Stel je persoonlijke vraag #42

Hardlopers zijn stom, maar wielrenners zijn stommer

5 likes

Heb zon grafhekel aan rennen. Snap niet dat je dat voor je lol doet.

26 likes

Ik ook niet. Ik kan fietsen nog wel rustgevend vinden. Met hardlopen ben ik echt elke stap aan het overwegen en hoe afgrijselijk het is. Het einde is nooit in zicht. Met elke stap die je zet sterf je nog meer van binnen en met blaren. Nee geen hardloper hier, heb ook slechte voeten. Bleh

7 likes

Klopt, ik heb hier inderdaad papieren voor gekregen van een rechtbank.

Mijn kind heeft 2 peetouders uit 2 verschillende families en mijn man en ik wilden voorkomen dat er bij overlijden geruzie komt tussen die families. Vandaar dat we het officieel vast hebben laten leggen.

3 likes

Dat en ik sla mezelf steeds een blauw oog met mn tetten.

2 likes

Ja… ik hield het nog even geheim maar eh…

ik vind het heerlijk om in kinder polls te trollen.

13 likes

Lekker, zonnetje op je bolletje, podcassie aan, muziekkie op en door het park hardlopen.
Fietsen is kut. Met al die anderen in het verkeer die idioot doen

4 likes

Nein

8 likes

Maar echt, ben nog nooit door een hardloper omver gerend, wel door een wielrenner omver gereden. Assholes (jaja, #notallwielrenners)

4 likes

En deze vraag nog een keer:
Heb jij al een vliegvakantie geboekt?

• Ja
  • Misschien nog
  • Nee
  • Ik ben dit jaar al 1 keer op vliegvakantie geweest
  • Ik ben dit jaar al meerdere keren op vliegvakantie geweest

0 stemmers

2 likes

Ik vind fietsen leuk (niet wielrennen) en hardlopen :scream:

3 likes

Wel vliegen, maar niet voor vakantie

1 like

Ja en dat is onhandig. Want als beide ouders overlijden en er is officieel niks vastgelegd, dan moet de raad voor de kinderbescherming onderzoek doen naar wie het beste de voogdij kan krijgen (ik werk als onderzoeker bij de kinderbescherming en heb dit ook weleens aan de orde gehad).
Je kan als ouder dat altijd zelf beter inschatten dan een instantie die daar 23 uur voor heeft om het te bepalen.
Dus please leg het vast (scheelt ons ook weer werk)

16 likes

op welke eilanden ben jij geweest

• Madagascar
  • Isle of Man
  • Paaseiland
  • Madeira
  • Socotra
  • Fiji
  • Helgoland
  • Vestmanna
  • Schiermonnikoog
  • Hvar
  • Taiwan
  • Sulawesi
  • Groenland
  • Falkland
  • Sri Lanka
  • Cebu
  • Oahu
  • Tasmanie
  • geen van deze

0 stemmers

Nee, maar ga zeker nog boeken (deze of volgende week, voor een vakantie volgende maand)

2 likes

Ja, ik heb officieel vastgelegd dat mn ouders mijn dochter krijgen als wij overlijden, maar we gaan binnenkort via testament vast laten leggen waar ze heen moet als mijn ouders het niet meer zouden kunnen.

3 likes

Omg mag hopen van wel toch??? straks zit ik opeens met een kind opgescheept omdat vrienden er net zo in stonden als jij :joy:

12 likes

Ik heb nog geen kinderen maar zou die binnen nu en 5 jaar wel willen en vind het ook super belangrijk om het dan vast te leggen waar het kind naartoe zou moeten indien overlijden, maar ik zou het echt niet weten. Ik vind onze siblings gewoon niet geschikt? Door de wijze waarop ze in het leven staan/hoe ze met anderen omgaan, maar ook door bv partnerkeuze waarbij ik absoluut niet wil dat mijn kind door degene wordt opgevoed. Onze ouders zou ik geen probleem mee hebben maar vind dat je dat gewoon niet meer kan vragen na een bepaalde leeftijd, omdat (jonge) kinderen gewoon echt zwaar zijn als je ouder bent.

2 likes

Oh dit is zo’n verspilling van geld :sob: want 1) dat gebeurt in Nederland nauwelijks, een zinloze behandeling op de IC wordt echt op tijd stopgezet en 2) artsen zal het een worst wezen dat dit via een notaris is gegaan. Bespreek het een keer met je omgeving/de mensen die die beslissing gaan maken en eventueel de huisarts.

7 likes

Ik ben twee keer in mijn jeugd op Elba geweest en nu ik er overna denk lijkt het best wel fijn om er nog een keer een chill vakantie te houden.
Verder weet ik nog dat ze daar een heel lekker eigen parfum hadden haha

2 likes