Stel je persoonlijke vraag #42

Ik heb ‘kan nooit’ gestemd want ik vind iedere hond stinken. Ja ook de hond waarvan de eigenaar zegt dat zijn/haar hond niet stinkt.
Ik zou dus nooit een hond in mn bed willen hebben omdat ik het te goor vind.

15 likes

Haha ja dit is dus mijn grootste nachtmerrie :rofl:, dat je dan de hele dag naar hond ruikt (tenzij je elke ochtend doucht en je haren wast enzo). En al die haren. En die lucht en in mijn hoofd kwijl en alles. Nop.

Maar, lekker zelf weten haha. Zolang ik het maar niet hoef te doen

1 like

Nmsmvpe

Nooit in mijn bed. Goor. Maar doe vooral in je eigen bed. Jouw bed, jouw probleem.

3 likes

En een kat bij je in/op bed?

  • Prima
  • Liever niet, maar accepteer het
  • Nee, is vies

0 stemmers

Als je gaat bedenken waar zo’n hond allemaal aan likt of in loopt en dat dan in je bed :nauseated_face: Ik vind dat bij katten net zo goor ook

7 likes

Ik vind een buitenkat net zo goor, maar een binnenkat enigszins acceptabel mss, niet viezer dan een kind. Al doe ik het zelf niet.

5 likes

Ik vind huisdieren in bed zo ontzettend vies. Ik heb wel mijn schoonfamilie beledigd door het uiten van deze mening.

9 likes

Dit vond ik altijd zooo leuk :smiling_face_with_three_hearts: vooral bij een binnenkat waar je veel van houd dan krijg je wel die neiging. Alleen gaan ze dan ook echt over je gezicht lopen 's ochtends. En heel veel mauwen. Maar ik vind een binnenkat dan weer niet te vergelijken met een enorme hond.

Ik vind het dier opzich niet vies. Wel als ze verharen. Mijn katten hadden geen haar en onze hond word geschoren dus die laat ook geen haar achter in bed

pff ja ik vind honden zooo lief en gezellig maar ze stinken idd allemaal toch wel en mijn ervaring is dat ieder huis met hond wel zo muffig stinkt. sorry not sorry. hoe klein of groot de hond ook is

13 likes

Want? Krijg je dan een schok van je gevaccineerde chip?

2 likes

Ik had dit gelezen als algemene je en prima als anderen het doen, maar absoluut niet in mijn bed.

6 likes

Ik heb t wel eens met mijn moeders hondje geprobeerd want leek me gezellie, maar dat werd hem echt niet. Ze hield me wakker met haar gesnurk en geruft. Dus ook nooit meer gedaan. En beter ook, want het is ook hartstikke smerig,

1 like

Complete anarchie :ok_hand:t3: Of nog beter nog een pandemie die de hele mensheid uitroeit, kan de planeet weer gezond worden en zonder ons verder.

@Jumpsuit ik heb een 120 bed en sliep daar heerlijk in met mijn ex. Maar heb er ook wel eens met een vriendin in gelegen waar ik verder gewoon ook heel close mee ben, maar dat is toch minder chill. Du smet partner ja, maar verder niet. In een groter bed geen probleem.

@Pininhetweb klopt ook weer, maar at least they tried, kun je van de meeste miljardairs niet zeggen

2 likes

Ik ben hypocriet want ik slaap wel met m’n kat in bed maar ik vind vrijwel alle honden stinken. Moet ik wel zeggen dat Dolly vrijwel niet buiten komt (alleen balkon met goed weer) en honden ook veel en vaak buiten zijn en ik dat schmutzig vind in bed.

3 likes

Mijn kat slaapt al een tijd niet meer bij me in bed maar ik vond dat niet viezer dan dat ze op mijn bank of schoot lagen?

En daarmee bedoel ik een huisdier hebben is altijd wel viezig. Ze parkeren hun anus en poten op alles. Je leeft eigenlijk in een grote dierenwc and I accept it

27 likes

Al lig ik niet met m’n gezicht op de bank, maar verder valide punt hoor.

Sowieso mensen die schoenen in huis dragen hebben overigens niks te zeggen.

12 likes

Mijn hond sliep vroeger ook altijd bij mij in bed. Hij kwam dan altijd sochtends nadat mijn ouders opgestaan waren om bij mij nog even uit te slapen. Ik vond het heel lief altijd, maar toen die hond zo oud was dat hij praktisch aan het ontbinden was werd het wel wat meer een ding zeg maar :joy:

3 likes

Ik heb geen huisdier en draag geen schoenen in huis :sparkles::nail_care:

11 likes

Trek je ook meteen je kleding uit als je thuiskomt? Want dat vind ik dus goor. Als ik in het OV enzo heb gezeten.

6 likes