijn. Alleen niet met mij.
Ik heb pas nog om 10u met m’n moeder Irish coffee gedronken op een terras in Frankrijk. Was ons ontbijt.
Vond dat echt goede moeder-dochter bonding.
Love daydrinken maar niet voor 13:00. Deed ik zelfs in mijn echte jongere jaren niet.
Vanaf een uur of twee wel! Vooral heerlijk dat je dan ‘s avonds op een fatsoenlijke tijd in bed ligt.
Edit:
Alleen heeeel soms op vakantie/reis, lekker biertje bij de lunch maar thuis in nl nee.
Ik ben een keer op een ‘lentefestival’ geweest in Zweden. Letterlijk bij het opstaan beginnen met drinken, hele dag buiten in het park liggen en naar muziek luisteren en drinken en dan ‘s avonds nog door classic zweden
Krijg of stuur jij Dms op insta?
- Ja, vrienden en familie
- Ja, bekenden
- Ja, vage bekenden
- Ja, onbekenden
- Nee
- Nvt
0 stemmers
En als er ineens een heleboel posts in deze topics zijn, welke open je dan het eerste?
- Biechttopic
- Ongemakkelijke momenten
- TMI-topic
- Gierige acties
0 stemmers
Sowieso biecht, voordat er weer verwijderd wordt
vroeger absoluut het biechttopic maar als daar nu veel posts zijn is het 1/ er was een kutbiecht met daarop 50 reacties dIt iS gEeN BieCht of 2/ er was een oké biecht met daarop 1 omg en dan 50 "JE MAG NIET OMG_
nooit de moeite waard
Ja, daar heb je wel een punt. Je hoopt toch iedere keer dat het dan 50 goeie biechten zijn, maar dat is nooit zo.