Oh ja maar ik bedoelde dit ook niet per se qua zingeving, maar meer dat wij bijvoorbeeld niet in staat zijn om meerdere dimensies dan 3 waar te nemen en als we dat bijvoorbeeld wel zouden kunnen en tijd misschien ook als ruimtelijke dimensie zouden kunnen zien, misschien zouden we dan wel begrijpen hoe alle universa in elkaar zitten en is het dan opeens heel logisch
en @anon50301661 daar ben ik het ook wel mee eens, maar van de meeste evolutionaire aanpassingen kan je wel zeggen dat de dieren vervolgens beter konden gedijen in hun leefomgeving. Maar van de mensheid vraag ik me af of er een stijgende lijn in zit en waar het allemaal op slaat wat we doen (nergens op is ook een antwoord haha)
@kali ja idd, had het misschien niet helemaal goed verwoord maar ben wel allang afgestudeerd hoor. En het is vooral heeeel veel wiskundige formules en theorieën leren en er was niet veel aandacht voor het echte begrip, vraag me ook oprecht af of mijn professoren dat begrip wel hadden. Annunaki ken ik niet, ga ik even opzoeken!