Dat is echt zoiets wat óf op is en ik maandenlang vergeet opnieuw te kopen óf ik heb het eindelijk gekocht en het was in de aanbieding dus ik zit met 3x6 rollen die ik nergens kwijt kan.
Als je dat niet of bijna niet in huis hebt, gebruik je dan wc papier?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb dit wel eens gezien bij kennissen en dat is zo onhandig want wc papier lost op.
Alleen in de zeldzame gevallen dat ik het niet in huis heb
Wat vind je er misogyn aan?
Ik zou enorm kwaad worden als mijn broer in zo’n situatie zijn auto aan mijn ouders zou verkopen. Doe normaal. Onze ouders hebben jarenlang zoveel voor ons gedaan, dan kan je best die auto missen. Zeker als je het geld niet nodig hebt.
Dan moet de EO echt langskomen voor Het Familiediner om het ooit nog goed te krijgen, want ik zou het niet pikken.
Emkfit! Zij is echt fantastisch kan het iedereen aanraden, en heel laagdrempelig en grappig.
Doe je dat dan ook bij olie uit een pan opvegen? Ik gebruik vooral daarvoor keukenpapier eigenlijk.
Ik was toch wel erg blij toen ik vanochtend een ei kapot liet vallen op de keukenvloer dat ik keukenpapier had. Moet er niet aan denken dat ik dat alleen met een doekje op moet ruimen haha
Dat vind ik ook, maar dat neemt niet weg dat je wel iets terug kunt doen als het binnen je macht ligt. Ik vind het een ander verhaal als de ouders daarmee gaan ‘chanteren’.
‘Kijk eens hoeveel ik voor jou gedaan heb, dan mag ik die auto toch zeker wel gratis hebben?’ Dan zou je van mij de rest van je leven op een eenwieler mogen fietsen.
Nee sorry, maar dit gaat er bij mij echt niet in. Zeker niet als het om je familie gaat. Je hebt de auto en het geld niet nodig. Gewoon weg ermee en anderen er blij mee maken.
Tenzij ze er idd om gaan vragen, zoals bij @Hippe_kikker want dan stuur ik ze een petty Tikkie van een eurootje.
Heb jij wel eens je kleding gestreken met een stijltang?
- Eh nee
- Ja
- Ik strijk mn uberhaupt geen kleding
0 stemmers
Zijn er in jouw familie “verborgen” kinderen geweest, dus kinderen die zijn afgestaan, of kinderen van een buitenechtelijke relatie bijvoorbeeld?
- Ja, meerdere
- Ja, eentje
- Ik vermoed van wel
- Nee
- Geen idee
- Anders
0 stemmers
Ja van die irritante plooien in rokken en kragen. Conclusie: het werkt veel sneller en makkelijker om gewoon een strijkbout te pakken.
Ja ik heb zoiets van jullie wilden een kind en dan weet je dat je daar dingen voor moet doen en kopen. Dat is nou eenmaal de taak van een ouder. Al zou ik zelf geen geld vragen vind ik het niet gek als iemand het wel zou doen.
@Vaiana ja werkt best goed! Al ga ik denk ik zo’n kledingstomer aanschaffen voor vakantie enzo. En als het goed bevalt gooi ik die strijkplank de deur uit.
M’n neef liep een keer het familiefeest op met een geheel nieuw gezin
Oudste was al 3 en de ander precies net zo oud als zijn dochter die we wel kenden
M’n vader. Hij is door z’n ouders in de steek gelaten voor zijn 12e verjaardag. Zijn vader heeft blijkbaar nog twee andere kinderen gekregen die mijn vader niet kennen. Ooit ontmoeten we elkaar vast wel bij een familie gezocht programma op tv.
De vader van mijn cousins heeft tussenvgen in een kind net een andere vrouw gekregen
Ik heb neefjes en nichtjes die ik nog nooit heb ontmoet dus ik heb geen idee wat er allemaal nog meer rondloopt
Zijn er een maand geleden achtergekomen dat mn moeder nog een halfzus heeft. Via myheritage kreeg een familielid een melding dat iemand een relatief hoog % overeen kwam en dat blijkt dus een nicht te zijn.
Maar nu komen er dus ook dingen uit dat andere mensen die dichtbij ons staan dit wel wisten en niks hadden gezegd omdat ze zich er niet mee willen bemoeien… Hebben ook niet echt contact met de ‘nieuwe’ familie - misschien komt dit nog.
Ik doel ook meer op mensen waarvan hun geboorte soort van “geheim” is of een schandaal, niet dat je ze gewoon niet kent.