Na m’n bruiloft gingen we met vrienden naar een bar en daar heb ik 3 glazen muntthee gedronken. Het was dat of fris want ze hadden geen leukere drankjes zonder alcohol.
Vind jij de insta posts van de havermelkelite leuk?
- De wat???
- Jawel
- Meh
- Nee
0 stemmers
Meestal wel ok behalve die stories na het weekend
Kwam precies dit zeggen. Memes enzo zijn wel leuk maar die ingestuurde acties zijn echt nooit grappig en alleen maar een miljoen variaties op ‘overprikkeld dus yoga gedaan en daarna heel weekend naar de club aan de sos’. Ok
Hahaha ja en ik zie hem er ook nog best voor aan om zo vroeg schaamteloos een irish coffee te bestellen
Heb op zich wel meer vertrouwen in nuchtere geile seks
Ik heb een vriend die weleens KARNEMELK bestelt op het terras. Ik lach hem er elke keer weer om uit, bejaarde.
Voor de eerste: fristi of chocomel!
Dit vind ik ook altijd met die vraagstickers bij Marie Claire, ik heb ook altijd zin om iets te reageren van “volgens mij zijn al die antwoorden verzonnen”.
Een glas warme melk lijkt mij wel de grootste afknapper
Ik had een keer een date met iemand die inderdaad van “de moeilijke wijn” was. Bij het tweede wijntje wilde hij een exclusieve. Eerst natuurlijk rondjes draaien met het glas en ruiken. Ik meedoen, maar voelde me vooral heel idioot aangezien ik al vantevoren weet dat ik niks anders ga proeven dan lekkere of minder lekkere wijn. Ging hij mij leren hoe ik kon merken dat we nu een andere wijn dronken van dit en dit type en dat merkte hij dan o.a. aan de afdronk. En een tiental aroma’s die ik me niet kan herinneren.
Toen kwam de barman. Hij had perongeluk de huiswijn - onze eerste wijn - ingeschonken.
Date helemaal rood.
Ik zei: wel jammer van al die aroma’s…
Het is nooit iets geworden.
Hahahaha ja dat kon hij dus niet.
Barman had hem denk ik niet horen oreren en had wel wat nootjes geloof ik mee als goedmakertje😅
Maar ik zou idd ook keihard moeten lachen
Dat en waarschijnlijk moet je diegene ook even goed instoppen en voorlezen voordat ‘ie in slaap valt.
“En voor mij graag een babyccino met extra veel schuim.”
Koffieadem in je gezicht hijgen, brrr al zegt decaf koffie wel echt “ik wil binnen nu en 10 min slapen”. Dan nog bijna liever dat hij een redbull achterover klapt om ff energie voor de hele nacht te vergaren
Wanneer bij een bedrijf je gegevens worden gestolen heb je weinig aan 1password/wachtwoordmanager. Het enorme voordeel is dat je (waarschijnlijk) dan niet overal hetzelfde password gebruikt, zoals heel veel mensen. Dus dan is het risico dat ze met een gestolen wachtwoord bij nog veel meer gegevens van andere accounts met dat mailadres kunnen komen veel groter. Dat kan dan bij jou waarschijnlijk niet. (Ik weet even niet welke gegevens er precies gelekt zijn
Je zou ook nog op https://haveibeenpwned.com/ kunnen kijken, dan kan je misschien terug vinden via welke site je mailadres gelekt is en daar je wachtwoord van veranderen. En verder kan je er heel weinig aan doen behalve alert zijn en inderdaad een wachtwoordmanager gebruiken zodat je overal een ander moeilijk wachtwoord hebt. En alert blijven.
Hahahaha ik weet nog die post van iemand op het egf die op een date was geweest en iets zei van: ’ ik weet nog dat die jongen een fristi bestelde en toen was ik er wel klaar mee’.
Toen ik een jaar of 18 was had ik met een jongen afgesproken. Ik ging drankjes halen en ik dacht dat hij ‘fristi’ zei en toen ik terugkwam met een fristi keek hij me een beetje vreemd aan. Hij had blijkbaar ‘frissie’ gezegd. Hij had een Noord-Hollands accent wat ik amper verstond.
Boeit mij eigenlijk allemaal niet zo. Lekker zallaf wetah. Had toen ik 19 was een date met een jongen die in Groningen studeerde. Hadden een keer in Utrecht ofzo getongd en toen vroeg hij of ik bij hem wilde komen voor een date. We hadden op maandag om 12 uur 's ochtends afgesproken. Echt WHYYY!! Toen gingen we eerst ergens lunchen en hij bestelde direct bier. Je raad het al hij zat bij vindicat later zei hij dat hij verbaasd was dat ik geen alcohol bestelde?! Hahaha wtf. En we hebben daarna nog best een tijdje gedate. Heb zelfs zn mega bekakte ouders ontmoet en hun naaktkat en vice versa. Nog een grotere wtf.
Heb jij wel eens met zo’n typische corpsbal gedate?
- Nee!
- Ja
- Nee maar wel een keer mee getongd/seks gehad
0 stemmers