Stel je persoonlijke vraag #42

Heb je het nu over je eigen situatie of die van Sproetjes. De euro was er nog niet in 1994 haha.

Edit:
Ik heb te snel gelezen sorry. Kan me heel goed voorstellen dat uitsluiting pijn doet. Je mist toch het hele proces van er naar toe leven, er zijn en de herinneringen.
Vind dat jij niet mee kon net zo goed rot:(

1 like

Oh! Haha ik zag niet op welke reactie van mij je reageerde. (Ik mis toch vaak de citaten)

Ik mocht wel mee trouwens. Mijn ouders spaarden ervoor. Maar dat er veel niet mee konden deed mij wel wat.

1 like

Ik las het inderdaad, heb het aangepast!

Ja met Polen was super leuk! Maar vond wel spannend wij waren 14 en die Polen allemaal 16/17😂 en wij deden mavo en zij gymnasium ofzo en moesten goede cijfers hebben

Ik wilde hier toch nog even delen dat ik het inmiddels voor elkaar heb! :grimacing:

34 likes

Weet jij hoe je een (analoge) schuifmaat moet aflezen?

• Ja
  • Ik moet er altijd even over nadenken maar kom er uiteindelijk wel uit
  • Nee
  • Een wat?

0 stemmers

Wat goed, hoe heb je het aangepakt?

1 like

Bleh ik word nu ineens heel nerveus van het idee ‘verhuizen’.

Heb jij je wel eens angstig/nerveus gevoeld toen je ging verhuizen? (De vorige keren had ik er geen probleem mee and lets go with the flow! vibe) ik ben angstig ineens.

• Nee nooit last van gehad
  • Ja wel last van gehad
  • Een beetje
  • Ik weet het niet
  • N.v.t.

0 stemmers

1 like

Ik heb een mail gestuurd met mijn voorwaarden en het ‘dreigement’ dat wanneer daar niet mee zou worden ingestemd, ik ga kijken of dat bij een andere werkgever wel mogelijk is. Met een deadline erbij. Vandaag (2 dagen na mijn mail al) had ik een gesprek en bleek al redelijk snel dat ik in elk geval een stapje omhoog ga qua salaris :smile:

5 likes

Wat is je favoriet van deze producten?

• Rijst
  • Pasta
  • Aardappelen
  • Brood

0 stemmers

En als je één product nooit meer mogen eten, wat zou je dan kiezen?

• Rijst
  • Pasta
  • Aardappelen
  • Brood

0 stemmers

Aardappelen is dus ook p@tat, aardappelpuree etc. Ik zag dit laatst op Twitter en ik was helemaal in shock van de keuzes van mensen.

1 like

Hoe is dit eigenlijk beter? Lekker met de armen naar Amersfoort ipv Parijs. Ik snap dat het beter is dan niks, maar dit is voor een leerling toch een domper?
Jouw situatie vind ik ook rot. Zo’n reis hoort toch bij de middelbare school-periode waar je lol hebt

2 likes

Bij ons waren er ook een paar mensen (of nou ja, het waren alleen meisjes) die om religieuze redenen niet mee mochten met een schoolreis naar het buitenland van hun ouders. Drie moslima’s en één Jehova’s getuige waar ik het van weet in ieder geval.

Ik had eerst nooit meer aardappel, toen las ik nooit meer friet
 Dat is wel heftig

12 likes

Ja een leven zonder gekookte aardappels is easy
Maar nooit meer pata.t of nooit meer chips is wel een ander verhaal hoor :sob:

8 likes

ik ben echt in shock dat mensen liever nooit meer rijst eten dan nooit meer brood??? wat is er mis met iedereen

9 likes

Brood is wel echt praktisch voor mij (en lekker ook natuurlijk) en ik hoop dat ik rijst kan vervangen met iets als couscous, bulgur quinoa. Is niet echt hetzelfde maar hopelijk ‘went’ het ooit :joy:

1 like

Ik zocht een foto van een snee brood om te illustreren hoe lekker dat af en toe is (al heb ik aardappelen gekozen) maar dit is echt uit de klauwen geescaleerd want ik vond deze foto

Een snee brood om een voet heen

Dus ik moet mijn keuze misschien heroverwegen

7 likes

Nooit meer p.atat vond ik nog wel prima maar door deze comment m’n stem aangepast. Vind nooit meer chips wel heftig.

4 likes

Ik eet letterlijk nooit rijst

Oja in sushi 3x per jaar ofzo. Maar ik eet wel elke dag brood

5 likes

Dacht ik eerst ook, maar chips kun je misschien nog vervangen door maischips of nootjes, of rijstsnacks

1 like