Om een van ons te bereiken als er iets is en om de tijd te zien, om 17.00 uur moet ze naar binnen komen.
Same. Als ik een foto van ons hele VWO (100 man ofzo?) zou zien, zou ik niet eens meer precies weten met wie wel en wie niet.
Ja hoefde je echt niet iemand leuk voor te vinden dus boeie! Aldus dat was de gedachte van mij en een vriendin. Heb wel eens 5+ gasten op zoān avondje uit getongd. Dat was dan wel op vakantie maar ja had er ook plezier in als ik me voorstel dat ik dat nu zou doen wtf. Ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen? Hi, mag ik je tong s.v.p.
Hoevaak ging jij in je tienerjaren gemiddeld/ ongeveer uit?
- Nooit
- Elke week
- Meerdere keren per week
- Maandelijks
- Eens in de zoveel maanden
0 stemmers
Op mn 18e en 19e bereikte ik echt een top dat ik 4 avonden per week uit ging. Echt hoe kon ik nog weer opstaan. Het lijkt me nu zo afgrijselijk, echt een straf.
Als je denkt aan het woord āuitgaanā waar denk je dan aan?
- Een avond/nacht in een club/kroeg
- Dat kan van alles zijn, bijv ook een avondje bowlen
- Anders
0 stemmers
Heerlijk man, tot 04.00 uur op stap daarna naar huis, douchen, eten en dan om 06.00 uur naar de Ap om te werken van 06.30-17.00 uur. Mooie tijden. Ik denk dat ik tegenwoordig de 04.00 uur niet eens meer haal.
- Ja ik zou wel wat keuzes willen veranderen
- Ja ik zou ƩƩn specifieke keuze wel willen veranderen
- Nee ik zou alles laten zoals het gegaan is
- Ik twijfel
0 stemmers
Ik zou met Kerst 2021 niet in een hotel in Antwerpen zijn gaan slapen, waardoor ik op de terugreis geen auto-ongeluk zou hebben gehad.
Holy shit ja. Dat kan ik me heel goed voorstellen
Naar aanleiding van een discussie in het ongemakkelijkemomententopic. In de woorden van @kali: Ben jij iemand die er actief voor zorgt dat je krijgt wat je wil?
Dan bedoel ik niet over de rug van iemand anders/whatever it takes maar in zān algemeenheid of je najaagt wat je wilt.
- Ja
- Nee
- Eerder ja dan nee
- Eerder nee dan ja
- Ik weet niet eens wat ik wil
0 stemmers
Toen ik nog op de middelbare school zat wel minder, denk 2-3x per maand. Maar zodra ik ging het huis uit ging en ging studeren bijna elke avond wel. Wel naar de kroeg (en was lid van studentenvereniging, dus ook veel naar de sociƫteit), echt uit uit om te dansen denk 1x per week, soms een weekje niet. Dat toch wel een paar jaar zo volgehouden (over die studie hebben we het verder niet )
Toen een aantal jaar rustiger, en toen verhuisde ik naar Berlijn en was ik de eerste 1,5-2 jaar lang elk weekend het hele weekend in de club te vinden. Daarna wel weer rustiger, en inmiddels echt bijna nooit meer⦠Soms mis ik het wel, maar als ik dan weer eens in een bevlieging een club induik weet ik ook meteen weer waarom ik het nog maar zelden doe, heb daar toch helemaal geen energie meer voor
Ik heb het nooit leuk gevonden omdat mijn knappe dunne vriendinnen allemaal aangesproken werden door jongens en ik er dan maar een beetje bij stond. Het zelfvertrouwen om er gewoon met mezelf een feestje van te maken kreeg ik pas toen ik boven de 20 was.
Hahaha ik kom uit een dorp in zeeland, wij hadden de boerenschuur
De hooizolder?
Ik ben nu al te lang, te diepzinnig over deze vraag aan het nadenken. Maar ergens is het best ābijzonderā. Een jaar geleden had ik sowieso geantwoord dat ik dingen had willen veranderen. Maar het afgelopen jaar zijn best wel veel dingen gebeurd die ik anders nooit had gehad als ik andere keuzes had gemaakt, hoe erg ik ook van die keuzes baalde. Maar echt zoān hele keten van events, en als ik ook maar het kleinste dingetje anders had gedaan, was alles anders. Dat vind ik altijd zoān raar besef.
En als ik alles meteen āgoedā had gedaan, was dat misschien ook wel een beetje saai geweest. Maar eigenlijk geloof ik ook niet zo in toeval en heb ik in dit geval waarschijnlijk gewoon geluk gehad (of niet, en heb ik over een paar jaar weer nadeel van mijn keuzes).
Nee dat was bijna twee uur fietsen. Ik geloof dat ze van de JAZ (soort katholieke plattelandsjongeren) daar wel eens heen gingen met de bus maar daar was ik geen lid van. Ik ging heel soms naar kiekieris en af en toe naar particuliere melkbus-schuurfeesten gewoon in de buurt
Ja, wat tevens voor ongemakkelijke momenten zorgt. JƔren geleden had een docent een paar studenten uitgenodigd voor een bepaalde opleiding. En ik was niet uitgenodigd maar ja, ik heb dan gewoon schijt. Dus ik naar die meeting, zit ik daar met 5 andere studenten die wel waren geselecteerd. En die docent zo: uhh Lul, heb ik jou ook een uitnodiging gestuurd? Ik: nee, maar ik doe wel mee! En zo geschiedde.
Rude
Nu ik toch aan het vertellen ben⦠ik moest dus ooit in een sollicitatie aangeven wat mijn bijnaam was en waarom ik die had. Ga dan maar uitleggen waarom mensen je āLulā noemen.
Vindt je dat je als ouder de post van je (minderjarig) kind mag openmaken?
- Ja, bij alle kinderen t/m 12 jaar
- Ja, bij alle kinderen t/m 14 jaar
- Ja bij alle kinderen t/m 16 jaar
- Ja, bij alle kinderen t/m 18 jaar
- Nee, ik vindt dit nooit kunnen
0 stemmers