Stel je persoonlijke vraag #42

Bij ons waren er ook een paar mensen (of nou ja, het waren alleen meisjes) die om religieuze redenen niet mee mochten met een schoolreis naar het buitenland van hun ouders. Drie moslima’s en één Jehova’s getuige waar ik het van weet in ieder geval.

Ik had eerst nooit meer aardappel, toen las ik nooit meer friet… Dat is wel heftig

12 likes

Ja een leven zonder gekookte aardappels is easy
Maar nooit meer pata.t of nooit meer chips is wel een ander verhaal hoor :sob:

8 likes

ik ben echt in shock dat mensen liever nooit meer rijst eten dan nooit meer brood??? wat is er mis met iedereen

9 likes

Brood is wel echt praktisch voor mij (en lekker ook natuurlijk) en ik hoop dat ik rijst kan vervangen met iets als couscous, bulgur quinoa. Is niet echt hetzelfde maar hopelijk ‘went’ het ooit :joy:

1 like

Ik zocht een foto van een snee brood om te illustreren hoe lekker dat af en toe is (al heb ik aardappelen gekozen) maar dit is echt uit de klauwen geescaleerd want ik vond deze foto

Een snee brood om een voet heen

Dus ik moet mijn keuze misschien heroverwegen

7 likes

Nooit meer p.atat vond ik nog wel prima maar door deze comment m’n stem aangepast. Vind nooit meer chips wel heftig.

4 likes

Ik eet letterlijk nooit rijst

Oja in sushi 3x per jaar ofzo. Maar ik eet wel elke dag brood

5 likes

Dacht ik eerst ook, maar chips kun je misschien nog vervangen door maischips of nootjes, of rijstsnacks

1 like

Not the same

Tellen we naan ook als brood?

1 like

Welke stand op je wasmachine gebruik je vaker?

• Schnell
  • Zunig

0 stemmers

Ja dat zou voor mij de doorslag geven om nooit meer rijst te eten ipv nooit meer brood! Zoveel rijst gerechten zijn ook oke met naan.

1 like

Sorry maar ik word loco van het woord wraps. Ik lees het ook als frepjes. Het zijn tortillas gevuld met tatta beleg dat dan weer wel.

7 likes

Als iemand tegen je zegt “zorg goed voor jezelf :relieved:” wat denk jij dan?

• Ja goeie tip dank
  • Komt het over alsof ik niet goed voor mezelf zorg?
  • KOMT HET OVER ALSOF IK NIET GOED VOOR MEZELF ZORG???
  • Zorg zelf goed voor jezelf
  • Gewoon niks

0 stemmers

1 like

Die structuur van rijst is zo naar. Krijg ik echt niet op.
En brood is gewoon hemels. Harde broodjes, stokbrood, croissants, kaasstengels, een goed Turks brood etc. Njam njam. Oh en de geurrrr :smiling_face_with_three_hearts:
Zulke lekkere dingen kan je niet van rijst maken

8 likes

ik was laatst in de handyman en die man praatte precies zoals het filmpje van lekker frep lekker tastic.
ging over een kenteken en hoe je dat het best kon vastmaken aan de motor: ja lekker gewoon twee schroefjes dr in ja gewoon zo hup hup zit het lekker vast ken het nooit meer los komen want het hoeft niet meer los te komen dus zet het gewoon vast zo lekker prt prt schroefjes dr door heen en vast zit het ja zou ik doen lekker snel hup schroefjes zit het zeker vast.

10 likes

Om te janken dit. Maak biria tacos voor die arme knul.

1 like

Ik heb hier echt nog nooit van gehoord, waar eet je dit vooral?

En @Eddie thanks! Ik ga dit eens proberen te maken.

2 likes