Omg Italianen ook zo vaak op de snelweg gezien dat ze half op de ene half op de andere rijbaan reden
Toen ik ging paragliden in Turkije vond ik de weg omhoog met zo’n half busje enger dan de weg naar beneden, door de lucht.
Verder heb ik een talent voor het uitzoeken van accommodaties waar de weg naartoe vaak eigenlijk geen weg is, of super steil naar boven met een afgrond.
Met alleen auto wel. Maar wr hadden de caravan er achter en toen heb ik m langs de kant gezet en tegen m’n man gezegd dat hij verder mocht
Ze komen tegenwoordig soms echt zo dom binnen. Eén controleur per deur en helemaal decked out met soort legerboots alsof ze een SWAT team zijn. Doe maar rustig hoor, jullie komen gewoon pasjes controleren.
Meezingen bij een musical?:
- Kan zolang je zachtjes meezingt
- Kan niet
- Kan. Je bent gewoon enthousiast
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Sowieso snap ik niet dat je Always love you meegaat blèren. Dat is echt een nummer waar 80% van de bevolking alleen vals kan uitkramen
Dus ik mag niet I dreamed a dream meezingen?
Ja in Duitsland inderdaad! Daar is het verschil in snelheid altijd zo groot (op de stukken waar je onbeperkt mag), dus daar vind ik dit wel een chille methode. Ik rijd daar meestal 160, dus dan zit je op de linkerbaan, maar er zijn genoeg mensen die daar 200+ rijden. Dus dan vind ik dat prettig werken. In Nederland is het nogal overbodig haha.
Ja mijn ouder woont in het buitenland in de bergen. Heel veel wielrenners maar op een een of andere manier anticipeert iedereen er goed op en zijn ze allemaal sociaal naar elkaar
Bepaalde stukken geen vangrail, het went
In duitsland wilde ik naar een mooi meer(eibsee) bij een berg. Maar (geen idee waarom) ik bad gewoon op google maps de berg aangeklikt en op navigeren gedrukt. Maps dacht dus dat ik ergens naar het topje an de berg wilde. Ik kwam al langs bordjes, maar moest volgens maps gewoon nog 30 min doorrijden naar Oostenrijk.
Daar aangekomen moest ik langs een skieresort en ineens kwam ik op een klein bospaadje dat echt heel steil omhoog ging ik durfde niet te stoppen maar het was zo eng. Na de 5e bocht was er een breder stukje en ben ik gestopt maar ik durfd gewoon niet meer hahah. Toen toch omgedraaid en dat stuk terug gereden en toen was er 30 min verderop bij die bordjes een mooie platten parkeerplaats
Ik vind ze echt veel fijner daar ook omdat ze denk ik ook wel weten dat ze extra kwetsbaar zijn. In Nederland vind ik ze heel vervelend
Google zegt 134,23
130 euro valt toch best mee voor zwart rijden? Volgens mij moeten ze vooral zichzelf op hun kop geven
Ja ongeveer 3 biertjes in Noorwegen is dat
Dit is echt een metafoor voor Nederland, zijn allemaal zo op de regeltjes gefocust en worden enorm chagrijnig als anderen dat dan niet doen ofzo, of het even tegenzit en we niet krijgen wat we willen.
Heb ook gemerkt dat toen ik in centraal/zuid Amerika was daar vaak als gekken gereden wordt (rijbewijs is ook heel makkelijk te krijgen), maar men niet woest op elkaar wordt, maar t een soort van fact of life lijkt te zijn.
Haha nou ik heb oprecht het gevoel dat dat een forumding is. Maar misschien het ik het mis. Die haat op wielrenners hier is wel heftig lol
Hahaha die haat zie ik in mijn persoonlijke kringen ook. Ik denk niet dat het een forum ding is.
Ja misschien omdat mijn vader een fanatieke wielrenner is/was dat ik het dan heel zielig voor hem vind als er op gehaat wordt hahaha en dat in mn omgeving mensen dat dan wellicht niet zeggen omdat ze dat al weten ofzo.
Idd. Kan me niet voorstellen dat mensen denken: “jippie daar komt een stelletje wielrenners”
De irritantste wielrenners zijn
- Een groeppie
- Iemand in z’n eentje
- Man
- Vrouw
- Allebei even kut
0 stemmers