Stel je persoonlijke vraag #42

Draag jij schoenen in huis? [poll type=regular results=always public=true chartType=bar]

  • Ja
  • Nee
  • Ik wil stemmen
    [/poll]

Godverdomme opnieuw

Draag jij schoenen in huis?

  • Ja
  • Nee
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

2 likes

Meit, ik ga nog net niet liggen in een Dettolbadje als ik thuis kom. Sowieso eerst schoenen uit, handen wassen, telefoon schoonmaken en omkleden. Verder ben ik best normaal.

17 likes

waarom doe je hier die optie ‘ik wil stemmen’ bij? Is toch gewoon ja of nee? als je wil stemmen moet je ook gewoon durven toegeven dat je schoenen draagt in huis

5 likes

Hoe vaak dweil jij?

  • Elke dag
  • Meerdere keren per week
  • 1 x per week
  • 1 x per twee weksn
  • Maandelijks
  • Minder vaak

0 stemmers

Ik doe zoveel dutjes op de bank als ik de kans krijg haha.

Doe jij vaak dutjes
  • Nooit
  • 1x per week
  • Meermaals per week
  • 1x per maand
  • Minder dan 1x per maand

0 stemmers

Dat doe ik dan
  • In bed
  • Op de bank
  • Op een stoel
  • Ergens anders
  • Ik doe nooit dutjes zei ik toch

0 stemmers

Ik ben tevreden met mijn dutjes frequentie
  • Nee, mag vaker
  • Nee, mag minder vaak
  • Ja, precies goed
  • Ik-doe-geen-dutjes!!!

0 stemmers

3 likes

Hahaha ja same. Behalve mijn telefoon, die vergeet ik. Ik heb zo’n hele vaste routine :smiling_face_with_tear: Ook altijd extreem droge klauwen omdat ik zo vaak was.

1 like

Waarmee maken jullie je telefoon dan schoon? Ook @Bunnyslippers . Ik pak vaak zon dettol doekje die je kan weggooien, maar misschien hebben jullie tips?

1 like

Microvezel doekje en vaak daarna nog met vochtig doekje met Dettol. Eens in de zoveel tijd haal ik m’n hoesje eraf en was die af met Dreft.

1 like

Bied jij onderhoudsmonteurs, bouwlieden en andersoortig werklui een drankje aan?

  • Ja duhh
  • Soms, als ik het niet vergeet
  • Drankje? Ik bied ze alles aan wat ik zelf drink en eet dus bijv ook lunch
  • Nee maar vanaf nu wel want ik ben heus een goed mens
  • Nee dat regelen ze zelf maar

0 stemmers

stukje over verwijzing naar persoon op Instagram verwijderd

Ik ga zelf echt slecht op werklui in huis en doe het niet altijd van harte. Maar lijkt me zo kut als je geen vaste werkplek hebt en daarom de hele dag je eigen koffie mee moet slepen.

Maar niet grondig, alleen wat Dobby doet (de robo stofzuiger/dweiler)

2 likes

Zij heeft autisme en bepaalde sociale dingen zijn voor haar niet vanzelfsprekend. Beetje snel gereageerd misschien?

4 likes

Ik bied het wel vaak aan, maar ze nemen het zelden aan. Met als toppunt de monteurs van de zonnepanelen die hun zelf meegebrachte brood liever op het dak opaten dan even warm binnen te zitten. Misschien zie ik eruit alsof ik hele vieze koffie zet ofzo.

6 likes

Heb net een edit toegevoegd! Misschien alsnog te veroordelend hoor, wel goed punt van je.

2 likes

Ja natuurlijk hoor je het aan te bieden. Maar ik denk voor die monteurs etc. Die hebben daar helemaal geen zin in en geen tijd want ze moeten door. Het is dus meer uit beleefdheid. Mijn moeder kookte hele pannen met 1 of andere verbouwing altijd. Maar als een monteur voor een halfuur langskomt bijv?

1 like

Anders verwijder ik de poll wel. Ik was inderdaad te snel en realiseerde me niet meteen dat dit mogelijk typisch iets is dat voor niet-autistische mensen vanzelfsprekend is en voor veel autistische mensen niet. De uitslag van de poll zegt dan ook niet veel.

Edit: ik verwijder de poll niet maar wel de aanleiding hoe ik bij die poll kwam.

Als iemand langer dan een uur komt haal ik ook altijd allemaal koeken in huis die ik zelf normaal nooit eet.

Meestal moet ik ze dan allemaal ook zelf opeten haha, ze nemen het bijna nooit aan.

5 likes

Is dat het merk of heb je je stofzuiger serieus naar een tot slaaf gemaakte Elf van Harry Potter vernoemd :sweat_smile:

2 likes

Tot nu toe nooit van toepassing geweest, niemand langer dan half uirtje hier geweest nog.

2 likes

Haha ja maar als ze bijvoorbeeld tijdens een verbouwing de hele dag blijven. Ik weet niet wat de regel is tegenwoordig. Mijn moeder heeft ze gewoon wekenlang eten gegeven want ze moesten de hele dag blijven tot aan 's avonds laat. Dus ze hoefden niks zelf mee te nemen. Gewoon niks. Je hebt zelf toch die mensen ingehuurd?

Nee, maar ik regel dat soort dingen niet. Dat doet partner. Ik ben niet in huis als er een onderhoudsmonteur voor cv-ketel komt. Tot zover mijn sociale skills.

6 likes