Stel je persoonlijke vraag #42

Ja, ben er zelfs mee getrouwd en heb er een kind mee.

23 likes

Nee, maar ik zat wel een tijdje per ongeluk diep in de ‘scene’ van de rijkeluiskinderen die allemaal ‘particuliere’ opleidingen deden. Minstens even walgelijk.

5 likes

Kracht en wijsheid

33 likes

Ik had een keer gedate met een volendammer (whyyyy) en we hadden afgesproken in een speciaalbier café, maar hij was met de auto. Toen ik aan het begin van de date zei dat het niet zo handig was dat we dan hier heen waren gegaan zei hij: oh, maar 4/5 bier moet wel kunnen hoor.

:sob::sob::sob:

10 likes

Haha jeetje. En het was zijn idee om naar een speciaalbier cafe te gaan?

Haha wat een verhalen heb jij, heerlijk!!

Ik zat zelf ook bij een vereniging en heb toen wel wat afgedate ja. Was leuk hoor! Vind het nu wel leuk om ook hele andere types te daten, eigenlijk beter.

Ohh net goed want er is geen wereld waarin “frissie” een acceptabel woord is.

“Doe maar iets fris” trouwens ook niet zég gewoon wat je wilt!

19 likes

Hahaha mijn zwager is ook zo’n bierfanaat/korpsballerig of dat was iig ooit onderdeel van zijn identiteit. En nu krijgt hij dus elke kerst, verjaardag, Sinterklaas etc. wel iets bier -gerelateerds van mij en mijn moeder. Het is echt om te huilen eigenlijk haha. Vorige keer zag ik serieus bier douchegel voorbij komen tijdens het zoeken naar kerstcadeautjes hahaha. Nog net niet gekocht want het was echt te erg ook al ging ik er helemaal stuk om :joy:

Ginger ale!

• Ja lekker
  • Mwa
  • Nee niet lekker

0 stemmers

2 likes

Lekker! En ginger beer ook lekker

Ginger beer

• Lekker
  • Mwah
  • Vies

0 stemmers

Met dubbele gin

4 likes

Met dubbele wodka

5 likes

Nee, met (bourbon) whiskey!

Rij jij midden in de nacht te hard op de snelweg?
  • Ja
  • Nee
  • Ik heb geen rijbewijs en/of voertuig maar wil wel stemmen

0 stemmers

Hoeveel te hard rijdt je op de snelweg midden in de nacht?
  • Ik hou mij ook dan aan de snelheid
  • 5 km/pu
  • 10 km/pu
  • 15 km/pu
  • 20 km/pu
  • 25 km/pu
  • 30 km/pu
  • Harder dan 30 km/pu

0 stemmers

Heb jij een snelheidsboete dit jaar al gehad?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik rijd elke dag overdag snelweg & als ik dan keer 's avonds moet rijden, vind ik 130 ineens al zo hard voelen

4 likes

Ik weet niet of het aan ouder worden ligt, maar ik vind autorijden ook ineens een stuk gevaarlijker als iemand dan zo hard voorbij komt gereden. Had ik vroeger geen last van!

1 like

toen was 120 ook normaal natuurlijk en nu 100! dus voor je gevoel is het ook harder/gevaarlijker

4 likes

Dat had ik dus echt TOTAAL niet achter jou gezocht. Eerder zo’n bergbeklimmer, die met geblokte flanellen shirts door het leven gaat en zn eigen vuur maakt van zn eigen gehakte houtblokken. Im in shock haha.

4 likes

Echt?

@anon50301661 is toch ook gewoon vrij bekakt

2 likes

Ja echt, ik zie dat als zo’n natoermens haha. En anti kak.

1 like