Stel je persoonlijke vraag #42

Ik eet letterlijk nooit rijst

Oja in sushi 3x per jaar ofzo. Maar ik eet wel elke dag brood

5 likes

Dacht ik eerst ook, maar chips kun je misschien nog vervangen door maischips of nootjes, of rijstsnacks

1 like

Not the same

Tellen we naan ook als brood?

1 like

Welke stand op je wasmachine gebruik je vaker?

• Schnell
  • Zunig

0 stemmers

Ja dat zou voor mij de doorslag geven om nooit meer rijst te eten ipv nooit meer brood! Zoveel rijst gerechten zijn ook oke met naan.

1 like

Sorry maar ik word loco van het woord wraps. Ik lees het ook als frepjes. Het zijn tortillas gevuld met tatta beleg dat dan weer wel.

7 likes

Als iemand tegen je zegt “zorg goed voor jezelf :relieved:” wat denk jij dan?

• Ja goeie tip dank
  • Komt het over alsof ik niet goed voor mezelf zorg?
  • KOMT HET OVER ALSOF IK NIET GOED VOOR MEZELF ZORG???
  • Zorg zelf goed voor jezelf
  • Gewoon niks

0 stemmers

1 like

Die structuur van rijst is zo naar. Krijg ik echt niet op.
En brood is gewoon hemels. Harde broodjes, stokbrood, croissants, kaasstengels, een goed Turks brood etc. Njam njam. Oh en de geurrrr :smiling_face_with_three_hearts:
Zulke lekkere dingen kan je niet van rijst maken

8 likes

ik was laatst in de handyman en die man praatte precies zoals het filmpje van lekker frep lekker tastic.
ging over een kenteken en hoe je dat het best kon vastmaken aan de motor: ja lekker gewoon twee schroefjes dr in ja gewoon zo hup hup zit het lekker vast ken het nooit meer los komen want het hoeft niet meer los te komen dus zet het gewoon vast zo lekker prt prt schroefjes dr door heen en vast zit het ja zou ik doen lekker snel hup schroefjes zit het zeker vast.

10 likes

Om te janken dit. Maak biria tacos voor die arme knul.

1 like

Ik heb hier echt nog nooit van gehoord, waar eet je dit vooral?

En @Eddie thanks! Ik ga dit eens proberen te maken.

2 likes

De ene maand niks, de andere maand 100, de andere maand 400. Maar meestal haal ik er vanaf ipv dat ik er geld bij doe :partying_face:

21 likes

Ja dacht je na die schoolreisjes en het benoemen van gymnasiums dat er geen saaier onderwerp zou kunnen zijn? Toch wel he :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

25 likes

Sorry nog even over die schoolreisjes, ik heb ook zuuulke warme herinneringen aan mijn rome reis :smiling_face_with_three_hearts: lekker weer, we hadden een vol programma maar werden ‘s avonds helemaal vrijgelaten dus het was elke avond feest, in de restaurantjes waar we gingen eten lekker pizza en pasta eten en mochten we 1 wijntje drinken van de docenten, lekker overdag in het park liggen en wijn uit een 5L pak drinken omdat we natuurlijk toch gewoon aan alcohol konden komen…

Ik ben denk ik echt een week depressief geweest toen ik weer thuis kwam in regenachtig NL, heb nog de hele week in m’n I <3 ROMA trui geslapen :smiling_face_with_tear:

8 likes

Team Jamai huphup!

14 likes

Ben een beetje verbaasd dat daar een crush op was?! Ik vond Jamai een beetje een “kneus” volgens mij :neutral_face: Oke ik zat nog op de basisschool maar had wel een crush op Jim met zn lelijke nasale kraakstem. Maar niemand had een crush op Jamai.

Excuus als dit al gevraagd is. Ik heb ook geen flauw idee hoe ze nu klinken. Wie vind je een betere zanger?

• Jim
  • Jamai
  • Ik heb geen flauw idee

0 stemmers

Ik ging een keer naar een musical “jesus Christ superstar” jamai was understudy.
Vriendin en ik hoopten dat we niet Jamai voorgeschoteld kregen die avond. Wel dus…
maar echt hij was zo goed!! Kijk echt anders naar hem sindsdien.

8 likes

Las jij vroeger de Hoe Overleef Ik boeken?

• Jazeker (bijna) allemaal gelezen
  • Een enkele
  • Nee was voor mijn tijd
  • Nee was na mijn tijd
  • Gewoon nee

0 stemmers

Samenvatting

Ga jij het nieuwe boek, geschreven voor volwassenen/millennials lezen?

• Ja, wel van plan!
  • Nee alsjeblieft zeg
  • Misschien

0 stemmers