Stel je persoonlijke vraag #42

Ja ik denk ook echt dat ik meer dingen over denk, maar vind het oprecht eng als iemand knoerhard voorbij kan. Denk ook niet dat mijn auto de 190 zou halen als ik vol uit zou rijden eerlijk gezegd

2 likes

Ja ik vind duitsers ook veel meer anticiperend op elkaar. Gaan vaak aan de kant als iemand met een bloedgang aankomt etc.

4 likes

Ik had niet gezien dat er iemand genoemd was en ik vond het vooral grappig. Beetje te nieuwsgierig denk ik

3 likes

Poh ja eens. En vind het altijd schrikbarend lang duren tot ze opschuiven. Ben heel blij met flitsmeister die paar honderd meter voordat ambulance er is aangeeft dat er eentje nadert achter me.

1 like

Serieus? 9 van de 10 keer dat ik me in Nederland erger op de snelweg is het een Duitser, zitten altijd te sufkutten naar mijn idee. En met al die wegwerkzaamheden met dichte rijbanen die er in Duitsland altijd zijn rijden ze altijd met zn allen door op de baan die dichtgaat om vervolgens aan het einde stil te gaan staan en er dan nog tussen te moeten op de baan die wel open is, terwijl er in de 2 kilometer ervoor ruim de ruimte is om te ritsen, zo irritant

8 likes

Omdat duitsers hier bang zijn voor boetes houden ze zich in😂

2 likes

Ik ben vooral heel erg allergisch voor Belgen op de weg sorry voor de Belgen hier

7 likes

Harder dan 120/130 rijden is in mijn auto gewoon zwaar oncomfortabel. Als ik in de auto van m’n vriend of vader rijd dan vaak wel harder.

4 likes

Duitsers houden zich veel beter aan de snelheidslimiet omdat in Duitsland dingen als Flitsmeister verboden zijn. Dus in Nederland rijden ze niet echt door, maar in Duitsland vind ik het wel veel chiller rijden. Impopulaire mening, maar ik vind het ook wel chill als iemand flitst die hard aan komt rijden. Dan kun je op tijd anticiperen en als diegene langs is gewoon weer terug naar de linkerbaan.

6 likes

Ik zat laatst met m’n moeder in de auto en zij is dus blijkbaar zo’n persoon, ik heb me echt zo hard zitten ergeren. Kan haar leuk zeggen dat de spitsstrook open is, maar ze weigert daar gewoon te rijden, vindt ze eng.

Ligt aan de auto, het tijdstip en de drukte. Als het rustig is dan ben ik altijd wel benieuwd hoe hard die auto nou kan.

4 likes
  • Hand(en) onder kussen
  • Handen niet onder kussen

0 stemmers

1 like

Links rijders.
Mensen die aan alle kanten inhalen.

Maar vooral de mensen die op hun telefoon zitten en daardoor totaal niet opletten.

2 likes

Hahaha ik zou denk ik echt alleen maar gillen als ik in italie zou rijden. In Bologna was er een straat (wel jaren geleden hoor) waar iedereen ZO dicht op elkaar had geparkeerd dat niemand er meer uit kon en daarom werden ze allemaal maar weggesleept?! :frowning_with_open_mouth: ik ben daar sowieso wel vaak in shock geweest in het verkeer haha.

2 likes

Durf jij in de bergen te rijden?
Ik bedoel dan wel echt de alpen enzo. Ik durf dat eeeecht niet. Ik hoor mn moeder nog gillen terwijl ik als 4 jarige op de achterbank zat.

• Ja hoor
  • Hmm weet ik niet
  • Nee niks voor mij

0 stemmers

Ik heb 1 keer het gevoel gehad dat we echt bijna over de kop gingen gatverdamme zo eng die kleine hele smalle steile wegen.

1 like

Ik ga het deze week uitproberen op Mallorca, heb de video over de haarspeldbochten zo vaak bekeken op Youtube, echt triest haha

1 like

Oh heb je last van wagenziekte? Ik vind het zelf echt vreselijk om erdoor te rijden, het uitzicht is echt prachtig dat wel. Maar die vangrails die vaak ontbreken of half kapot zijn, of je ziet nog wrakstukken liggen in een ravijn. En dat geluid van een auto als die een hele steile berg op moet. Ik doe dan letterlijk mn ogen dicht. Afschuwelijk :pleading_face:

Mn ouders huwelijksreis was o.a. langs de dodenweg rijden ergens in oost europa in een bus. Nadat ze kinderen kregen zijn ze extreem braaf geworden.

1 like

Zou jij meedoen aan De Gevaarlijkste Wegen Van De Wereld (een programma op npo)

• Nee ik hoef nog niet dood
  • Ja leuk
  • Ik weet het niet/twijfel

0 stemmers

Het mooiste moment vond ik patty brard en die ronald groenendijk. “Als we nu naar beneden vallen, ja hier hebben we de laatste beelden nog” oid. Helemaal stuk hahaha :rofl:

1 like

Nog 1 vraag, heb jij wel eens op ECHT gevaarlijke wegen gereden, ook als bijrijder telt. Dus geen vangrails, je moet de hele tijd claxonneren om te weten of er niemand anders aankomt anders val je simpelweg van de berg af.

• Ja zovaak
  • Ik weet het niet
  • Een enkele keer
  • Nooit

0 stemmers

Het is echt verschrikkelijk ik snap niet waarom iemand dat wil. Ik droom er zelfs regelmatig over. Dat ik dan val ja.

2 likes

Tja soms kun je niet anders

4 likes