Stel je persoonlijke vraag #42

Ja, is nu m’n man :smile:

3 likes

28 :sweat_smile:

Nee ik ben de persoon aan wie je dan heel duidelijk ziet dat er iets is, maar aan wie je niet moet vragen wat er dan is want ik probeer mezelf groot te houden en als je door blijft vragen ga ik of schreeuwen of janken

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

30 likes

Hahahaha throwback naar toen ik in de brugklas een werkstuk moest maken over het beflapje :smiling_face_with_tear:

6 likes

pardon

3 likes

Had je een goed cijfer?

7 likes

Haha bij ons op school hadden we in de eerste geen biologie maar ‘verzorging’, ging echt alleen maar over seks en persoonlijke hygiene enzo, eigenlijk best nuttig nu ik erover nadenk? Maar toen moest ik dus verplicht iets over het beflapje schrijven hahaha

Het werd ook gegeven door 1 vd tweeling van die ‘email to berlin’ songfestival inzending haha, dus dat was sws al leuk

16 likes

O ja dat klinkt nog wel nuttig inderdaad. Wij hadden ook verzorging maar het enige dat ik me kan herinneren is dat we appelflappen gingen maken, niks over beflappen

6 likes

Same. Of even een snelle " Hey jongens er is iemand overleden en ik heb mn nek gebroken haha zo klunsig anyhow hoe gaat het met jullie."

4 likes

Heb je wel eens seks gehad met een zachte tampon tijdens de menstruatie? Bijvoorbeeld met een Beppy.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Dan weet ik gelijk welke topics jij niet leest.

8 likes

Dit was best een nuttig vak ja. Hadden wij ook. Leerde je ook macaroni maken (en dus ook: wat is gehakt ruller? En een ui snipperen?). Best wel handige vaardigheden die niet iedereen van huis uit mee krijgt :sweat_smile:

En idd seksuele voorlichting, drugs, alcohol, dat soort dingen. Maar volgens mij ook “bankzaken”?

2 likes

Omdat jij in Rotterdam woont moet ik er ineens aan denken dat als ik daar was als kind ik altijd naar zo’n lunchroom in Rotterdam Alexandrium wilde. Ik weet niet of het nog bestaat. Volgens mij was het heel skeer haha. Er zat iets van groen tapijt binnen en heel veel glas. Ik ga ff googlen want deze beschrijving is waarschijnlijk te vaag.

5 likes

Haha ja ik weet welke je bedoelt. Er zit op die plek nu een Starbucks vlg mij

4 likes

Deze beschrijving is zeker niet te vaag! Mr Cocker was echt een begrip in de Oosterhof haha.

Zo camp dat je dan zogenaamd ‘buiten zat’ in die glazen cabine met dat groene neptapijt en terrasstoelen haha.

Zie bijna m’n tante nog zitten.
afbeelding

47 likes

Mijn ouders keken überhaupt nooit naar mijn rekening ook niet toen ik nog onder de 18 was maar mijn broertje is wel toezicht voor aangevraagd omdat hij niet zo verantwoordelijk met zijn geld om ging. Ook weer niet zo onverantwoordelijk dat ik de inbreuk gerechtvaardigd vond maar hij was sowieso altijd meer het probleemkind en ik niet. Dus ik heb ook heel vaak tegen dingen gezegd dit gaan we niet doen omdat ik zag hoe dat dan bij mijn jongere broertje ging en ik echt geen zin had in die controledrang van mijn vader. Ik heb ook wachtwoorden veranderd van school en zo omdat mijn vader er anders steeds naar ging kijken terwijl ik alleen onvoldoendes haalde voor wiskunde en dat 90% van de tijd alweer recht had getrokken bij het einde van het jaar.

2 likes

Omg! Echt nostalgie. Een vriendinnetje en ik gingen dan naar haar tante en altijd vroegen we haar weer om specifiek daar naartoe te gaan :joy:. Geen idee ook of het eten lekker was. Wij vonden het gewoon helemaal geweldig. Whaha ze hebben zelf parasols hangen?!

3 likes

Ik weet wat jij bedoelt volgens mij en het was heeel vreselijk!

5 likes

Ja zie de foto van @Bunnyslippers :joy:

2 likes

Enne nope geen haute cuisine

2 likes