Stel je persoonlijke vraag #42

Brrr die grote emmers huzarensalade…
Maak het graag maar zelfgemaakte huzarensalade is iets compleet anders.
Daar kun je op kauwen, dat is echt eten.

4 likes

Ik ben katholiek opgevoed. Heb wel een voogd, wat mn oom en tante zijn, maar geen peet oom en tante want mn ouders vonden dat onzin. Vond het bij sommige vriendinnetjes vroeger ook maar vreemd. Zo had 1 vriendin met een gezin bestaande uit drie kinderen allemaal een andere peetoom en tante en werd er altijd ruzie gemaakt om welke peetoom en tante leuker waren. 1 vond haar peettante heel stom etc. @vitaminwater dat was dus echt ongemakkelijk ja vond ik zelfs als buitenstaander. Ik zou zelf nooit die titel willen krijgen. Vind het ook grote onzin.

1 like

Zou iedereen volgens jullie kiesrecht mogen hebben?
Ongeacht iemands mening. Ik doel echt op mentale gesteldheid, mensen die een misdaad gepleegd hebben. Etc etc

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik wil terug naar het systeem dat we een persoon voor 10 jaar weg kunnen verbannen. Ik heb al een aantal personen op mijn lijstje daarvoor.

1 like

Op werk is het ene eten wel acceptabel en het ander niet.

Thuis eet ik het beide niet.

2 likes

Bannen nog wel :sweat_smile:

1 like

Als dat allemaal zo makkelijk kon waren jullie hier al lang spoorloos verdwenen! Dus dat zal in het echte leven nog wat lastiger zijn.

2 likes

Op zich vind ik dat iedereen die nu nog op fvd stemt wel het kiesrecht ontnomen mag worden maar ja dat is nou eenmaal niet hoe een democratie werkt dus ja, iedereen mag kiesrecht hebben

15 likes

Ik vind Thierry Baudet 10 jaar lang op st Elba zetten geen slecht idee

5 likes

Elba, zonder Sint
Of Sint Helena, waar hij stierf

:nerd_face:

13 likes

En ik googlede nog of het wel of niet klopte wat ik schreef. Thanks Google :unamused:

@Era maar jullie zijn beter in met tirannen omgaan dan wij

Omg Elba. Daar ben ik geweest. Was heel enthousiast en vervolgens was er alleen maar een kiezelstrand :joy: wel een mooie blauwe zee. Daarna weer op de handdoek tussen keiharde kiezels liggen.

4 likes

Ben jij wel eens op Elba geweest?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

En Capri?

• Ja
  • Nee maar wil ik nog wel
  • Nee maar ook geen behoefte aan

0 stemmers

Een voogd aanwijzen moet toch altijd officieel worden vastgelegd? Mn ouders zeiden altijd, stel wij overlijden dan is er geen discussie over waar jullie naartoe gaan want dat is dan allemaal al vastgelegd. En die mijn voogd waren, mijn oom en tante, mijn ouders waren dan weer voogd over hun 2 kinderen.

1 like

stommere hobby

• hardlopen
  • fietsen

0 stemmers

sorry ik vind hardlopers een beetje eng

3 likes

Haha hoe bedoel je eng?

Eigenlijk moet ik nu op hardlopen stemmen, want het heeft me geblesseerd gemaakt atm :sob: naar ik vind het normaal heel leuk!

4 likes

Ja maar dan mag het niet een voogd heten. Dat moet je wel vastleggen. Peettante enzo staat vooral bekend om extra gepamperd te worden met cadeaus. Snap wel wat je bedoelt maar het lijkt mij als ik een moeder zou zijn wel geruststellend om te hebben vastgelegd in het geval dat.

1 like

Hardlopers zijn stom, maar wielrenners zijn stommer

5 likes

Heb zon grafhekel aan rennen. Snap niet dat je dat voor je lol doet.

26 likes

Ik ook niet. Ik kan fietsen nog wel rustgevend vinden. Met hardlopen ben ik echt elke stap aan het overwegen en hoe afgrijselijk het is. Het einde is nooit in zicht. Met elke stap die je zet sterf je nog meer van binnen en met blaren. Nee geen hardloper hier, heb ook slechte voeten. Bleh

7 likes