Nah maar @anon50301661 zie ik nog met een speer door de wildernis rennen. Die verhalen doen me denken aan een vriend die uit buenos aires komt. Maar al jaren in europa woont/rondtrekt en zo’n wildernis boy is geworden. Into the wild vibes. Ik vind mn vaders familie echt kak af. Met hun paarden en omgeknoopte truitjes. Die laten vlees bezorgen, ze gaan zich toch niet vies maken, ben je maf! En al helemaal niet zelf bereiden. Maar zij zullen dan waarschijnlijk de oude generatie kak zijn.
Haha ja ok ok ik kijk waarschijnlijk teveel in dezelfde topics
Hoe vaak bekijk jij jezelf naakt in de spiegel?
- Meermaals per dag
- Een keer per dag
- Paar keer per week
- Een keer per week
- Paar keer per maand
- Paar keer per jaar
- Nooit, ik vermijd dat
0 stemmers
Hoef er gelukkig niet zelf naar te kijken, bij mn vriend heb ik zoiets van ja, nouja hier moet je het maar mee doen, letterlijk en figuurlijk. Als ik alles zou gaan checken dagelijks vind ik overal wel een mankement. Zo wil ik niet leven.
Eigenlijk alleen omdat ik 1x per dag wat op mijn rugacne moet smeren.
Hoe tevreden ben jij met je lichaam op een schaal van 1 tot 7? 7 is dus geweldig, helemaal tevreden. 0 = nergens tevreden over, ik koop liever een nieuw lichaam. DE POLL KOM NIET VERDER TOT 7 OPTIES!. dus ik kon geen 0 t/m 10 doen.
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
Ze heeft het al aangepast haha, ik dacht ook even van huh?
JAHA. Voordat ik weer gvd gezeik krijg ben echt mega boos nu!!! (Nee ben ik niet). Maar het is dus van 0 tot 7 heel random lol. Ik hou helemaal niet van mn lichaam maar ik ben er ook okay mee dat ik daar niet van houd. Dat zelfliefde geneuzel hoeft niet voor mij.
Ik vind mensen die te hard rijden zo sneu. Sorry hoor, maar je zit lekker chill en warm in je auto. Boeiend als je 5 minuten later ergens komt.
En dan heb je van die zielige mensen die dan zeggen DaT HEt kaN
Ja je kan ook gewoon normaal doen.
Ik denk nu aan die snelle auto’s die dan stoer kijken als ze voorbij rijden… Of nog irritanter gaan bumper kleven als ze voorbij willen
Ik vind ook dat we te veel miepen over ons lichaam en of het mooi is ja of nee. Je kunt het niet omruilen naar een ander variant. Zolang je lichaam een beetje normaal functioneert is het goed genoeg. Want er zijn genoeg mensen die dat geluk niet hebben.
Ik kan lopen, dansen, zwemmen, springen, fietsen, alles. Hoe ze eruit ziet is niet mijn zorg
Reis je wel eens zwart?
- Nooit!
- Heel soms
- Regelmatig
0 stemmers
Zit nu as we speak illegaal in de 1e klas omdat de NS een belachelijk kleine trein heeft ingezet dus is een soort van half zwart rijden?
En als er geen conducteur in de tram zit check ik 50% van de tijd niet in als ik eerlijk ben
Nou ik zeg nooit maar het is me eens gebeurd dat ik in de trein besefte dat ik niet had ingecheckt en DIE STRESS die ik de hele rit voelde (15 minuten) ik wist zeker dat mijn laatste uur had geslagen. Ik zou dit nooit met opzet doen daar heb ik de zenuwen niet voor
De Brabander in mijn leest dit als “wanne Wilma is dè hee”.
Ja maar vaak perongeluk. En dat vinden ze in mijn trein ook niet erg omdat ze zien dat ik vaak wel incheck.
Als ik 1 halte moet reizen vaak wel
Ik echt juist niet, als ik om één luttele halte toevallig net een boete krijg baal ik nog 100x zo hard, dan had ik beter kunnen lopen.
ik ben echt doodsbang voor die controleurs in burgeruniform
Haha gisteren toevallig voor het eerst in tijden, was m’n OV-kaart thuis vergeten dus had snel een kaartje gekocht naar Utrecht Centraal maar toen realiseerde ik me dat ik zonder OV-kaart geen OV-fiets kon huren en ik dus door moest naar Vaartsche Rijn maar toen heb ik geen nieuw kaartje gekocht voor dat stukje van 2 minuten. En als het echt heel druk is ga ik ook nog wel eens in de eerste klas zitten ja.