Stel je persoonlijke vraag #42

Je schuift juist heel makkelijk ertussen bij een ronde tafel. Rechthoekig wil ik sowieso niet dus weetniet eens waarom ik dat ertussen heb gezet. Wil zelf wel 8 stoelen en ik krijg dan zo’n kasteel gevoel zo’n lange tafel met veel stoelen lol. Zelf twijfel ik tussen ovaal en rond.

@Mrs.Fraser waarom vind je het niet handig?

Ja ik heb nu weer zo’n fase waarin ik heel erg nadenk over “wat doen we hier nu helemaal en wat gek dat we al die dingen ontwikkeld hebben en waarom leven we eigenlijk op deze manier, we vinden allerlei dingen mega belangrijk maar eigenlijk zijn we een soort geëvolueerde dieren etc) dat je alles zo’n beetje bevreemdend aan het observeren bent (ben verder wel ok hoor;p).

4 likes

Oh ja maar ik bedoelde dit ook niet per se qua zingeving, maar meer dat wij bijvoorbeeld niet in staat zijn om meerdere dimensies dan 3 waar te nemen en als we dat bijvoorbeeld wel zouden kunnen en tijd misschien ook als ruimtelijke dimensie zouden kunnen zien, misschien zouden we dan wel begrijpen hoe alle universa in elkaar zitten en is het dan opeens heel logisch

en @anon50301661 daar ben ik het ook wel mee eens, maar van de meeste evolutionaire aanpassingen kan je wel zeggen dat de dieren vervolgens beter konden gedijen in hun leefomgeving. Maar van de mensheid vraag ik me af of er een stijgende lijn in zit en waar het allemaal op slaat wat we doen (nergens op is ook een antwoord haha)

@kali ja idd, had het misschien niet helemaal goed verwoord maar ben wel allang afgestudeerd hoor. En het is vooral heeeel veel wiskundige formules en theorieën leren en er was niet veel aandacht voor het echte begrip, vraag me ook oprecht af of mijn professoren dat begrip wel hadden. Annunaki ken ik niet, ga ik even opzoeken!

5 likes

Ik vind het van smal naar breed niet fijn, kan hierdoor niet fijn de tafel dekken bijvoorbeeld. Het is een 6 tot 8 persoonstafel en het gaat wel, maar niet heel comformtabel. Als je er met 8 mensen aan zit te eten, kan je niet heel fijn de schalen bv nog op tafel zetten. Dit ligt ook aan wat voor model ovaal je neemt natuurlijk en die van ons is op het breedste stuk al niet heel breed, maar ja het was maar een krijgertje, haha.

4 likes

Kan jij het &-teken zo schrijven?

• Ja natuurlijk
  • Als ik het kan natekenen
  • Nee het lijkt nergens op

0 stemmers

Sorry forummers, maar ik noem iedereen irl lieverd, lieve schat, schat, schattepatat, lekkerding en knapperd

Ik zie het maar zo: liever dat dan iemand standaard lelijkerd noemen

3 likes

Zo noem ik mn vrienden. “Ha lellikkerd”

7 likes

Hahaha zo noem ik honden altijd, maar moet me dan zo inhouden bij vreemden. Wil niet een ruzie beginnen om een hond

1 like

Voor de getrouwde forummers: had jouw huwelijk een thema?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben niet getrouwd, maar zou sowieso wel een thema nemen
  • Ik ben niet getrouwd en wil dit niet

0 stemmers

Voor de mensen die een partner hebben en dit “officieel” hebben gemaakt. Wat hebben jullie:

• Anders
  • Huwelijk/getrouwd
  • Samenlevingscontract
  • Geregistreerd partnerschap

0 stemmers

1 like

Deze tafel is volgens mij gewoon veel groter dan voor vier personen, daarom ‘past het er zo makkelijk tussen’.
Hoe meer mensen je wil hoe groter de tafel moet zijn, waardoor je veel ruimte in het midden hebt waar je niks mee kan. Bij een rechthoekige tafel kan je alle tafelruimte juist benutten voor zitplekken (als dat het doel is). Rond kan mooi zijn maar ook heel onpraktisch.

2 likes

Ja, als kind zelfs heel extreem. Ik had op een gegeven moment voortdurend blaasontstekingen (was denk ik 6 of 7) en kwam uiteindelijk bij een uroloog terecht voor onderzoek. Toen hebben ze mijn blaas volgepompt om te kijken hoeveel er in kon voor ik een plasaandrang kreeg: bleek dus veel te veel te zijn :sweat_smile: Er kon veel meer in dan zou moeten, omdat ik aandrang blijkbaar negeerde en een ‘luie blaas’ had. Toen moest ik om de zoveel tijd naar de wc gaan en dan heel goed uitplassen.

Merk dat ik het nu als volwassene ook weer doe, misschien door m’n adhd, maar moet er dus eigenlijk eens mee ophouden en gewoon gaan.

2 likes

Huh wie heeft gezegd dat ik een eettafel zocht voor 4 personen? Ik vroeg wat de voorkeur was voor het model, niet formaat. Natuurlijk is deze veel groter. Ik denk dat er wel 10 a 12 mensen kunnen aanschuiven. En de ruimte praktisch benutten qua ruimte is ook geen doel wtf lol.

Anoniem. Anders vind ik het ook zo oordelend overkomen wat natuurlijk niet nodig is.

Hoeveel mensen kunnen er zitten aan jouw eettafel?

• 2
  • 4
  • 6
  • 8
  • 10
  • 12
  • 12+

0 stemmers

ik zei als tiener altijd dat ik daaraan mee wilde doen met als product een muilkorf voor kinderen zodat ze niet kunnen schreeuwen. gat in de markt.

6 likes

Eigenlijk drie personen want één stoel is kapot dus die heb ik omgetoverd tot kledingstoel op m’n slaapkamer :woozy_face:

2 likes

Ik ben voor!

1 like

Ik wil de band met mijn kat niet verpesten en riskeren dat hij me een avond boos aan kijkt en niet meer op schoot komt :joy: dat is mijn voornaamste reden om het uit te stellen

Love it :joy:

Ik heb geen eettafel want dat past niet in mn huis :sob: als ik ooit verhuis wil ik het liefst een hele lange waar minimaal 8 mensen aan passen

1 like